烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   10


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


981#
發表於 12-10-13 11:35 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-10-13+10:14+

原帖由 hallonatalie 於 12-10-13 發表
因材料份量無經驗, 結果要摷晒屋企 d 樽 "晒冷", 整得幾多得幾多囉 ~!
...
以為你派街方




[/url]


侯爵府

積分: 20309


982#
發表於 12-10-13 11:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-10-13+發表如

原帖由 Cayee 於 12-10-13 發表
可能有人矮過你呢
應該冇乜我係最低微




侯爵府

積分: 20309


983#
發表於 12-10-13 11:38 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-10-13+11:27+怎麼我

原帖由 hallonatalie 於 12-10-13 發表
你諗得我好衰囉 ~!
好好玩




男爵府

積分: 7355


984#
發表於 12-10-13 11:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+波仔+於+12-10-13+發表阿May.

原帖由 maylam65 於 12-10-13 發表
波仔:我同你就成日見啫同d前輩唔係丫嘛
我地係新同學仔





男爵府

積分: 7355


985#
發表於 12-10-13 11:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lhtruby+於+12-10-13+發表但

原帖由 maylam65 於 12-10-13 發表
老實講我做嘅老麵種同你情況一模一樣,勁痴手係手上面根本分唔開佢,之後又係問首領地d高人啦,佢地教可以 ...





男爵府

積分: 7355


986#
發表於 12-10-13 11:42 |只看該作者

引用:+本帖最後由+tp168+於+12-10-13+02:03+編輯

原帖由 tp168 於 12-10-13 發表
本帖最後由 tp168 於 12-10-13 02:03 編輯
我用第一個方法,冇特別野喎,唔通我屋企又係特別乾燥




水晶宮

積分: 64904


987#
發表於 12-10-13 11:43 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-10-13+11:27+怎麼我

原帖由 hallonatalie 於 12-10-13 發表
你諗得我好衰囉 ~!
你根本就衰 夾埋無事忙蝦我



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


男爵府

積分: 7355


988#
發表於 12-10-13 11:43 |只看該作者

引用:決定唔追+post+喇! 噚晚無整包,就整咗幾

原帖由 hallonatalie 於 12-10-13 發表
決定唔追 post 喇!

噚晚無整包,就整咗幾樽自製酵素
好多呀




大宅

積分: 2247


989#
發表於 12-10-13 11:43 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 26]

琴晚從新開始還原基本步都係失敗
已經跟足機的食譜,只用160ml室溫水,但個麵團都係濕,加粉加到完成攪拌都係濕,之後成個麵團拎出來人手加,一路加一路搓但個感覺麻麻地,預左都係失敗
myphoto.jpg




男爵府

積分: 7355


990#
發表於 12-10-13 11:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+12-10-13+發表你無

原帖由 wyfpoon 於 12-10-13 發表
我幾乎一直都係用180奶添喎
我都用足180液體




男爵府

積分: 7355


991#
發表於 12-10-13 11:48 |只看該作者

引用:琴晚從新開始還原基本步都係失敗 已經跟足

原帖由 maylam65 於 12-10-13 發表
琴晚從新開始還原基本步都係失敗
已經跟足機的食譜,只用160ml室溫水,但個麵團都係濕,加粉加到 ...
矮?點解失敗?




男爵府

積分: 7355


992#
發表於 12-10-13 11:49 |只看該作者

引用:琴晚從新開始還原基本步都係失敗 已經跟足

原帖由 maylam65 於 12-10-13 發表
琴晚從新開始還原基本步都係失敗
已經跟足機的食譜,只用160ml室溫水,但個麵團都係濕,加粉加到 ...
我之前一直追求高大威猛,但其實只要果包包軟熟好食就ok啦




侯爵府

積分: 20309


993#
發表於 12-10-13 11:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-10-13+發

原帖由 Cayee 於 12-10-13 發表
你根本就衰 夾埋無事忙蝦我
你瞓醒教冇嘢做,想得太多同太遠別




子爵府

積分: 13105


994#
發表於 12-10-13 11:53 |只看該作者

引用:Quote:hinhin_ma+發表於+12-10-12+23:34+等

原帖由 wyfpoon 於 12-10-13 發表
係要見步行步, 可能過多兩年, 真係想搵個工人仲難過咩呀
依家D工人好揀工呀,我三人家庭都搵左




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


995#
發表於 12-10-13 11:53 |只看該作者
Cayee 發表於 12-10-13 11:43
你根本就衰 夾埋無事忙蝦我
魔 C 奶, 清閒吖嘛, 玩下啫 ~!


子爵府

積分: 13105


996#
發表於 12-10-13 11:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-10-13+發表係

原帖由 happylamily 於 12-10-13 發表
依家D工人好揀工呀,我三人家庭都搵左
都搵左好耐先請到,我已經是一個零要求的僱主啦!




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


997#
發表於 12-10-13 11:55 |只看該作者
wyfpoon 發表於 12-10-13 11:51
你瞓醒教冇嘢做,想得太多同太遠別
係囉, 有時等個腦得閒 d 喇, 成日諗埋咁多野 ~!


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


998#
發表於 12-10-13 11:56 |只看該作者
happylamily 發表於 12-10-13 11:55
都搵左好耐先請到,我已經是一個零要求的僱主啦!
因為工人好揀工囉


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


999#
發表於 12-10-13 11:58 |只看該作者
maylam65 發表於 12-10-13 11:43
琴晚從新開始還原基本步都係失敗
已經跟足機的食譜,只用160ml室溫水,但個麵團都係濕,加粉加到 ...
你用邊隻粉架 ?


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1000#
發表於 12-10-13 11:59 |只看該作者
波仔 發表於 12-10-13 11:49
我之前一直追求高大威猛,但其實只要果包包軟熟好食就ok啦
yes, 最緊要個包軟熟, 同 bread pan 差唔多高, 我都好滿意架喇 ~!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo