跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


981#
發表於 06-9-4 14:36 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

jenny

咁即係話如果個年有2月29日,呢個19年新舊歷同日既理論就apply唔到啦,舊歷會變成早左1日, 可5可以咁講呢??


大宅

積分: 2856


982#
發表於 06-9-4 14:36 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

日頭換片就比工人做, 但我唔捱慣夜,
夜媽媽要起身喂奶就真係好
不過呢個妹好鍾意笑, 睇住佢好開心,
工人日頭得閒都好like抱佢玩下

MomMom 寫道:
YatYatmommy,

喂人奶係咁架啦,5可以假手於人 換片就留番比工人做啦


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


983#
發表於 06-9-4 14:37 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

jenny

edmundmama都有興趣呀..可以約埋d有心人一齊


子爵府

積分: 13839

大廚勳章


984#
發表於 06-9-4 14:39 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

YatYatmommy,

你而家係最辛苦架, so 一有時間就多d休息 (bb訓時你都要去訓呀), 知冇



子爵府

積分: 13839

大廚勳章


985#
發表於 06-9-4 14:42 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

多記,

bingo

多利是 寫道:
jenny

咁即係話如果個年有2月29日,呢個19年新舊歷同日既理論就apply唔到啦,舊歷會變成早左1日, 可5可以咁講呢??


子爵府

積分: 13839

大廚勳章


986#
發表於 06-9-4 14:44 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

好啊, edmundmama 都係 hotpot 怪

多利是 寫道:
jenny

edmundmama都有興趣呀..可以約埋d有心人一齊


男爵府

積分: 5538


987#
發表於 06-9-4 14:48 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

烽烽和藍藍媽咪(Jenny) 寫道:
好啊, edmundmama 都係 hotpot 怪


係呀, hotpot and bbq....


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


988#
發表於 06-9-4 14:50 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

jenny

仲要補充係2月打後既月份先5會新舊歷同1日..

ee..咁但係k-mom又可以新舊歷同1日bor(佢個年都有2月29日架) ?-( ?-( 咁應該係夏令時間既問題.. so anyway, 即係其實舊歷係準架啦,只不過新歷較慢左1個鍾咁解??

烽烽和藍藍媽咪(Jenny) 寫道:
多記,

bingo

[quote]
多利是 寫道:
jenny

咁即係話如果個年有2月29日,呢個19年新舊歷同日既理論就apply唔到啦,舊歷會變成早左1日, 可5可以咁講呢??
[/quote]


子爵府

積分: 13839

大廚勳章


989#
發表於 06-9-4 14:53 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)


你捱吓捱吓就慣架喇

YatYatmommy 寫道:
日頭換片就比工人做, 但我唔捱慣夜,
夜媽媽要起身喂奶就真係好
不過呢個妹好鍾意笑, 睇住佢好開心,
工人日頭得閒都好like抱佢玩下

[quote]
MomMom 寫道:
YatYatmommy,

喂人奶係咁架啦,5可以假手於人 換片就留番比工人做啦
[/quote]


子爵府

積分: 13839

大廚勳章


990#
發表於 06-9-4 14:55 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

多記,

我係1月生日既, 但今年我新舊歷都啱bor


侯爵府

積分: 23142


991#
發表於 06-9-4 14:59 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

jenny,

你上次去既美女廚房係中秋節播, 咁係咪即係最尾個集 有乜靚女, 有無份試食, 等我係tv 睇下見5見到你先


男爵府

積分: 8221

好媽媽勳章


992#
發表於 06-9-4 15:02 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

jenny,

唔話妳知
烽烽和藍藍媽咪(Jenny) 寫道:
k-ma,

oic, 咁係咪整osXX既師傅呀


男爵府

積分: 8221

好媽媽勳章


993#
發表於 06-9-4 15:06 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

多多,

kakaka~~
多利是 寫道:
kristy-mummy

你一時唔偷雞就做保長


男爵府

積分: 8221

好媽媽勳章


994#
發表於 06-9-4 15:09 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

jenny,

我睇完個表,先發現我唔係19年一次舊曆生日,係38年先真,原來我舊曆得1歲bor 下次舊曆生日係2044年,我到時2歲

烽烽和藍藍媽咪(Jenny) 寫道:
睇完個表, 先發覺係冇潤一月, 十一月同十二月架


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


995#
發表於 06-9-4 15:12 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

jenny

我查到啦,e.g. 38年前既舊歷係無九月三十日既, 九月廿九之後就到十月初一, 但今年既舊歷呢, 就有九月三十日,SO差左1日,點解會咁呢??  咁咪對應5到19年1個循環新舊歷同日既理論?? ?-( ?-(


男爵府

積分: 8221

好媽媽勳章


996#
發表於 06-9-4 15:15 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

yatyatmommy,

thank you~~
YatYatmommy 寫道:
kristy-mummy,
補祝你生日快樂, fedex同kristy都聽教聽話


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


997#
發表於 06-9-4 15:20 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

edmundmama

bbq 我又m..


侯爵府

積分: 23142


998#
發表於 06-9-4 15:22 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

多記,

算啦,放棄把啦, 舊歷係無路可循架 佢地話19年先一個潤7月都5岩啦


男爵府

積分: 8221

好媽媽勳章


999#
發表於 06-9-4 15:22 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

多多/jenny,

真係服鬼左妳地,為左個閏月問題,攪到頭都大晒.
多利是 寫道:
jenny

我查到啦,e.g. 38年前既舊歷係無九月三十日既, 九月廿九之後就到十月初一, 但今年既舊歷呢, 就有九月三十日,SO差左1日,點解會咁呢??  咁咪對應5到19年1個循環新舊歷同日既理論?? ?-( ?-(


男爵府

積分: 8221

好媽媽勳章


1000#
發表於 06-9-4 15:32 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mommom,

比多次妳地簿我,我有10個士擔寄比妳.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo