想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6375


981#
發表於 11-9-9 08:07 |只看該作者

引用:我8月15日+黎m,+昨日用clearblue+check+有1

原帖由 sonic_bebe 於 11-09-09 發表
我8月15日 黎m, 昨日用clearblue check 有1-2 week ,但今朝用萬寧牌check 就白雪雪!!!!



...
哇,你咁早check??




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


982#
發表於 11-9-9 08:10 |只看該作者

引用:我8月15日+黎m,+昨日用clearblue+check+有1

原帖由 sonic_bebe 於 11-09-09 發表
我8月15日 黎m, 昨日用clearblue check 有1-2 week ,但今朝用萬寧牌check 就白雪雪!!!!



...
Clear blue好準架,你計番上次dodo排卵到家下係咪1-2 week萬靈牌係咪都用晨尿,白雪雪定有哄、淺果d

我上次有左用clear blue驗到1-2 week, 然後即日落診所驗係好淺架,兩次都唔係晨尿。



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 7798


983#
發表於 11-9-9 08:17 |只看該作者

引用:我8月15日+黎m,+昨日用clearblue+check+有1

原帖由 sonic_bebe 於 11-09-09 發表
我8月15日 黎m, 昨日用clearblue check 有1-2 week ,但今朝用萬寧牌check 就白雪雪!!!!



...
我16/8 M,今朝用左準快易check,白雪雪唔通要用clearblue先準你day 幾排卵?




男爵府

積分: 6375


984#
發表於 11-9-9 08:26 |只看該作者

引用:唉...今日紅d連個控都無埋,白過白紙,+加埋

原帖由 Cruby 於 11-09-09 發表
唉...
今日紅d連個控都無埋,
白過白紙, 加埋個胸開始痛,
我個胸痛咗4日,今早36.75, 綠d 白雪雪





大宅

積分: 3575


985#
發表於 11-9-9 08:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sonic_bebe+於+11-09-09+發表

原帖由 yvonnejesse 於 11-09-09 發表
我16/8 M,今朝用左準快易check,白雪雪唔通要用clearblue先準你day 幾排卵?



...
我都係同你同一日day 1,今日先day25, 咁快check?!




大宅

積分: 3315


986#
發表於 11-9-9 08:31 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-9 08:26
我個胸痛咗4日,今早36.75, 綠d 白雪雪
唯有再等多幾日啦... 都未夠14日...


男爵府

積分: 6375


987#
發表於 11-9-9 08:31 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

我今日day29...... 想check但冇勇氣




男爵府

積分: 5285


988#
發表於 11-9-9 08:54 |只看該作者

回覆:siuangel1 的帖子

係呀!心思思想check~~~




男爵府

積分: 5285


989#
發表於 11-9-9 08:56 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

我兩次都係用晨尿~~~~~




男爵府

積分: 5285


990#
發表於 11-9-9 08:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sonic_bebe+於+11-09-09+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-09 發表
Clear blue好準架,你計番上次dodo排卵到家下係咪1-2 week萬靈牌係咪都用晨尿,白雪雪定有哄、淺 ...
係白雪雪, 哄都無!




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


991#
發表於 11-9-9 09:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-09+發

原帖由 sonic_bebe 於 11-09-09 發表
係白雪雪, 哄都無!
我會信clear blue, 不過我係d33/d34先驗,你不如遲多幾日先再驗多次confirm,然後先落診所,如果家下咁早落診所我怕你未驗到,診所驗好唔敏感架,除非驗血。



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


992#
發表於 11-9-9 09:04 |只看該作者
Cruby 發表於 11-9-9 07:15
唉...
今日紅d連個控都無埋,
白過白紙, 加埋個胸開始痛,

我今日個胸除左漲
都開始有點痛
唉...


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


993#
發表於 11-9-9 09:06 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-9 09:03
我會信clear blue, 不過我係d33/d34先驗,你不如遲多幾日先再驗多次confirm,然後先落診所,如果家下咁早 ...

其實驗所係咪一定係驗尿架?
點先會驗血?


男爵府

積分: 5285


994#
發表於 11-9-9 09:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sonic_bebe+於+11-09-09+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-09 發表
我會信clear blue, 不過我係d33/d34先驗,你不如遲多幾日先再驗多次confirm,然後先落診所,如果家下咁早 ...
係, 我都係咁唸, 我昨日膽粗粗book 左巫醫生第一次產檢, 都要排到11 月中喇!!!
我唸住下星期係診所check , 希望係真啦!!!




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


995#
發表於 11-9-9 09:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-09+發

原帖由 sonic_bebe 於 11-09-09 發表
係, 我都係咁唸, 我昨日膽粗粗book 左巫醫生第一次產檢, 都要排到11 月中喇!!!
我唸住下星期係診所check , ...
如果診所驗唔到咪驗尿囉!但11月先產檢太遲喔又, 你都會想快d睇佢心跳架嘛!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


996#
發表於 11-9-9 09:19 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-9+08:26+我個

原帖由 Cruby 於 11-09-09 發表
唯有再等多幾日啦... 都未夠14日...
仲有3日




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


997#
發表於 11-9-9 09:22 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure+發表於+11-9-9+09:03+我

原帖由 littlezoo 於 11-09-09 發表
其實驗所係咪一定係驗尿架?
點先會驗血?
你可以話唔驗尿,直接驗血,但驗尿快d, 而且平d, 因為驗血要等報告,我上次間診所話要等4日。



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


998#
發表於 11-9-9 09:28 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-9 09:22
你可以話唔驗尿,直接驗血,但驗尿快d, 而且平d, 因為驗血要等報告,我上次間診所話要等4日。



...

咁去診所驗,洗唔洗要晨尿架??
起身要忍到去診所開門....好急呀


大宅

積分: 2307


999#
發表於 11-9-9 09:28 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-9 09:19
仲有3日

加油呀!!!!!!
希望3 日後有好消息!!!!!


大宅

積分: 2307


1000#
發表於 11-9-9 09:30 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-9-9 09:28
咁去診所驗,洗唔洗要晨尿架??
起身要忍到去診所開門....好急呀

成日都見D棒棒係話要用晨尿....係咪晨尿會準D呀
不過...驗血要等4日先有report的話...不過如直接等多幾日驗仲好啦!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo