在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23722


10041#
發表於 04-11-22 14:40 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

我果個就當我話你再唔收聲我就唔理你架啦, 佢就會慢慢收, 仲要好快就好似無喊過咁, d古怪野又出返哂嚟
mycathy 寫道:
yylam,
咁妳答佢最鐘意係daddy又幾hurt佢既 :-P 我個囡依家都係旭d就喊, 我剩係可以講俾佢聽, 媽咪唔鐘意佢成日喊, 唔知佢明唔明。


公爵府

積分: 27543

好媽媽勳章


10042#
發表於 04-11-22 14:41 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Alexismama

Very "sin mo" you ar. [quote]
Alexismama 寫道:
我果個就當我話你再唔收聲我就唔理你架啦, 佢就會慢慢收, 仲要好快就好似無喊過咁, d古怪野又出返哂嚟
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


男爵府

積分: 5466


10043#
發表於 04-11-22 14:41 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

yes ar......佢教練唔係姓馬.........but佢地依家自己已經組左班and full.........sorry ar.........

Jamesmama 寫道:
YYLam,

Do you ask your friend regarding the swimming course?


水晶宮

積分: 54392


10044#
發表於 04-11-22 14:42 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

yylam:

你吾好話yingying wor, 我發覺依家tszyau 都有甘情況出現,好易cry,之前佢吾係甘,小小事話佢兩句,佢就黎料,簡直比佢激水,由奇係爸爸話kei 時候,cry 得仲快,而我有問老師佢係學校kei情況,但老師話無咩問題,所以我都吾知邊樹出左問題?
?-(


伯爵府

積分: 17559


10045#
發表於 04-11-22 14:43 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Any idea?


泰簡單
Thai Simple Kitchen
電話:2838 2896
灣仔 謝斐道517
517 Jaffe Rd, Wan Chai

所屬分類:泰國菜 

醃鮮蟹肉碎苦瓜苗 $48


蒜茸牛油焗青口 $55


三味炸筍殼魚 $128


泰式皇宮鮑魚飯 每碗$52


泰式甜品 $5至$25


Set Lunch around $30-45


侯爵府

積分: 23722


10046#
發表於 04-11-22 14:43 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

yylam, 可能sabrina淚線比較發達,但都係你比佢架bor, 唔好大介意呢樣野, 可能佢仲細, 未控制到呢, 天蠍座唔係咁架, 我都係天蠍座架 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

我地有時睇電視, 無端端都會喊啦, 真係控制唔到架, 比人見到都好
YYLam 寫道:
alexisma

佢係一個精力充沛ge人, but可能噚晚係眼訓左少少, 因為佢同個frd跑左幾十個圈, 但佢黎問我時係好清醒, 全無睡意個隻, 佢知自己衰, 因為佢久唔久就黎, 成日唔記得, 所以我係不停remind佢ga........


公爵府

積分: 27543

好媽媽勳章


10047#
發表於 04-11-22 14:43 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

YYLam,

Will you changed the course at Kowloon Bay. So, I will group YingYing & James at Kowloon Park la. How do you feel?
YYLam 寫道:
yes ar......佢教練唔係姓馬.........but佢地依家自己已經組左班and full.........sorry ar.........

[quote]
Jamesmama 寫道:
YYLam,

Do you ask your friend regarding the swimming course?
[/quote]
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


男爵府

積分: 5466


10048#
發表於 04-11-22 14:44 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

mycathy

我係笑笑口同佢講, 同埋語氣係玩咁, but阿囡以為係真, 咪咁law.........佢地好精, 有時我話佢, 佢就同我講"我講下之麻, 講笑咋"之類ge野, 比佢激水.......

mycathy 寫道:
yylam,
咁妳答佢最鐘意係daddy又幾hurt佢既 :-P 我個囡依家都係旭d就喊, 我剩係可以講俾佢聽, 媽咪唔鐘意佢成日喊, 唔知佢明唔明。


公爵府

積分: 27543

好媽媽勳章


10049#
發表於 04-11-22 14:45 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

wensi,

Wonderful pictures and make my hungry, although just finished my lunch, If they agree and I agree too. And 1 of Central Mami could like to join us. Do they agree too?
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


男爵府

積分: 5466


10050#
發表於 04-11-22 14:46 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

alexisma

佢有時都會, 我推開佢, 佢有時會覺得係玩, 又笑番, 無事, 水未.........

[quote]
Alexismama 寫道:
我果個就當我話你再唔收聲我就唔理你架啦, 佢就會慢慢收, 仲要好快就好似無喊過咁, d古怪野又出返哂


侯爵府

積分: 23722


10051#
發表於 04-11-22 14:48 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

jamesma, 你羡慕我有隻小魔呀, 佢好多壞習慣我都搞佢唔掂呀, 佢如果好似james, sabrina地咁定性我就舒服好多啦, 上次栗子媽見到佢隻手指公己經嘩然啦, 佢點都戒唔甩, 手指水, 膠布, 打手板, 乜都試過啦, 佢訓訓下隻手指都會放入口, 隻手指公係裂開架, 都唔知點算
Jamesmama 寫道:
Alexismama

Very "sin mo" you ar. [quote]
Alexismama 寫道:
我果個就當我話你再唔收聲我就唔理你架啦, 佢就會慢慢收, 仲要好快就好似無喊過咁, d古怪野又出返哂嚟


男爵府

積分: 7050


10052#
發表於 04-11-22 14:49 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

YYLam 寫道:
mycathy

我係笑笑口同佢講, 同埋語氣係玩咁, but阿囡以為係真, 咪咁law.........佢地好精, 有時我話佢, 佢就同我講"我講下之麻, 講笑咋"之類ge野, 比佢激水.......

wensi,仔會唔會有呢個煩惱呀?
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


男爵府

積分: 5466


10053#
發表於 04-11-22 14:50 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

tszyauma

或者tszyau見得你地少, 開始嗲你地..........引你地注意.....我覺得tszyau應該係一個唔易cry ge小朋友, 唔似yingying.........由細到大都係.....可能我陀佢個陣有cry, 同埋我自己都幾眼淺......

tszyau2000 寫道:
yylam:

你吾好話yingying wor, 我發覺依家tszyau 都有甘情況出現,好易cry,之前佢吾係甘,小小事話佢兩句,佢就黎料,簡直比佢激水,由奇係爸爸話kei 時候,cry 得仲快,而我有問老師佢係學校kei情況,但老師話無咩問題,所以我都吾知邊樹出左問題?
?-(


伯爵府

積分: 17559


10054#
發表於 04-11-22 14:51 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

Jamesmama

And 1 of Central Mami could like to join us. Do they agree too? OK for me

Alexisma
天蠍座....................我老公都係,但我只見過佢喊一次咋! :lol:


男爵府

積分: 5466


10055#
發表於 04-11-22 14:52 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

jamesma

sorry ar.......我個friend係預左yingying呀..........

Jamesmama 寫道:
YYLam,

Will you changed the course at Kowloon Bay. So, I will group YingYing & James at Kowloon Park la. How do you feel?[quote]
YYLam 寫道:
yes ar......佢教練唔係姓馬.........but佢地依家自己已經組左班and full.........sorry ar.........

[quote]
Jamesmama 寫道:
YYLam,

Do you ask your friend regarding the swimming course?
[/quote][/quote]


子爵府

積分: 10264


10056#
發表於 04-11-22 14:53 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

yanyan都好易喊wor~~ 係咪呢個age係咁ka ?-(

tszyau2000 寫道:
yylam:

你吾好話yingying wor, 我發覺依家tszyau 都有甘情況出現,好易cry,之前佢吾係甘,小小事話佢兩句,佢就黎料,簡直比佢激水,由奇係爸爸話kei 時候,cry 得仲快,而我有問老師佢係學校kei情況,但老師話無咩問題,所以我都吾知邊樹出左問題?
?-(


侯爵府

積分: 23722


10057#
發表於 04-11-22 14:54 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

天蠍座....................我老公都係,但我只見過佢喊一次咋! ..................................
你老公喊, 實好大件事, 講嚟聽下呢???? 所以我咪話天蠍座係唔易喊架lor, yylam, 肯定係你遺傳比sabrina, 無得抵賴 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


公爵府

積分: 27543

好媽媽勳章


10058#
發表於 04-11-22 14:55 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

YYLam

Never mind.[quote]
YYLam 寫道:
jamesma

sorry ar.......我個friend係預左yingying呀..........
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 10722


10059#
發表於 04-11-22 14:55 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

啫喱媽 寫道:
wensi,仔會唔會有呢個煩惱呀?

我估天兒一定有,仲要tum到wensi水水下tim,唔好話大既小朋友,星期六俊俊好lau計,我叫佢坐定,係好堅定咁話佢,佢不下十數次伸隻手埋黎摸你,仲笑笑口,激水,do靚仔好鬼精


子爵府

積分: 12599


10060#
發表於 04-11-22 14:55 |只看該作者

Re: 返工上網~呵呵呵~(Part 3)

wensi,
好彩我中午食得飽, 唔係一定留口水呀!妳地真係有口福。可惜今次太接近, 唔可以星期四調完, 星期五又調, 唔係我一定join埋妳地!
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo