懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4531


981#
發表於 06-4-7 11:53 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

JojoB

不過有時食下d自己想食的食物, 人都開心d! :tongue:


男爵府

積分: 6170


982#
發表於 06-4-7 12:06 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

我都覺得係...越冇得食..就越想食
demio 寫道:
JojoB

不過有時食下d自己想食的食物, 人都開心d! :tongue:


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


983#
發表於 06-4-7 12:12 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

hi,
2日冇上黎,miss 左好多pages!
我昨天都係睇/照吾到仔/囡呀!!好失望呀!2 weeks 後再照過!


複式洋房

積分: 214


984#
發表於 06-4-7 12:26 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

下個星期一去照結構性, 希望BB健健康康啦. 知到仔定女就仲好. 我自己鍾意女.

嘩~你地真係好忍得口. 我冇咩點介口, 你地講o既我全部都有食少少.


大宅

積分: 1815


985#
發表於 06-4-7 13:00 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi colourlu,

我要返工都無你咁早呀, 今日太陽伯伯去咗休息, 真係涼咗D.

呢d天氣好想訓教,哈哈


大宅

積分: 4531


986#
發表於 06-4-7 13:00 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

係丫, 所以我現在好想食 - 花蟹. 我上次食係剛剛有左6週時係北海道食的蟹. 嘩好想食.:-(

JojoB 寫道:
我都覺得係...越冇得食..就越想食 [quote]
demio 寫道:
JojoB

不過有時食下d自己想食的食物, 人都開心d! :tongue:
[/quote]


大宅

積分: 1815


987#
發表於 06-4-7 13:04 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi ac321,

點解仲未見到喺囝囝定囡囡呀
仲唸住等你開估添.




大宅

積分: 4414


988#
發表於 06-4-7 13:12 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

schan,demio,KIKI--MAMI

我每朝7-8點都會肚餓到醒....要起身食野...

如果唔係就胃痛...好煩...

食完野就訓返....

到12-1點又起身...

唔係我想咁早起身嫁....都唔知點解會咁!!

你地係唔係嫁?

除左食海鮮同薯片...仲有好多野都唔俾~

辣野呀!冷野呀!即食野(杯麵/公仔麵)!都係唔俾...

一個月一次嫁咋... :-( :-(

你地就好啦~~~咩都食得~


大宅

積分: 4414


989#
發表於 06-4-7 13:12 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

上次想食薯條

老公唔俾....真係想喊出黎....

佢先俾幾條我食咋....

有時一諗到想食咩...就好似一定要食到咁...




demio 寫道:
係丫, 所以我現在好想食 - 花蟹. 我上次食係剛剛有左6週時係北海道食的蟹. 嘩好想食.:-(

[quote]
JojoB 寫道:
我都覺得係...越冇得食..就越想食 [quote]
demio 寫道:
JojoB

不過有時食下d自己想食的食物, 人都開心d! :tongue:
[/quote] [/quote]


大宅

積分: 4531


990#
發表於 06-4-7 13:28 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

colourlu

你老公緊張你先至會咁, 你應該開心至真.

我有時特然間想食一樣食物, 我都會走去買來吃, 因為唔食個心會心掛掛. 唔, 好似任性左d.

colourlu 寫道:
schan,demio,KIKI--MAMI

我每朝7-8點都會肚餓到醒....要起身食野...

如果唔係就胃痛...好煩...

食完野就訓返....

到12-1點又起身...

唔係我想咁早起身嫁....都唔知點解會咁!!

你地係唔係嫁?

除左食海鮮同薯片...仲有好多野都唔俾~

辣野呀!冷野呀!即食野(杯麵/公仔麵)!都係唔俾...

一個一次嫁咋... :-( :-(

你地就好啦~~~咩都食得~


大宅

積分: 4414


991#
發表於 06-4-7 13:35 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

demio

我都知佢緊張我~

所以我都忍住!!忍住!!

人人都會有任性既時候,

我地只係o係食物上者...

唔過份呀!!
該用戶已被刪除

992#
發表於 06-4-7 14:03 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 910


993#
發表於 06-4-7 14:33 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25238


994#
發表於 06-4-7 14:38 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

馱仔已經好辛苦啦, 如果連鐘意食既野都唔食得, 真係人都癲呀!


大宅

積分: 1815


995#
發表於 06-4-7 14:58 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi colourlu,

我以前都有胃痛嫁,但唔係因為飲食習慣而胃痛,而係工作壓力,而家嘅工作輕鬆咗,所以無咗呢個病啦.

你個胃一定係習慣咗你嘅飲食模式,所以就變咗個生理時鍾,到時到後就Call 醒你.

我嘅早餐時間一般都係9:30am-10:30am.所以無你咁早起身.


大宅

積分: 1815


996#
發表於 06-4-7 15:01 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi laiyuen,

我都係咁話,我老公都開始唔理我食D乜.
公仔麵同薯條我直頭當正餐咁食呀.


男爵府

積分: 6170


997#
發表於 06-4-7 15:04 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

吓...公仔麵都吾得....
colourlu 寫道:
除左食海鮮同薯片...仲有好多野都唔俾~
辣野呀!冷野呀!即食野(杯麵/公仔麵)!都係唔俾...
一個月一次嫁咋... :-( :-(
你地就好啦~~~咩都食得~


大宅

積分: 4531


998#
發表於 06-4-7 15:27 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

其實我食都係一次起, 二次止 (每星期), 所以都唔係好多.


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


999#
發表於 06-4-7 15:50 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI--MAMI 寫道:
Hi ac321,

點解仲未見到喺囝囝定囡囡呀
仲唸住等你開估添.


佢話我肚皮/腩太厚所以睇吾清楚,過2weeks BB大D再去照過!:-( :-(


男爵府

積分: 6170


1000#
發表於 06-4-7 15:59 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

我都係呵..佢個d 波頻受扞擾...即係我d肥膏左住
ac321 寫道:
[quote]
KIKI--MAMI 寫道:
Hi ac321,

點解仲未見到喺囝囝定囡囡呀
仲唸住等你開估添.


佢話我肚皮/腩太厚所以睇吾清楚,過2weeks BB大D再去照過!:-( :-( [/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo