立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6490
kelok 發表於 11-8-9 10:06 尋晚開左盒蟲蟲睇係細條架! 裡面應該有百幾條.
準媽咪 發表於 11-8-9 10:07 求其???! 求其都要有個譜 ga!!?
伯爵府
積分: 19747
禁止訪問
積分: 19195
積分: 6847
Snoopywy 發表於 11-8-9 10:02 DAIDAI: 你用蟲蟲整咩湯水呀? 我咁懶梗係簡單啦! 12條虫(刷干淨)+1片果皮+1舊$10瘦肉( 飛水)+1粒元貝+2-3碗水, 一齊燉3個鐘搞掂, 湯清甜, 阿囡成條食虫草. hehe... 友人介紹超簡單方法, 1人份量, 1條虫草加熱水(80度)焗, 當茶飲, 夜晚原條放雪櫃, 第二日重覆, 第三日重覆+食埋條虫.. 史, 你真係快d試下比欣欣食啦! touchwood, e藥費+時間都係番到啦! 加油呀!
kelok 發表於 11-8-9 10:15 尋晚就係飯後一心諗住打開雪櫃拿盒蟲蟲出黎, 點知有新發現! 真係激到...呢~~ 阿囝又望住....好似睇戲 ...
積分: 17810
cutiedaidai 發表於 11-8-9 10:16
準媽咪 發表於 11-8-9 10:14 daisy 唔該晒你先! 唔係喎! 呢d重質不重量, 梗係買粗d好啦! 同埋易分好多, 陪月教我分開一包包, 一清易楚.
公爵府
積分: 25694
BBKar 發表於 11-8-9 10:06 上星期見到你, 真係忙到甩轆
積分: 25476
準媽咪 發表於 11-8-9 10:17 你咪要落番 14000 先會停呢?
Snoopywy 發表於 11-8-9 10:23 收到 我買左好耐...係要等佢好番先飲得...有時婆婆拎左湯黎,咁我又無整囉...係試過煲湯放過入去一齊煲 欣欣快d好番, 坐月果時1wk燉2次, e+1wk燉1次, 計落睇e生仲$$$...
大宅
積分: 3096
kelok 發表於 11-8-9 10:21 好丫!你地邊晚得閒? 不如去九龍灣食日式放題
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy