興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


981#
發表於 13-2-22 11:50 |只看該作者
180 發表於 13-2-22 10:54
..CALL 左啦, 呀sir話, 佢地唔會貢蠢約出尼交收, 叫我打發佢地走喎....
CHUR.....
我地套羊欄捉賊記無得拍落去


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


982#
發表於 13-2-22 11:50 |只看該作者
亞貴 發表於 13-2-22 11:45
我又係收過呀,
不過講多兩句我自己忍唔住笑比人cut番我轉頭,
幾鬼唔抵呀

..貢咋架你...
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


珊瑚宮

積分: 118281


983#
發表於 13-2-22 11:51 |只看該作者
180 發表於 13-2-22 10:54
..CALL 左啦, 呀sir話, 佢地唔會貢蠢約出尼交收, 叫我打發佢地走喎....
阿SIR 識穿你唔係阿婆


水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


984#
發表於 13-2-22 11:52 |只看該作者
本帖最後由 dororo68 於 13-2-22 11:55 編輯
亞貴 發表於 13-2-22 11:45
我又係收過呀,
不過講多兩句我自己忍唔住笑比人cut番我轉頭,
幾鬼唔抵呀

妳前日同妳舊同事傾成點呀, 佢肯唔肯"收口"呀???


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


985#
發表於 13-2-22 11:55 |只看該作者
dororo68 發表於 13-2-22 11:50
CHUR.....
我地套羊欄捉賊記無得拍落去

...

我有個朋友, 上次有個賊打比佢老豆, 話佢比人綁架, 要比5萬屬金..個賊唔好彩, 朋友老豆係退休警察, 於是, 搞左一輪, 約到個賊出尼交收, 報埋警, 差人拉左個賊..........我地笑個朋友, 原來企條命只值5萬.......仲有, 呢單原來已經係佢第二次比人"綁架"...第一次唔知點拉唔到人...
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


986#
發表於 13-2-22 11:55 |只看該作者
180 發表於 13-2-22 11:49
...我交足戲架, 仲懶緊張懶擔心咁係咁叫佢小心D, 唔好同D公安頂撞... ....我話, 錢解決到 ...
三叔?!~~~~~~wakaaaaaaaaa我諗起吳慢達... 賭聖嗰個呢!
sorry sorry!!



死啦.........笑鬼死我,
我諗起你好認真玩佢個樣,
好鬼吳君如feel.......我笑到標眼水,
再講多句:你就好啦~~有嘢玩!!


珊瑚宮

積分: 118281


987#
發表於 13-2-22 11:55 |只看該作者
亞貴 發表於 13-2-22 11:44
嘩.....好funny呀,你就好啦......有嘢玩,
通常呢d電話係我自己忍唔住笑跟住比人cut番我轉頭架,
我都爽玩 ...
我又係咁, 講笑話未完, 自己笑到收唔聲。


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


988#
發表於 13-2-22 11:56 |只看該作者
wonderlulu 發表於 13-2-22 11:51
阿SIR 識穿你唔係阿婆

如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


989#
發表於 13-2-22 11:56 |只看該作者
180 發表於 13-2-22 11:50
..貢咋架你...
我成日都係咁架啦,
明明未講嘢就先笑定,
連我仔都話我d戲屎到唔恨,
佢成日話我自己一諗到衰嘢就自己笑定先


瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


990#
發表於 13-2-22 11:56 |只看該作者
回覆 bing-jing 的帖子

人哋唔知由邊度吹起嘛咁咪同大家講goodnight囉


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


991#
發表於 13-2-22 11:57 |只看該作者
亞貴 發表於 13-2-22 11:55
三叔?!~~~~~~wakaaaaaaaaa我諗起吳慢達... 賭聖嗰個呢!
sorry sorry!!

...我都覺得自己好叻, 忍到笑.....交足戲...

點評

亞貴   我淨係聽你講都笑到標眼淚, 我做既話我驚笑到尿急  發表於 13-2-22 13:52
wonderlulu    發表於 13-2-22 11:59
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


珊瑚宮

積分: 118281


992#
發表於 13-2-22 11:58 |只看該作者
180 發表於 13-2-22 11:55
...

我有個朋友, 上次有個賊打比佢老豆, 話佢比人綁架, 要比5萬屬金..個賊唔好彩, 朋友老豆係退 ...
拍返"笨賊與警伯"

點評

180    發表於 13-2-22 12:07


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


993#
發表於 13-2-22 11:59 |只看該作者
180 發表於 13-2-22 11:55
...

我有個朋友, 上次有個賊打比佢老豆, 話佢比人綁架, 要比5萬屬金..個賊唔好彩, 朋友老豆係退 ...

..企老豆仲攞左個好市民獎天.....佢話, 捉賊個日, 有個師姐扮係佢細妹, 陪佢老豆交錢.....我地話, 貢你應該打蛇隨棍上, 請C姐吃飯多謝佢嘛....
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


994#
發表於 13-2-22 12:00 |只看該作者
dororo68 發表於 13-2-22 11:52
妳前日同妳舊同事傾成點呀, 佢肯唔肯"收口"呀???
我淆底呀企鵝....我whatsapp佢咋,
我寫比佢:其實呢,大家咁耐同事,你又唔係話唔想返嚟做,你只不過有事要走開幾個月之嘛,咁為咗大家既後路,不如你唔好同個客講咁多嘢啦,你知呢,你同個客講完嘢,到傳番嚟老闆度可能變咗樣,咁樣咪變咗是非囉,我地做咗咁耐同事,我為人點你知架,我好意提吓你,或者你真係有唔開心既咪同我講囉,我幫到實幫既,咁你無謂同個客講咁多嘛....

佢覆我:ok, thz....

咁我諗佢明卦,
我或者過一兩日打比佢了解吓,
或者去探吓佢囉.....
反正我仔都識佢個仔,
我咪當比我地d仔一齊玩吓囉


水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


995#
發表於 13-2-22 12:03 |只看該作者
180 發表於 13-2-22 11:55
...

我有個朋友, 上次有個賊打比佢老豆, 話佢比人綁架, 要比5萬屬金..個賊唔好彩, 朋友老豆係退 ...
如果警方肯提供協助,

妳可能都會捉到個衰人....


水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


996#
發表於 13-2-22 12:06 |只看該作者
亞貴 發表於 13-2-22 12:00
我淆底呀企鵝....我whatsapp佢咋,
我寫比佢:其實呢,大家咁耐同事,你又唔係話唔想返嚟做,你只不過有事 ...

佢講咗咁多野,

真係唔知有無得歸隊啊



琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


997#
發表於 13-2-22 12:07 |只看該作者
亞貴 發表於 13-2-22 11:56
我成日都係咁架啦,
明明未講嘢就先笑定,
連我仔都話我d戲屎到唔恨,
..我有時都會, 聽講聽過既笑話比人聽, 但未講就自己笑死先..
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


珊瑚宮

積分: 118281


998#
發表於 13-2-22 12:08 |只看該作者
亞貴 發表於 13-2-22 12:00
我淆底呀企鵝....我whatsapp佢咋,
我寫比佢:其實呢,大家咁耐同事,你又唔係話唔想返嚟做,你只不過有事 ...
佢走得好唔HAPPY?


水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


999#
發表於 13-2-22 12:08 |只看該作者
180 發表於 13-2-22 11:59
..企老豆仲攞左個好市民獎天.....佢話, 捉賊個日, 有個師姐扮係佢細妹, 陪佢老豆交錢.....我地話, ...

吓, 如果妳今次捉到,

妳都有得攞WOR


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1000#
發表於 13-2-22 12:09 |只看該作者
亞貴 發表於 13-2-22 12:00
我淆底呀企鵝....我whatsapp佢咋,
我寫比佢:其實呢,大家咁耐同事,你又唔係話唔想返嚟做,你只不過有事 ...

..做得好好~~
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo