在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 54392


10001#
發表於 04-11-22 13:04 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

海魚媽~~~~你實在好偉大ar!!祝你快d成功!!~~~
Alexismama 寫道:
tszyau2000, 海魚媽好有興趣造人架, 佢仲計劃要埋海蝦海c 陪海漁架 [quote]
tszyau2000 寫道:
努力AR~~~ 海魚媽 !你一定可以KA!!

WENSI ~~公喜你,你KEI 家族會愈來愈多人LA!


水晶宮

積分: 54392


10002#
發表於 04-11-22 13:06 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

你真攪野!!~
lunch先
wensi 寫道:
Alexismama
tszyau2000, 海魚媽好有興趣造人架, 佢仲計劃要埋海蝦海c 陪海漁架.............= Ocean Park


子爵府

積分: 10264


10003#
發表於 04-11-22 13:12 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

lunch back~~


男爵府

積分: 7413


10004#
發表於 04-11-22 13:21 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

頂, 人地今日都maksin 著左條短裙仔先記得要幫手搬位, 好在功力夠冇走光咋如果唔係人地就慘啦, 真係 "choi" :mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 10264


10005#
發表於 04-11-22 13:28 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

短裙仔咁型 :exclaim: 下次益下我地好wor~~ :mrgreen: :mrgreen:

Kruson 寫道:
頂, 人地今日都maksin 著左條短裙仔先記得要幫手搬位, 好在功力夠冇走光咋如果唔係人地就慘啦, 真係 "choi" :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 7413


10006#
發表於 04-11-22 13:36 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

益就冇啦, 最驚係嚇親你o者 :mrgreen:
星期日帶左阿仔去大埔海濱公園呀, o個度都有幾多公園仔比d 小朋友玩, 行一陣就有一個, 雖然唔係好多野睇但係都算幾舒服, 阿仔影多兩張相就唔影真係比佢激水, 唯有等佢再大d 先去多轉啦。

[quote]
YanyanMom 寫道:
短裙仔咁型 :exclaim: 下次益下我地好wor~~ :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 7050


10007#
發表於 04-11-22 13:40 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Kruson 寫道:
益就冇啦, 最驚係嚇親你o者 :mrgreen:
星期日帶左阿仔去大埔海濱公園呀, o個度都有幾多公園仔比d 小朋友玩, 行一陣就有一個, 雖然唔係好多野睇但係都算幾舒服, 阿仔影多兩張相就唔影真係比佢激水, 唯有等佢再大d 先去多轉啦。

你o個度無牙甩佬o架? :mrgreen:
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10722


10008#
發表於 04-11-22 13:41 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

heeeeeeeeeeee,好開心呀,頭先上網搵聖安娜,lunch就行左去昇悅居,唉也,發現左間大wellcome,咁就可以lunch買餸,放工攞返屋企煮喇


男爵府

積分: 5063


10009#
發表於 04-11-22 13:43 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

識我既人都知我想生3個....
不過我最近有D改變主意. 生多一件先.
遲D先再睇下生唔生多件...
OCEAN PARK 咁你地上黎我屋企要比入場費喎.
[/url]


子爵府

積分: 10877


10010#
發表於 04-11-22 13:47 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

cc :mrgreen:

如果佢有咁肥就好喇 :evil:

Alexismama 寫道:
美之蓮 ----------- 白色果隻車胎人呀[quote]
Tungmimi 寫道:
alexismama

美之蓮 ?-( ?-(
[/quote]


男爵府

積分: 7050


10011#
發表於 04-11-22 13:48 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

poohpooh1668 寫道:
heeeeeeeeeeee,好開心呀,頭先上網搵聖安娜,lunch就行左去昇悅居,唉也,發現左間大wellcome,咁就可以lunch買餸,放工攞返屋企煮喇

你老公真幸福 :lol:
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10264


10012#
發表於 04-11-22 13:51 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

牙甩佬 果然係文化人wor~~ :lol:

啫喱媽 寫道:
[quote]
Kruson 寫道:
益就冇啦, 最驚係嚇親你o者 :mrgreen:
星期日帶左阿仔去大埔海濱公園呀, o個度都有幾多公園仔比d 小朋友玩, 行一陣就有一個, 雖然唔係好多野睇但係都算幾舒服, 阿仔影多兩張相就唔影真係比佢激水, 唯有等佢再大d 先去多轉啦。

你o個度無牙甩佬o架? :mrgreen: [/quote]


男爵府

積分: 7050


10013#
發表於 04-11-22 13:52 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

YanyanMom 寫道:
牙甩佬 果然係文化人wor~~ :lol:

阿媽教o架,佢話正名有咀咒人o既意思嘛!
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10722


10014#
發表於 04-11-22 13:53 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

啫喱媽 寫道:
[quote]
poohpooh1668 寫道:
heeeeeeeeeeee,好開心呀,頭先上網搵聖安娜,lunch就行左去昇悅居,唉也,發現左間大wellcome,咁就可以lunch買餸,放工攞返屋企煮喇

你老公真幸福 :lol: [/quote]
咁又唔係喎,慳$$咋,好多時都係佢早返過我,如果買定餸個日,佢煮多


男爵府

積分: 7050


10015#
發表於 04-11-22 13:54 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

poohpooh1668 寫道:
咁又唔係喎,慳$$咋,好多時都係佢早返過我,如果買定餸個日,佢煮多

咦,原來幸福o個個係你,咁咪好囉,老公都肯做o野!
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


男爵府

積分: 5466


10016#
發表於 04-11-22 13:54 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Good afternoon

今朝比老細叫左做野, 依家至得閒上黎say hi,,,,,,,,,

噚晚阿囡又比我醒左一野, 3日無得去playground.......


侯爵府

積分: 23722


10017#
發表於 04-11-22 13:56 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

yylam, 講嚟聽下咩樹幹
YYLam 寫道:
Good afternoon

今朝比老細叫左做野, 依家至得閒上黎say hi,,,,,,,,,

噚晚阿囡又比我醒左一野, 3日無得去playground.......


子爵府

積分: 10722


10018#
發表於 04-11-22 13:57 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

啫喱媽 寫道:

咦,原來幸福o個個係你,咁咪好囉,老公都肯做o野! [/quote]
ha,迫到埋身,唔想都要做啦!!


男爵府

積分: 7050


10019#
發表於 04-11-22 13:59 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

poohpooh1668 寫道:
ha,迫到埋身,唔想都要做啦!!

言下之意,佢係被迫? :mrgreen:
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


侯爵府

積分: 23932


10020#
發表於 04-11-22 14:02 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

GOOOOOOOOOOOOD AFTERNOON

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo