想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 21177


981#
發表於 11-8-11 15:26 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-11 14:43
除咗check黄...
咁有乜頭暈身興/打針都唔洗周圍去

初初出院,真係希望bb千祈唔好有咩頭暈身興。

到打針果時都滿左月,媽媽點都舒服d,精神d。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 4447

畀面勳章


982#
發表於 11-8-11 15:35 |只看該作者

引用:Quote:hunghung215+發表於+11-8-11+14:33+

原帖由 黃二少奶 於 11-08-11 發表
B豬個陣都升到好高嫁,
因為佢出院頭兩日都冇便便,
要俾醫生通菊花仔,先開始暢通,
佢琴曰抽血就有253 ,你b豬之前幾多呀?但係佢一路都有便便,所以我以為佢無事,同埋佢體重跌左好多呀,原來一定要餵得蜜d wor
Mama 多奶到雪左佢,但係bb就唔夠飽,你話mama 點會唔怪自己




水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


983#
發表於 11-8-11 15:37 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-11 15:35
佢琴曰抽血就有253 ,你b豬之前幾多呀?但係佢一路都有便便,所以我以為佢無事,同埋佢體重跌左好多呀,原 ...

B豬個陣最高都升到去差唔多呢個數,
唔好怪責自己喇,總之而家你每兩個鐘餵一次,
等佢食多D,痾多D


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


984#
發表於 11-8-11 15:46 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-11 13:12
嘩!仲要係醫院等驗血報告,坐月都坐得幾辛苦架wow!希望我bb唔會太黃啦!否則我去一次都幾倦! ...
其實可以比bb 曬下太陽...飲少少水都可以退到黃...不過當然現時既醫護都唔贊成飲水...但爽爽由出世第1日開始我都比水佢飲...佢開頭個2個星期都係飲人奶...而佢都係第10日退得7788 不用再返健康院check...曬太陽...就最好係窗邊有少少個時曬下...最好係上午九點前或者5點後...




哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


985#
發表於 11-8-11 15:50 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-11 15:26
初初出院,真係希望bb千祈唔好有咩頭暈身興。

到打針果時都滿左月,媽媽點都舒服d,精神d。
放心...初初bb 都好少會有病...因為6個月前都有mama 既抗體係身...保護住...除非你本身係一個很容易病既人...咁就難講d...最好頭6個月都唔好比自己同bb 病...否則手尾長丫..




哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


986#
發表於 11-8-11 15:52 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-11 15:35
佢琴曰抽血就有253 ,你b豬之前幾多呀?但係佢一路都有便便,所以我以為佢無事,同埋佢體重跌左好多呀,原 ...
唔好太擔心啦~~~bb 好快會冇事架啦...黃一定會退...最緊要你自己小心身子....先可以好好照顧bb...



哈哈


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


987#
發表於 11-8-11 15:54 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-11+11:50+唔駛

原帖由 悅同 於 11-08-11 發表
check黃要抽血架?媽媽見到咪好心痛。點解果時bb唔係健康院check,要去醫院?唔係太高先要轉介返e院咩?我 ...
I think not every case need to do blood testing..... When I was discharged from hospital

Our doctor said my bb index was low.... Should be ok....and as common practice, we made the appointment going back to hospital few days later .....

Even my pui yuet and my mum said bb was ok.... No need to go back la ( I know some ppl didn't go back ga).... But I wanted to go out ma...so we went to govt clinic finally

Used a thermometer-like tube to test the yellowish .... which takes only a second to know the reading.. V efficient




男爵府

積分: 7967


988#
發表於 11-8-11 16:21 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-11 15:35
佢琴曰抽血就有253 ,你b豬之前幾多呀?但係佢一路都有便便,所以我以為佢無事,同埋佢體重跌左好多呀,原 ...

佢幾多日呀 ???

體重跌左幾多%先?? E生有無話佢OVER左個% ?

咁如果你咁多奶, 一於密密餵.



男爵府

積分: 7967


989#
發表於 11-8-11 16:32 |只看該作者
仲有呢,
陪月話我無清胎毒,
所以BB面仔出晒紅色粒粒,
其實要唔要睇E生呢??


大宅

積分: 4028


990#
發表於 11-8-11 17:09 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-11 12:49
放係high chair用安全帶扣住會唔會好d??
佢唔肯坐架,因為佢唔鍾意有條安全帶"cool"住...


大宅

積分: 4028


991#
發表於 11-8-11 17:10 |只看該作者
Toonsland 嬰童服飾開倉
地址:荔枝角香港工業大廈B座10樓2A室(地鐵C出口 ​)
日期:8月3日-8月31日
時間:星期一至六,10:30 - 19:30

3月媽媽話d衫仔$20件咋


大宅

積分: 4028


992#
發表於 11-8-11 17:11 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-11 16:32
仲有呢,
陪月話我無清胎毒,
所以BB面仔出晒紅色粒粒,
我bb都有呀,唔洗睇醫生架,遲d會慢慢好番架


大宅

積分: 4028


993#
發表於 11-8-11 17:20 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-11 07:33
琴日去完健康院檢查發現bb 仲黃左又冇開始增磅wor, 所以要即刻上瑪麗抽血檢查, 真係好驚喊左出黎!!! ...
加油呀!好快會過去的!
餵密d,bb重得快d


大宅

積分: 4028


994#
發表於 11-8-11 17:26 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-11 12:16
我而家吼佢訓覺先敢沖涼,
仲要超快速,好似冇沖咁
me 2, 洗頭+沖涼,5 mins
之後我就洗奶樽,抹地,,抹佢張playmat
跟住佢就會wake up,
之後陪佢睇your baby can read , Disney
再等佢訓左先可以做野
佢依家訓左,我先可以上下網咋


大宅

積分: 4028


995#
發表於 11-8-11 17:33 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-11 12:42
所以我覺得你地真係好叻.....加油呀

因為我有工人...成日都仲係覺得周身唔得閒....工人忙時我都唔 ...
多謝你呀 !!
我梗係唔叻啦,叻就唔會覺得攰啦...


侯爵府

積分: 21177


996#
發表於 11-8-11 17:33 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-11 15:54
I think not every case need to do blood testing..... When I was discharged from hospital

Our doctor ...

E院對我黎講好遠,健康院就係樓下。所以希望我bb唔會咁黃。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


997#
發表於 11-8-11 17:34 |只看該作者
rabbitbaby1 發表於 11-8-11 17:33
多謝你呀 !!
我梗係唔叻啦,叻就唔會覺得攰啦...

你唔叻,但係勁!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


998#
發表於 11-8-11 17:36 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-11 16:32
仲有呢,
陪月話我無清胎毒,
所以BB面仔出晒紅色粒粒,

用金銀花幫bb沖涼,就ok架啦

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


999#
發表於 11-8-11 17:38 |只看該作者
small531 發表於 11-8-11 15:50
放心...初初bb 都好少會有病...因為6個月前都有mama 既抗體係身...保護住...除非你本身係一個很容易病既人. ...

夏天好過冬天,冬天怕冷親 or肚仔入風。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1000#
發表於 11-8-11 17:39 |只看該作者
small531 發表於 11-8-11 15:52
唔好太擔心啦~~~bb 好快會冇事架啦...黃一定會退...最緊要你自己小心身子....先可以好好照顧bb...
...
bb 好快會冇事架啦...黃一定會退...最緊要你自己小心身子....先可以好好照顧bb...






<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo