想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


981#
發表於 11-7-28 15:56 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-7-28 15:46
屋企人會唔會幫手湊啊? 我見有同事冇屋企人幫人就放阿b去托兒所... 咁細個都幾慘啊.... ...

屋企人唔睇, 係諗住放托兒所,
但係唔係即刻有位收呀!
其實而家放托兒所唔慘呀, 好多野學呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


982#
發表於 11-7-28 15:57 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-7-28 15:47
真係人人唔同喎. 有人又話冇感覺, 有人又話分泌多左. 攪到我個個月都疑似有左...
...
我係眼訓多佐同胸脹痛呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


983#
發表於 11-7-28 15:57 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-7-28 15:49
你地真係好用 W 黎計... 我仲計緊D... 今日 day7, 有排等...

都話排住隊黎呀!!!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


984#
發表於 11-7-28 16:10 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-28 15:34
頭先食晒食碗河粉, 頂到而家, 我仲有2隻蛋白要食呀!
wayne 呀, 你可以一日食隻蛋白, 比多d蛋白質亞邊個呀! ...

哦~~~知道, 食蛋白唔食蛋黃呀?


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


985#
發表於 11-7-28 16:12 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-7-28 15:49
你地真係好用 W 黎計... 我仲計緊D... 今日 day7, 有排等...

之後咪計week囉!!~


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


986#
發表於 11-7-28 16:15 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-28 16:10
哦~~~知道, 食蛋白唔食蛋黃呀?

我只係食白唔食黃呀, 你食可以食埋呀,
如果你食2隻蛋, 你就一蛋白, 一全蛋羅, 唔好食太多黃呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 4447


987#
發表於 11-7-28 16:20 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-7-28 15:49
你地真係好用 W 黎計... 我仲計緊D... 今日 day7, 有排等...

我上個禮拜三下就紅D有深粗, 今日都唔知係day6定day7...

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


988#
發表於 11-7-28 16:22 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-28 15:57
我係眼訓多佐同胸脹痛呀!

呢D反應係check bingo前已經開始? 定係之後???

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


989#
發表於 11-7-28 16:25 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-28 16:22
呢D反應係check bingo前已經開始? 定係之後???

之前, 1月個陣都係有呢d反應, 不過個次科學性懷孕呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 1739


990#
發表於 11-7-28 16:38 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-28 16:20
我上個禮拜三下就紅D有深粗, 今日都唔知係day6定day7...
噢咁你即係開完工等緊 bingo? 係排卵後 day6/ day7 預祝成功呀!!我 day 7 既意思係M果日係 day 1...


大宅

積分: 4867


991#
發表於 11-7-28 16:47 |只看該作者

引用:Quote:siuheijoeblack+發表於+11-7-28+11:4

原帖由 K.K.NG 於 11-07-28 發表
其實都係嫁,我依家就係成日無無聊聊,年紀大左,節目小左,星期六日又響屋企牛菇,!我都成日唸,如果有 ...
Yeah,你同我諗既野一樣呀



一步又一步,這是盼望之路。你愛,你手,牽引我走這人生路。


大宅

積分: 4447


992#
發表於 11-7-28 16:51 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-7-28 16:38
噢咁你即係開完工等緊 bingo? 係排卵後 day6/ day7 預祝成功呀!!我 day 7 既意思係M果日係 day 1... ...

原來係咁, 其實我過多3, 4日就會知自己中唔中, 因為我慣性係黎M前4日就開始流啡, 而排卵後第13日就會見紅
我冇咩願, 今期只希望唔再流啡已好開心, 同埋唔好得1日見紅

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 1739


993#
發表於 11-7-28 17:05 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-28 16:51
原來係咁, 其實我過多3, 4日就會知自己中唔中, 因為我慣性係黎M前4日就開始流啡, 而排卵後第13日就會見紅
...
咁快就知啦? 冇啡冇啡, 4 日後聽你好消息!!


大宅

積分: 1739


994#
發表於 11-7-28 17:07 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-28 15:56
屋企人唔睇, 係諗住放托兒所,
但係唔係即刻有位收呀!
其實而家放托兒所唔慘呀, 好多野學呀!
聽人講小朋友會 social 一點, 見學校面試會比較好. 都係好方法!!


男爵府

積分: 5810


995#
發表於 11-7-28 17:07 |只看該作者
各位戰友...好掛住大家...
囝囝放暑假...我好攰呀...差唔多日日有節目咁

其實我都覺得有小朋友會令到個家完整D...同埋老人家會開心D

LILI...你好似中醫調理緊?佢會幫到你架...放心


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


996#
發表於 11-7-28 17:09 |只看該作者
nochoice83 發表於 11-7-28 17:07
各位戰友...好掛住大家...
囝囝放暑假...我好攰呀...差唔多日日有節目咁

我屋企d老人家, 反應唔係好大, 好似有無都得咁呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 4447


997#
發表於 11-7-28 17:11 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-7-28 17:05
咁快就知啦? 冇啡冇啡, 4 日後聽你好消息!!

係呀, 我以前28日一個cycle, 近呢半年已係23-26一個cycle咯

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


男爵府

積分: 5810


998#
發表於 11-7-28 17:12 |只看該作者
講樣嘢俾大家聽
有日同囝囝去TOILET...正當我去緊之際...囝囝同我講,佢肚肚有個妹妹...嗰一刻真係大笑咗出嚟...
返到HOME...佢仲要自己玩玩下...講,等妹妹出咗嚟...佢要同妹妹玩...

我同婆婆講番LEE件事.佢話我會好快有喎...唔知真唔真呢?


大宅

積分: 4447


999#
發表於 11-7-28 17:13 |只看該作者
nochoice83 發表於 11-7-28 17:07
各位戰友...好掛住大家...
囝囝放暑假...我好攰呀...差唔多日日有節目咁

多謝你, 希望會有好轉, 唔駛做IUI

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


1000#
發表於 11-7-28 17:14 |只看該作者
nochoice83 發表於 11-7-28 17:12
講樣嘢俾大家聽
有日同囝囝去TOILET...正當我去緊之際...囝囝同我講,佢肚肚有個妹妹...嗰一刻真係大笑咗出 ...

真係唔好睇少小朋友d童言呀, 好多時都係呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo