在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23722


9981#
發表於 04-11-22 12:12 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

點解唔見栗子媽同kiuma, yylam都唔多覺喎, 去晒邊


伯爵府

積分: 17559


9982#
發表於 04-11-22 12:12 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Tungmimi
星期五lunch gathering 我拿俾妳好無..............代天兒多謝細妹媽咪啦!


男爵府

積分: 5063


9983#
發表於 04-11-22 12:21 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

wensi, 你唔好係度認親親戚喎!
咁我海魚呢?
wensi 寫道:
Tungmimi
星期五lunch gathering 我拿俾妳好無..............代天兒多謝細妹媽咪啦!
[/url]


水晶宮

積分: 54392


9984#
發表於 04-11-22 12:21 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

原來如此!

YanyanMom 寫道:
eeeeeeee......咪笑我la, 我呢行d數係差d架..... :mrgreen:

[quote]
Alexismama 寫道:
wensi, 我明, nov 19 減 1 日咪 nov. 18 囉, 19-1=18呀嘛


水晶宮

積分: 54392


9985#
發表於 04-11-22 12:23 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

認親親戚??? ?-( ?-(

海魚媽 寫道:
wensi, 你唔好係度認親親戚喎!
咁我海魚呢?
[quote]
wensi 寫道:
Tungmimi
星期五lunch gathering 我拿俾妳好無..............代天兒多謝細妹媽咪啦!
[/quote]


男爵府

積分: 7050


9986#
發表於 04-11-22 12:24 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

海魚媽 寫道:
wensi, 你唔好係度認親親戚喎!
咁我海魚呢?

呢度興幾拖幾o架嘛 :mrgreen:
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


伯爵府

積分: 17559


9987#
發表於 04-11-22 12:25 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

海魚媽

wensi, 你唔好係度認親親戚喎!
咁我海魚呢?.......................你想天兒認埋海魚,但天兒只要妺妹唔要細路,我都無法ga wor! :lol:


男爵府

積分: 5063


9988#
發表於 04-11-22 12:25 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

wensi 寫道:
Tungmimi
星期五lunch gathering 我拿俾妳好無..............代天兒多謝[size=medium]細妹媽咪啦!
tszyau2000 寫道:
認親親戚??? ?-( ?-(
?? 係喎 寫錯字! 哈哈.
[/url]


男爵府

積分: 5063


9989#
發表於 04-11-22 12:26 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

咁我下年生返個妺妹先 哈哈.
wensi 寫道:
海魚媽

wensi, 你唔好係度認親親戚喎!
咁我海魚呢?.......................你想天兒認埋海魚,但天兒只要妺妹唔要細路,我都無法ga wor! :lol:
[/url]


水晶宮

積分: 54392


9990#
發表於 04-11-22 12:29 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

天兒∼∼∼∼ 都係異性相吸!

wensi 寫道:
海魚媽

wensi, 你唔好係度認親親戚喎!
咁我海魚呢?.......................你想天兒認埋海魚,但天兒只要妺妹唔要細路,我都無法ga wor! :lol:


水晶宮

積分: 54392


9991#
發表於 04-11-22 12:33 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

努力AR~~~ 海魚媽 !你一定可以KA!!

WENSI ~~公喜你,你KEI 家族會愈來愈多人LA!


海魚媽 寫道:
咁我下年生返個妺妹先 哈哈.
[quote]
wensi 寫道:
海魚媽

wensi, 你唔好係度認親親戚喎!
咁我海魚呢?.......................你想天兒認埋海魚,但天兒只要妺妹唔要細路,我都無法ga wor! :lol:
[/quote]


侯爵府

積分: 23722


9992#
發表於 04-11-22 12:35 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

wensi, 尋晚去完街返屋企, 阿女先問我佢個人仔係邊,我話你唔係送左比天兒咩, 你唔記得啦, 我心諗, 水lor, 你唔好而家先同我講我唔要送比天兒呀

好彩, 佢即刻答, 呀, 係喎, 記得, 送左比天兒 咁就無事啦 :mrgreen: :mrgreen:


侯爵府

積分: 23722


9993#
發表於 04-11-22 12:36 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

tszyau2000, 海魚媽好有興趣造人架, 佢仲計劃要埋海蝦海c 陪海漁架 [quote]
tszyau2000 寫道:
努力AR~~~ 海魚媽 !你一定可以KA!!

WENSI ~~公喜你,你KEI 家族會愈來愈多人LA!


子爵府

積分: 10877


9994#
發表於 04-11-22 12:38 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

仲唔拿拿淋
唔係佢改變主意(唔要細妹)就屎 :mrgreen: :mrgreen:
不過妳驚唔驚天兒同海魚打架爭妹呢?

[quote]
海魚媽 寫道:
咁我下年生返個妺妹先 哈哈.


子爵府

積分: 10877


9995#
發表於 04-11-22 12:40 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

咁 friday 去邊樹食 ?-(
wensi 寫道:
Tungmimi
星期五lunch gathering 我拿俾妳好無..............代天兒多謝細妹媽咪啦!


侯爵府

積分: 23722


9996#
發表於 04-11-22 12:45 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

tungmimi, 睇完腰果妹妹d相, 佢好肥du du呀, 大脾d肉好似美之蓮咁好搞笑


子爵府

積分: 10877


9997#
發表於 04-11-22 12:50 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

alexismama

美之蓮 ?-( ?-(


伯爵府

積分: 17559


9998#
發表於 04-11-22 12:51 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Alexismama

係喎, 記得, 送左比天兒 咁就無事啦............上香還神!


伯爵府

積分: 17559


9999#
發表於 04-11-22 12:53 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Alexismama
tszyau2000, 海魚媽好有興趣造人架, 佢仲計劃要埋海蝦海c 陪海漁架.............= Ocean Park


侯爵府

積分: 23722


10000#
發表於 04-11-22 12:53 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

美之蓮 ----------- 白色果隻車胎人呀
Tungmimi 寫道:
alexismama

美之蓮 ?-( ?-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo