希望快啲可以睇到佢幅大頭相啦, 好期待呀
原文章由 nan_nan 於 08-12-1 07:35 發表
有問題, 昨日 agent 通知我哋, 話新工人已 ok, 機票已訂咗 7 號到港, 事關 peak season, 之後要後少少先有機票, 問題係舊工人 11 號先走, 有重疊期, 如果俾妳哋, 會點安排? 初部諗住, 照 agent 講, 叫新工人住宿舍, ...
原文章由 onyeebb 於 08-11-29 18:09 發表
希望多D人登記, 幫到多D人![]()
-------------------------------------
器官捐贈 http://www.organdonation.gov.hk 衛生署剛於今日(十一月廿四日)設立了一個中央器官捐贈登記名冊,方便有意捐贈器官者自願登記,使 ...