立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
彩鑽殿
積分: 718550
newchun 發表於 12-1-17 15:58 一定要....
pomanlife 發表於 12-1-17 15:52 星期五lunch自己出去食咋=============>食自己
寶石宮
積分: 351203
pomanlife 發表於 12-1-17 15:58 要去到tst咁遠, 去apm近d唔得咩???????
積分: 609720
newchun 發表於 12-1-17 15:59 因為 D 利是係我度, 我唔番會比人
pigpigyy 發表於 12-1-17 15:58 係呀
pigpigyy 發表於 12-1-17 15:59 出tst食未仲好
pigpigyy 發表於 12-1-17 16:00 阿head唔會請食架
newchun 發表於 12-1-17 16:01 好難搵位呢
newchun 發表於 12-1-17 16:00 全部人係晒地盆度, 冇理由叫佢地返 KWUN TONG 食 ~
pigpigyy 發表於 12-1-17 15:59 oh
pomanlife 發表於 12-1-17 16:00 CEO 要返去主持大局
newchun 發表於 12-1-17 16:02 年年都要架 ~ 以前我仲要買埋燒豬 & 雞返黎, 不過而家唔駛我買
pigpigyy 發表於 12-1-17 16:02 個日最好book定位呀
pomanlife 發表於 12-1-17 16:02 我地冇阿head架, d 亞ger都係卡片上既一個名, 派俾客而已 只係有d做得耐, 變左"大家組"級咁
pigpigyy 發表於 12-1-17 16:01 妳未將d利是比妳老細先lor, 咁未唔駛特登番去呀
pomanlife 發表於 12-1-17 16:04 我地fri飲茶已book左位喇
pigpigyy 發表於 12-1-17 16:04 真快手呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy