在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


981#
發表於 05-11-16 14:38 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

SharonNg9813 寫道:
In HK when start school holiday ? mean long holiday




聖誕節都放十幾廿日架


大宅

積分: 4251


982#
發表於 05-11-16 14:49 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

ic

if woking holiday how long ?
lamlambaby 寫道:
[quote]
SharonNg9813 寫道:
In HK when start school holiday ? mean long holiday




聖誕節都放十幾廿日架 [/quote]
Happy every days ;-)


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


983#
發表於 05-11-16 15:24 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

SharonNg9813 寫道:
ic [quote]
if woking holiday how long ?
lamlambaby 寫道:
[quote]
SharonNg9813 寫道:
In HK when start school holiday ? mean long holiday




聖誕節都放十幾廿日架 [/quote][/quote]



暑假就放得最耐


大宅

積分: 4251


984#
發表於 05-11-16 15:32 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

Lamlam,

So have you plan bring Ah B go where to holiday ?

Happy every days ;-)


伯爵府

積分: 17456


985#
發表於 05-11-16 15:44 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

佢要冬眠喎.
SharonNg9813 寫道:
Lamlam,

So have you plan bring Ah B go where to holiday ?


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


986#
發表於 05-11-16 15:48 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

SharonNg9813 寫道:
Lamlam,

So have you plan bring Ah B go where to holiday ?





未呀


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


987#
發表於 05-11-16 15:49 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

gianyip 寫道:
佢要冬眠喎. [quote]
SharonNg9813 寫道:
Lamlam,

So have you plan bring Ah B go where to holiday ?
[/quote]




伯爵府

積分: 17456


988#
發表於 05-11-16 15:52 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

冬眠唔一定係訓覺嘛....留在家唔出街都可以係冬眠 又可以賺post,一舉幾得都唔錯架.
lamlambaby 寫道:




象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


989#
發表於 05-11-16 16:01 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

[size=xx-large]Hel.......lo! 我返嚟啦!


大宅

積分: 4251


990#
發表於 05-11-16 16:02 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

gianyip 寫道:
冬眠唔一定係訓覺嘛....留在家唔出街都可以係冬眠 又可以賺post,一舉幾得都唔錯架. [quote]
lamlambaby 寫道:



[/quote]


Happy every days ;-)


大宅

積分: 4251


991#
發表於 05-11-16 16:04 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

Doremi,

Today go any where ?
Happy every days ;-)


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


992#
發表於 05-11-16 16:06 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

gianyip 寫道:
冬眠唔一定係訓覺嘛....留在家唔出街都可以係冬眠 又可以賺post,一舉幾得都唔錯架. [quote]
lamlambaby 寫道:



[/quote]



咁大家一齊冬眠啦


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


993#
發表於 05-11-16 16:06 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

SharonNg9813 寫道:
[quote]
gianyip 寫道:
冬眠唔一定係訓覺嘛....留在家唔出街都可以係冬眠 又可以賺post,一舉幾得都唔錯架. [quote]
lamlambaby 寫道:



[/quote]


[/quote]



訓得好甜喎


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


994#
發表於 05-11-16 16:18 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

SharonNg9813 寫道:
Doremi,
Today go any where ?

今日同樹頭去銀行搞啲嘢之o麻! 順便行下街, 不過冇買到嘢!


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


995#
發表於 05-11-16 16:18 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

lamlambaby 寫道:
咁大家一齊冬眠啦

冬天真係最好眠!


大宅

積分: 4251


996#
發表於 05-11-16 16:19 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

DoReMi媽媽 寫道:
[quote]
SharonNg9813 寫道:
Doremi,
Today go any where ?

今日同樹頭去銀行搞啲嘢之o麻! 順便行下街, 不過冇買到嘢! [/quote]

ic.. I thought you go shop..shop..
Happy every days ;-)


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


997#
發表於 05-11-16 16:25 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

SharonNg9813 寫道:
ic.. I thought you go shop..shop..

其實我今日都諗住shop shop ga! 但去到嗰間boutique先發覺搬咗, 所以咪冇買嘢囉!


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


998#
發表於 05-11-16 16:26 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

DoReMi媽媽 寫道:
[quote]
SharonNg9813 寫道:
Doremi,
Today go any where ?

今日同樹頭去銀行搞


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


999#
發表於 05-11-16 16:27 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

DoReMi媽媽 寫道:
[quote]
SharonNg9813 寫道:
ic.. I thought you go shop..shop..

其實我今日都諗住shop shop ga! 但去到


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1000#
發表於 05-11-16 16:37 |只看該作者

Re: ""吃喝玩樂""

lamlambaby 寫道:
咁知唔知佢搬去邊呀

其實佢都有好多間分店, 其他地方都有, 不過我去開嗰間啲Sales熟啲, 佢哋會攞啲啱我o既衫俾我試, 唔駛我自己慢慢襯同揾, 所以我咪鈡意去嗰間囉! 唔駛煩呀o麻! 而家唯有靠自己睇.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo