自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


981#
發表於 07-2-14 01:02 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

係啦~成晚想回覆都要就住...就住
JENNYSKY 寫道:
出面已經有topic找你呀 ,再唔攪掂佢bk就少好多樂趣gar la [quote]
小草 寫道:
我一入黎見娜媽問我係咪比人趕絕先知道,都嚇左一跳 頭先放工仲未轉架~
[quote]JENNYSKY 寫道:
你咁會引起bk友恐慌gar
[/quote][/quote]


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


982#
發表於 07-2-14 01:03 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[quote]
pinkyhsy 寫道:
已經有人出topic啦 [quote]
JENNYSKY 寫道:
你咁會引起bk友恐慌gar [quote]
小草 寫道:
[size=large]我搬緊屋呀!
我手痕未搬晒d「傢俬」就試下轉個門牌,跟住搬搬下又夠鐘收工喎,咪唔搬住囉,估唔到咁快轉左去新地步,d「傢俬」又未搬晒入去,所以開唔到 聽日繼續
[quote]pinkyhsy 寫道:
:-( :-( :-( :-( 咪係law.....冇人性黎架~~~~~ [quote]hehalady 寫道:
[size=small]親愛的小草 )))
[size=small]係咪人地趕絕妳呀?點解咁快無家可歸


王國長老

積分: 12240

王國長老


983#
發表於 07-2-14 01:15 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

好叻叻呀, 加油!!!
2jmama 寫道:

今日好開心呀.其實大少學校一早排晒卷,所以分數早就知.
但係大家都無唸過名次排前咗好多(連佢自己都咁講).
上學期測驗時排差不多全班尾10,但係今次佢排17.
全級就排63,有好大進步呀.
連班主任都讚佢有進步,希望佢努力.

我真係好希望佢keep住努力向上有間好學校收佢

多謝包媽借個位我講
(~'.'~)  (^.^ )*^-^*


王國長老

積分: 12240

王國長老


984#
發表於 07-2-14 01:19 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

多謝您呀
pinkyhsy 寫道:
仲有,
預祝kit媽,大餅女生日快樂!身體健康!

祝呢度上上下下,左左右右嘅瘋人蕃薯聽日,以後日日都甜甜蜜蜜,恩恩愛愛,幸福美滿!

各位
[size=xx-large]情人節快樂!

(~'.'~)  (^.^ )*^-^*


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


985#
發表於 07-2-14 01:20 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[size=xx-large]雀友溫馨提示

[size=medium]雀房未穩定,請留守貧民區
路遙知馬力,日久見人心!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


986#
發表於 07-2-14 01:21 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[size=medium]贏就贏粒糖,輸就 ....
路遙知馬力,日久見人心!


王國長老

積分: 12240

王國長老


987#
發表於 07-2-14 01:22 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

噢, 您錯喇, 我係公司出狙夠係大胃皇, 好多時佢地食唔哂都係我埋尾架咋
hehalady 寫道:
[quote]
cookie 寫道:
呵呵呵, 真係好鬼正架, 我食過兩次兩次都食唔哂要打兩包走.
妳個胃點可以同我地瘋人一族比較呢 [/quote]
(~'.'~)  (^.^ )*^-^*


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


988#
發表於 07-2-14 01:24 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

包包&魔怪媽咪 寫道:
係啦~成晚想回覆都要就住...就住
[size=x-large]乜唔係已經『入伙大吉』lar 咩?

新居好正 wor, 出圖快、快而準 .... click 去 "其他一" 就係 "其他一" la
路遙知馬力,日久見人心!


王國長老

積分: 12240

王國長老


989#
發表於 07-2-14 01:25 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

時間0岩0岩好, 浪哂衫, 睇哂tv, 終於溫哂書喇, 去依埋個橙咀埋支益多多就眠羅, 睇下聽日係公司上唔上到黎先, bye bye您條tail.
(~'.'~)  (^.^ )*^-^*


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


990#
發表於 07-2-14 01:30 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[size=x-large]Kit's lo mo

[size=x-large]講多無謂,小小心意↓

路遙知馬力,日久見人心!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


991#
發表於 07-2-14 01:42 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[size=x-large]曲奇餅's 寶貝女


路遙知馬力,日久見人心!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


992#
發表於 07-2-14 01:46 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

包包&魔怪媽咪 寫道:
祝瑤瑤契爺:

新婚快樂,白頭到老,永結同♡


[size=xx-large]祝瑤瑤契爺:

新婚快樂
一擊即中
長做長有


路遙知馬力,日久見人心!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


993#
發表於 07-2-14 01:58 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

cookie 寫道:
噢, 您錯喇, 我係公司出狙夠係大胃皇, 好多時佢地食唔哂都係我埋尾架咋
咁不如食暴肚喇 :mrgreen:
路遙知馬力,日久見人心!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


994#
發表於 07-2-14 01:59 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

cookie 寫道:
時間0岩0岩好, 浪哂衫, 睇哂tv, 終於溫哂書喇, 去依埋個橙咀埋支益多多就眠羅, 睇下聽日係公司上唔上到黎先, bye bye您條tail.
路遙知馬力,日久見人心!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


995#
發表於 07-2-14 02:03 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

出去行下先
路遙知馬力,日久見人心!


公爵府

積分: 28920

好媽媽勳章 畀面勳章


996#
發表於 07-2-14 08:14 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[size=large]早晨各位))))
琴晚經歷一個痛到反艇的午夜
11點幾煮咗個公子面比c佬食,偷食咗兩啖就去瞓,點知1:00
幾痛醒,痛到以為生得,但只係在胃的位置痛,坐係度又唔係,企係度又唔係,後來足足都有一個鐘,定唔順叫醒c佬起身,本想都
諗住去急症,但又怕佢要我住院 咁就一齊去廳睇下電視,慢慢又好d,最終到3:00幾先瞓到.依家
起身又嘜痛都無晒 真係玩屎.好彩無去醫院咋

今日都要去見醫生,要下午才回來啦
錢多錢少,够吃就好。人醜人美,顺眼就好。
人老人少,健康就好。家窮家富,和氣就好。
老公晚歸,回來就好。老婆唠叨,顧家就好。
孩子從小,就要教好。博士也好,賣菜也好。
長大以后,乖乖就好。房屋大小,能住就好。
老板不好,能忍就好。一切烦惱,能解就好。
堅持執着,放下最好。人的一生,平安就好。


公爵府

積分: 28920

好媽媽勳章 畀面勳章


997#
發表於 07-2-14 08:18 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[size=xx-large]情人節快樂!
祝kit lo mo生日快樂,身體健康
祝瑤契爺新婚快樂,百年好合
錢多錢少,够吃就好。人醜人美,顺眼就好。
人老人少,健康就好。家窮家富,和氣就好。
老公晚歸,回來就好。老婆唠叨,顧家就好。
孩子從小,就要教好。博士也好,賣菜也好。
長大以后,乖乖就好。房屋大小,能住就好。
老板不好,能忍就好。一切烦惱,能解就好。
堅持執着,放下最好。人的一生,平安就好。


公爵府

積分: 28920

好媽媽勳章 畀面勳章


998#
發表於 07-2-14 08:24 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[size=xx-large]曲奇餅囡囡
[size=xx-large]生日快樂
錢多錢少,够吃就好。人醜人美,顺眼就好。
人老人少,健康就好。家窮家富,和氣就好。
老公晚歸,回來就好。老婆唠叨,顧家就好。
孩子從小,就要教好。博士也好,賣菜也好。
長大以后,乖乖就好。房屋大小,能住就好。
老板不好,能忍就好。一切烦惱,能解就好。
堅持執着,放下最好。人的一生,平安就好。


伯爵府

積分: 18633

好媽媽勳章 畀面勳章 睛靈勳章


999#
發表於 07-2-14 08:31 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[size=medium]各位~ 情人節快樂




cookie囡囡~ 生日快樂!
kit伯母~ 生日快樂!


珍珠宮

積分: 31686

好媽媽勳章 畀面勳章


1000#
發表於 07-2-14 08:32 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

保重呀大肚婆
JENNYSKY 寫道:
[size=large]早晨各位))))
琴晚經歷一個痛到反艇的午夜
11點幾煮咗個公子面比c佬食,偷食咗兩啖就去瞓,點知1:00
幾痛醒,痛到以為生得,但只係在胃的位置痛,坐係度又唔係,企係度又唔係,後來足足都有一個鐘,定唔順叫醒c佬起身,本想都
諗住去急症,但又怕佢要我住院 咁就一齊去廳睇下電視,慢慢又好d,最終到3:00幾先瞓到.依家
起身又嘜痛都無晒 真係玩屎.好彩無去醫院咋

今日都要去見醫生,要下午才回來啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo