跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8426


981#
發表於 04-3-26 15:37 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey:
9號吾去得BBQ啦!我去深圳住幾日呀!Sorry!


男爵府

積分: 6641


982#
發表於 04-3-26 18:09 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey :

真係唔好意思,今日老公返嚟話復活節有得放幾日假,唸住同亞仔去旅行.............所以,9 Apr BBQ 我參加唔到啦!對唔住呀!見您安排d節目好豐富,希望您地大人細路都開開心心啦!


洋房

積分: 66


983#
發表於 04-3-26 23:44 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JP,Zoey,MsChanChan:

又有音樂會介紹呀

傅聰音樂慶典-鋼琴獨奏會
鋼琴:傅聰
日期: 2004年4月19日(星期一)
時間: 晚上8時正
地點: 香港文化中心音樂廳
門票: $480, $380, $280 & $180

節目
海頓 F大調第27奏鳴曲,作品Hob XVI/29
貝多芬 六首小品曲,作品126
舒伯特 C大調奏鳴曲,作品D840,「未完成」
宋撫元 四首琴詩(1990)
蕭邦 四首馬祖卡舞曲,作品41
蕭邦 降B小調奏鳴曲,作品35
***************************************

傅聰音樂慶典-傅聰與香港小交響樂團音樂會
音樂總監 / 指揮: 葉詠詩
鋼琴:傅聰
日期: 2004年4月22及23日(星期四及五)
時間: 晚上8時正
地點: 香港大會堂音樂廳
門票: $340, $280, $180 & $100

節目
布列頓 小交響曲
莫扎特 D大調第26鋼琴協奏曲,作品K537,「加冕」
莫扎特 C大調第13鋼琴協奏曲,作品K415
布列頓 《彼得.格賴姆斯》:四海間奏曲

***凡同時購買獨奏會及音樂會正價門票可獲85折優惠!


另外,又有三場教育性質音樂會,分別是:
敲擊樂器知多少(4月29日,Thu,7:30pm,葵青劇院)
銅管樂器知多少(5月8日,Sun,3:00pm,香港大會堂)
單簧管協奏曲知多少(5月16日,Sun,3:00pm,香港大會堂)

各位媽咪有興趣可以查詢:www.hksl.org


男爵府

積分: 6686


984#
發表於 04-3-27 00:06 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Thanks hanhanma :-P ~

暫時我都係對詹瑞文那場較有興趣, 因為阿女同我既音樂造藝都唔係咁高 , 較 formal 既音樂會佢會沒太大耐性去聽!~




『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


洋房

積分: 66


985#
發表於 04-3-27 00:48 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,

傻啦! 冇乜話音樂造藝高唔高,我和我老公都是音樂盲,啲細路咪又係初初聽啲教育音樂會開始,阿女都係P.1學期尾第一次聽concert,仲係formal嗰隻(扭計要跟去),結果捱到半場daddy接走(唔係坐唔定,係訓咗)!
而且小交啲concert冇咁formal,尤其是古典音樂知多少等教育音樂會,好多年紀細的小朋友,啲曲目唔會太長,又有葉詠詩講解,氣氛一啲都唔嚴肅呢!
Anyway, 我唔係hardsell :-P 有好嘢想分享吓啫 :-P For your reference only!
得閒上小交網睇吓,有個古典音樂小教室,幾易明喎! :-P P


伯爵府

積分: 16072

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


986#
發表於 04-3-27 10:10 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,

我仲未八到佢d同學仔考唔考, 不過我同老公商量完都係決定唔考住, 等五級先. 另外我想問幾時先知bbq book 唔book到呀, 好心急喎.
Latte, 又名臭TE或臭喵


伯爵府

積分: 17856


987#
發表於 04-3-27 17:35 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

hanhanma,

Thanks for your information!

We are not going to Fou Ts'ong concert but waiting for Lang Lang's cocert.
We went to cultural centre for a pipe organ recital this afternoon. It's our first time to see the huge instrument.

Remember the TV programme at 7o'clock tonight.


洋房

積分: 66


988#
發表於 04-3-29 00:09 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JP & 各位琴會媽咪:

Here is the offical website of Lang Lang. Inside there are so many music clips and informations about Lang Lang. It's worth to have a look inside.

http://www.langlang.com


男爵府

積分: 6686


989#
發表於 04-3-29 11:19 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

veronna,

2 Apr book 場呀, book 到會第一時間通知大家 :-P !
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


別墅

積分: 750


990#
發表於 04-3-30 00:11 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey
對不起,因當天9/4/04有要事辦,不能前來參加BBQ!
祝你們當天玩得開心!

Zoey 寫道:
veronna,

2 Apr book 場呀, book 到會第一時間通知大家 :-P !
:idea: 我的家務和烹飪秘笈 :idea: :idea: 教兒樂 :idea:


男爵府

積分: 6686


991#
發表於 04-3-30 00:26 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Twins媽,

Okay, no problem ar :-P ! Happy Easter !
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


別墅

積分: 750


992#
發表於 04-3-30 11:24 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey
謝謝你9/4不介意呀!
其實我都想我的小朋友接觸多些差不多年齡的小孩一起玩,可以幫助擴濶日後成長的人際關係呢?希望暑假能再有機會喇!
攪小朋友的活動真是要花很多時間和心機呀!你能有這個心真是很好呢?祝復活節快樂和BBQ玩得開心。

Zoey 寫道:
Twins媽,

Okay, no problem ar :-P ! Happy Easter !
:idea: 我的家務和烹飪秘笈 :idea: :idea: 教兒樂 :idea:


男爵府

積分: 6686


993#
發表於 04-3-30 11:35 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

[size=large]April BBQ Gathering (請注意: 2 Apr 就可以 confirm 得到大家場地是否 okay, 到時就會 pm 大家入數事宜, 由於要確定人數來預計食物份量, 所以可能只有數天時間給大家考慮 & 入數, 敬希密切留意!)

到時未能出席的媽咪不要介意, 其實我都預左妳地臨近就會有特別既節目 or 事情來不到, 妳地可以留 msg or pm 我 :-P .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


大宅

積分: 2240


994#
發表於 04-3-30 17:33 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,

我幫手攞嘢呀. (出一分力啦, Emily 又出一分力啦)


:-P


大宅

積分: 3282


995#
發表於 04-3-30 19:23 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,

我都可以幫手攞野同整野, 有乜要幫手pm 我就得架啦﹏


男爵府

積分: 6686


996#
發表於 04-3-31 11:16 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

ChuChu & cottontail,

好呀, thanks, 有需要一定會 call 妳地 !~
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 5247


997#
發表於 04-4-1 09:07 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey >>
我hb可以車你同菲媽去bbq,有需要就call我啦﹗
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


大宅

積分: 4462


998#
發表於 04-4-1 14:48 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

唔好意思,因為臨時外遊,有飛出讓:
節目: 古典音樂速成音樂詞彙笑療法
演出:香港小交響樂團,特別嘉賓詹瑞文
日期時間:4月10日星期六晚
靚位: 堂座K34-36
票價:140元(大人-2張),70元(小童-1張)----有商量
如有興趣請pm我.唔該哂.




大宅

積分: 3888


999#
發表於 04-4-1 21:14 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

我上黎報喜呀,老師話charles完左四月份上2級喇~~~我完全冇想過佢進度得咁快!見佢咁好成績我真係好開心呀!


禁止訪問

積分: 5864


1000#
發表於 04-4-1 21:45 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo