立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7531
翡翠宮
積分: 90765
侯爵府
積分: 22851
楊桃 寫道: 今日啲 yen 0.065 咋, 係咪應該唱定先呢 .....
LOWERBOBO 寫道: 你5准化我家 化說公主在10月打咗耳孔,都3個月9,尋日8现公主耳背谷咗血 :-( :-( :-( :-( 因為佢訓教時時扎住, :-( :-( :-( 尋日去e散比啦check耳仔,佢叫公主睇e生。我尋日見佢幫公主咁d瘀血出李,公主好痛,哭 :-( :-( :-( 我又哭 :-( :-( 好心痛。 :-( :-( 其實公主一路都冇事,e+冇端端又咁 [quote] 楊桃 寫道: 話俾姐姐聽咩事, 姐姐鍚返 ..... *o*
積分: 75475
LOWERBOBO 寫道: 你幫边間買?要5要比多個agent你查下。
公爵府
積分: 28761
LOWERBOBO 寫道: 就係5係公司,所以岀晒去吞pop law
LOWERBOBO 寫道:
LOWERBOBO 寫道: 我e+好心痛 :-( :-( :-( :-(
zoezoebaby 寫道: 梗係唱啦!我去北海道時兌0.067,唔抵呀!
LOWERBOBO 寫道: :-( :-( :-( 睇咗e生,要放瘀血 :-( :-( :-( :-( 我e+好心痛 :-( :-( :-( :-(
monkey妹 寫道: [quote] LOWERBOBO 寫道: 就係5係公司,所以岀晒去吞pop law
楊桃 寫道: 我上左好耐都上唔到黎呀, 仲以為要悶到收工添 ....
LOWERBOBO 寫道: :tongue: :tongue: :tongue: 都化咗5好化我law 仲鬧我 :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( 我第時5講出李9 :-( :-( :-( :-(
zoezoebaby 寫道: 今朝想同你講,如果我呢兩日因為病唔返工既話,星期五我出去打牌肯定同人嘈呀!仲有,就係我入呢間公司以黎請親病假都係我老闆出左trip既時候,今個星期佢又出左trip,我唔想又係呢d時候請假,所以要死頂,希望星期五會好返d。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy