跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 54392


981#
發表於 06-2-16 23:24 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

你都笑埋我一份 ...我真係好開心ka...估吾到你地甘賞面....一d 都吾厭屯門遠...入lai 參加tszyau kei 生日會...真係始料不及...所以我真係真係好開心...好感動ka

係lu...到時嫁女都吾知點算好la...hehehe


[quote]
cherrybibi 寫道:
油長 >> 好似妳嫁女咁呀, 好開心呀



水晶宮

積分: 54392


982#
發表於 06-2-16 23:26 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

無ar...係近排激d jet...之前都叫做11點至去訓...e 排10點幾就甘樣la... [quote]
cherrybibi 寫道:
嘩.... 晚晚做咁激呀


侯爵府

積分: 20954


983#
發表於 06-2-16 23:27 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

我地有得食, 有得玩, 點會唔到呀
tszyau2000 寫道:
你都笑埋我一份 ...我真係好開心ka...估吾到你地甘賞面....一d 都吾厭屯門遠...入lai 參加tszyau kei 生日會...真係始料不及...所以我真係真係好開心...好感動ka


伯爵府

積分: 16163


984#
發表於 06-2-16 23:29 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

油媽
你開到聲,梗係比面啦 :mrgreen:
我反正好耐都冇入過tuen mun,咪當1日遊囉


水晶宮

積分: 54392


985#
發表於 06-2-16 23:34 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

cherry ~~ 我比埋個地步你ar...吾知你地識吾識搵lai 呢 ...無計la...市中心果間d時間太晏la...所以吾岩la...唯有e 間時間好d...因為可以就埋yauba 返工時間ar!

屯門新墟麥當勞
屯門鄉事會路
康麗花園14號地鋪
tel: 24504721




水晶宮

積分: 54392


986#
發表於 06-2-16 23:36 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

你真係好kei jet

係ar...到時你地e班市區人可以順便屯門一日遊ar...分分鐘校長帶你地去元朗玩tim都得wor ...
reginang 寫道:
油媽
你開到聲,梗係比面啦 :mrgreen:
我反正好耐都冇入過tuen mun,咪當1日遊囉


伯爵府

積分: 16163


987#
發表於 06-2-16 23:38 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

油媽
係咪有間戲院附近


水晶宮

積分: 54392


988#
發表於 06-2-16 23:39 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

係ar...你好叻ar ...戲院隔離就係ka la...
reginang 寫道:
油媽
係咪有間戲院附近


伯爵府

積分: 16163


989#
發表於 06-2-16 23:51 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

油媽
咁我知地埗喇

我去睇電視 :mrgreen: 886


侯爵府

積分: 20954


990#
發表於 06-2-16 23:55 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

油長, a ma >> goodnite , 我都去訓喇


水晶宮

積分: 54392


991#
發表於 06-2-16 23:55 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

你知就最好la...其實你地坐西鐵都好方便ka...屯門站(總站)落左車...好易搵ka 咋

a ma ,cherry ~~ 88 & nitenite la


伯爵府

積分: 17542


992#
發表於 06-2-17 08:12 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

Good Morning Happy Friday

今朝第一次煮湯通粉比yiyi做lunch...出門前已經千叮萬囑....希望佢攪得掂....千祈未燙親或倒瀉

油媽,
屯門我成日都入ga.....唔遠 :mrgreen: .....不過你真係效率高....下午問我地....夜晚就已經揀好book埋場


伯爵府

積分: 17542


993#
發表於 06-2-17 08:15 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

校長,
[size=x-large]生日快樂!!!
[size=x-large]琳琳聽話!!!
[size=x-large]梁生聽教!!!


男爵府

積分: 5364


994#
發表於 06-2-17 08:55 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

[size=large]校長>>happy birthday


男爵府

積分: 5364


995#
發表於 06-2-17 08:58 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

yau媽>>yauyau生日會我又要去....不過我唔識路ar


水晶宮

積分: 54392


996#
發表於 06-2-17 09:57 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

[size=medium]all ~~ good morning

我蛇上lai ka 咋...有新人lai ar :cry:


水晶宮

積分: 54392


997#
發表於 06-2-17 09:59 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

e 個吾係問題ar...尋晚a ma 米話識路law...你地約埋一齊入lai 包吾會蕩失路ka la...
tinhei 寫道:
yau媽>>yauyau生日會我又要去....不過我唔識路ar


水晶宮

積分: 54392


998#
發表於 06-2-17 10:01 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

校長 ~~

[size=large]生日快樂....
身體健康....
琳琳聽教...
梁生聽話....



水晶宮

積分: 54392


999#
發表於 06-2-17 10:04 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

係ar...因為要快ka...如果吾係果d時段好易比人book 左ka la...所以要快law
karencircle 寫道:
油媽,
屯門我成日都入ga.....唔遠 :mrgreen: .....不過你真係效率高....下午問我地....夜晚就已經揀好book埋場


公爵府

積分: 25972

版主


1000#
發表於 06-2-17 10:26 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

[size=large]老張

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo