母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28834

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


10041#
發表於 08-11-28 12:18 |只看該作者
fsy,

Are you back to office now or forgot to log out BK ? How about today 觀課 ? What do you feel ? Let's share.

I will attend Kei Kei 觀課 in mid-Jan.

原文章由 fsy 於 08-11-27 18:59 發表


聽朝子進觀課!

走得, tingfai, call 你!
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


男爵府

積分: 9395


10042#
發表於 08-11-28 16:21 |只看該作者
身在沙巴的我,都好掛住你地班姐妹,可惜今日好似無咩人出現呢?

今早丁丁坐飛機好興奮,因為8點機,我地要6時出門口,丁丁要五點幾起身,我叫佢起身時,只係在他耳邊說了一聲:我地去旅行,坐飛機喇,佢即刻成個人彈左起身.笑C我.

丁爸同丁噹訓緊午睡,我辛苦命雖然好累但係訓唔著!

唔知子進媽比錢去長隆未呢?好期待呀!雖然丁丁離開了屋企已經開心,但係如果能同一班小朋友一起去旅行,一定開心到爆!


男爵府

積分: 8470


10043#
發表於 08-11-28 16:27 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-11-28 16:21 發表
身在沙巴的我,都好掛住你地班姐妹,可惜今日好似無咩人出現呢?

今早丁丁坐飛機好興奮,因為8點機,我地要6時出門口,丁丁要五點幾起身,我叫佢起身時,只係在他耳邊說了一聲:我地去旅行,坐飛機喇,佢即刻成個人彈左起身.笑 ...


呢度無咗你靜晒啊!

我辦事, 你放心, 啲嘢搞掂晒!! 本來諗住個 email cc 去你 personal email a/c 等你都 check 到, 不過後來諗起好似無你 personal email a/c.


男爵府

積分: 8470


10044#
發表於 08-11-28 16:29 |只看該作者
原文章由 Strawberrys 於 08-11-28 12:18 發表
fsy,

Are you back to office now or forgot to log out BK ? How about today 觀課 ? What do you feel ? Let's share.

I will attend Kei Kei 觀課 in mid-Jan.


觀課好開心, 一陣得閒再同大家分享.


男爵府

積分: 9395


10045#
發表於 08-11-28 16:32 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-11-28 16:27 發表


呢度無咗你靜晒啊!

我辦事, 你放心, 啲嘢搞掂晒!! 本來諗住個 email cc 去你 personal email a/c 等你都 check 到, 不過後來諗起好似無你 personal email a/c.


乜鬼personal emal a/c喎! 你有的這個米就係囉!重要野全部都係個個架!我offsite 都可以check! 不過放假當然係選擇性CHECK LA.


大宅

積分: 4327


10046#
發表於 08-11-28 16:39 |只看該作者
Donno if you guys received my e-mail from dead Yahoo...post it here!


Just back from work, super busy c me today!


FSY:

辛苦晒妳咁溫馨既安排! 真係好鬼感動呀!! 勞煩晒!
咁細心, 又有效率既妳, 真係我地成大班團友既福氣呀, YEAH!


我週末出開街會順便過埋數, 真係唔該晒!

2H mama
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 4327


10047#
發表於 08-11-28 16:42 |只看該作者
Hello Ding ma,

Haha, our timing is so match to come up BK now!

Ding Ding must be super excitedon plane this morning! Which airline? Good weather in Sabah? very cold in HK this early morning bor!

原文章由 bbpooh 於 08-11-28 16:21 發表
身在沙巴的我,都好掛住你地班姐妹,可惜今日好似無咩人出現呢?

今早丁丁坐飛機好興奮,因為8點機,我地要6時出門口,丁丁要五點幾起身,我叫佢起身時,只係在他耳邊說了一聲:我地去旅行,坐飛機喇,佢即刻成個人彈左起身.笑 ...
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 8470


10048#
發表於 08-11-28 16:44 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-11-28 16:32 發表


乜鬼personal emal a/c喎! 你有的這個米就係囉!重要野全部都係個個架!我offsite 都可以check! 不過放假當然係選擇性CHECK LA.


我唔知你 offsite 都可以 check 嘛, 我公司淨係啲高層人仕先可以係街外 check 返公司啲 e-mail, 點知你咁高層啫!


大宅

積分: 4327


10049#
發表於 08-11-28 16:51 |只看該作者
一上來就比妳笑鬼C!! 唔高層又點會有travel allowance呢?

原文章由 fsy 於 08-11-28 16:44 發表
我唔知你 offsite 都可以 check 嘛, 我公司淨係啲高層人仕先可以係街外 check 返公司啲 e-mail, 點知你咁高層啫!
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 8470


10050#
發表於 08-11-28 17:37 |只看該作者
記唔記得之前講過有人打電話黎 check 舊工人 reference? 今日舊工人黎咗我哋屋企, 佢話佢要走嘞, 所以黎探下子進, 仲買咗禮物同雞蛋仔比子進, 子進爸話果個情景都幾 touching.

咁可以肯定, 佢比人炒咗. 無可否認佢對子進係幾好既, 佢唔搞咁多嘢咪咩事都無囉, 佢又唔駛煩我又唔駛煩, 可惜佢唔珍惜.


大宅

積分: 4327


10051#
發表於 08-11-28 17:54 |只看該作者
佢專登來探子進, 好有HEART呀!

佢返印尼結婚 & 生仔, 好快需要錢又申請來港再做過, 好多呢類CASES.

我反而好想知子進咁耐冇見姐姐, 有咩反應呀?? 我估子進掛住佢架?!


原文章由 fsy 於 08-11-28 17:37 發表
記唔記得之前講過有人打電話黎 check 舊工人 reference? 今日舊工人黎咗我哋屋企, 佢話佢要走嘞, 所以黎探下子進, 仲買咗禮物同雞蛋仔比子進, 子進爸話果個情景都幾 touching.

咁可以肯定, 佢比人炒咗. 無可否認佢 ...
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 8470


10052#
發表於 08-11-28 18:05 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-11-28 17:54 發表
佢專登來探子進, 好有HEART呀!

佢返印尼結婚 & 生仔, 好快需要錢又申請來港再做過, 好多呢類CASES.

我反而好想知子進咁耐冇見姐姐, 有咩反應呀?? 我估子進掛住佢架?!


...


佢唔係返去結婚生仔, 而係比人炒咗又無人請佢, 焗住要走!

子進見到姐姐, 姐姐問佢: 你仲記唔記得我呀? 子進: xx 姐姐! 舊工人見到子進仲記得佢, 佢好開心. 跟住玩咗陣, 子進又問佢: 你係咪同我訓呀? 舊工人: 唔係呀, 爸爸同你訓吖嘛. 子進問姐姐: 你去邊呀? 姐姐: 返屋企. 子進: 係咪搭的士呀? 姐姐: 唔係呀, 要搭飛機架! 子進: 咁係咪搭的士同你去搭飛機呀?....臨走時姐姐問子進可唔可以鍚佢一啖, 子進就錫咗佢一啖. 子進爸覆述係得咁多.

舊工人初初走時, 佢都會問下佢, 新工人初黎時, 子進會話: 我唔要你, 我要 xx, 不過過咗一段時間, 佢都好少提起舊工人. 不過佢見到舊工人都係開心既.

[ 本文章最後由 fsy 於 08-11-28 18:14 編輯 ]


大宅

積分: 4327


10053#
發表於 08-11-28 18:17 |只看該作者
哎吔! 子進 & 姐姐 D 對話好TOUCHING! 離愁別緒FEEL!

我仲記得第一個姐姐在Hayes7個月大走, 佢係機場抱住Hayes, 流晒眼淚唔捨得Hayes. 唉! 無可否認, 有D姐姐真係用個HEART湊BB既!

原文章由 fsy 於 08-11-28 18:05 發表
子進見到姐姐, 姐姐問佢: 你仲記唔記得我呀? 子進: xx 姐姐! 舊工人見到子進仲記得佢, 佢好開心. 跟住玩咗陣, 子進又問佢: 你係咪同我訓呀? 舊工人: 唔係呀, 爸爸同你訓吖嘛. 子進問 ...

[ 本文章最後由 honey2h 於 08-11-28 18:23 編輯 ]
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 4327


10054#
發表於 08-11-28 18:22 |只看該作者
呢點我梗係GET到啦!

只不過, 佢适婚年齡就順個便啫! 要再來都唔難, 慢慢等下....

閃喇! 今日好攰, 回家湊仔先!

妳都唔好咁夜, 子進 & 老公日日等妳回家呀!

原文章由 fsy 於 08-11-28 18:05 發表
佢唔係返去結婚生仔, 而係比人炒咗又無人請佢, 焗住要走!
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 8470


10055#
發表於 08-11-28 18:29 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-11-28 18:22 發表
呢點我梗係GET到啦!

只不過, 佢适婚年齡就順個便啫! 要再來都唔難, 慢慢等下....

閃喇! 今日好攰, 回家湊仔先!

妳都唔好咁夜, 子進 & 老公日日等妳回家呀!

...


可能佢返到去即刻再申請黎過都唔定

你估我真係唔駛做咩, 好多嘢要清呀, , 今日又放咗半日假, 又成三點先返到黎, 要清埋啲嘢先走得, 最衰係成日忍唔住上 bk 囉.


男爵府

積分: 6628


10056#
發表於 08-11-28 18:36 |只看該作者

豆姐考第二呀!


講完, 繼續做野.


男爵府

積分: 8470


10057#
發表於 08-11-28 18:39 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 08-11-28 18:36 發表

豆姐考第二呀!


講完, 繼續做野.


勁呀! 要獎勵下佢啦! 代我向佢講聲: 叻女!

呢個補習老師相當唔錯噃, 令豆姐成績愈來愈好.

8 卦問下, 乜而家唔係叫啲學校唔好排名次架咩?


男爵府

積分: 6628


10058#
發表於 08-11-28 21:36 |只看該作者
ok! 已經奬佢明天跟我家姐去食自助餐, 仲會買wii fit 比佢.
係呀! 呢個補習老師係bk一個我唔識的mami介紹o架! 我仲介紹o左佢比friend, friend再介紹比friend....
唔知喎! 可能我o的早根學校冇咁新潮卦!

收工, 返屋企先追post.

原文章由 fsy 於 08-11-28 18:39 發表


勁呀! 要獎勵下佢啦! 代我向佢講聲: 叻女!

呢個補習老師相當唔錯噃, 令豆姐成績愈來愈好.

8 卦問下, 乜而家唔係叫啲學校唔好排名次架咩? ...


大宅

積分: 2539


10059#
發表於 08-11-29 00:24 |只看該作者
豆姐:

你好叻女呀! 好勁呀! 好抵錫呀!

媽咪買部wii fit 比你,一定開心到跳起.仲可以成日跳.哈哈!

比心機努力,呢到有好多ee就會'鄧'你歡喜.
3歲啦!


大宅

積分: 2539


10060#
發表於 08-11-29 00:30 |只看該作者
丁媽:

你真係好掛住我哋喎, 你去了旅行,呢度靜晒.

丁丁有得去搭飛機真的好開心, 你哋樣樣事都要小心,希望玩得開心.
3歲啦!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo