母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6628


10081#
發表於 08-12-1 07:18 |只看該作者
今日好好多喇, 差唔多好返晒, 一陣買多樽龜靈膏返公司食添呀! 中西合壁嘛!

閃!

原文章由 nan_nan 於 08-12-1 07:15 發表
食緊西藥, 又食龜靈膏, 涼茶, 咁溝法得唔得o架 小心啲好喎


男爵府

積分: 6033


10082#
發表於 08-12-1 07:20 |只看該作者
嘩!! littlelittle no.2 唔再係 little, 好事噃 希望快啲可以睇到佢幅大頭相啦, 好期待呀

點解咁快要買過個果泵呀? 莫非妳咁快已經 plan 定自己走去街 wet 要掉低 littlelittle no.2

原文章由 diaperb 於 08-11-30 19:48 發表
HI ALL,
So happy to come up and update myself. The weather is so great, wanted to go out, just becos of " Sit Month"!
Littlelittle No2 is sleeping. I found Littlelittle is no longer Little any more, ...


男爵府

積分: 6033


10083#
發表於 08-12-1 07:23 |只看該作者
丁媽,

我都睇咗妳啲旅行相, 原來妳同我當年住嘅酒店都係一樣, 去食海鮮嘅地方都係一樣添, 好懷念呀!!!

丁丁好好笑, 一聽到去旅行就即刻彈起身, 噹噹個樣好可能呀, 個表情十足丁丁, 果然係親兄弟.

原文章由 bbpooh 於 08-11-29 18:04 發表
豆姐,好勁好叻女!努力!

你同你媽媽都得架!

今日香港好涷,不過沙巴好熱!好好玩!

想UP相去网,不過丁爸只係識影風景,唉!


男爵府

積分: 6033


10084#
發表於 08-12-1 07:24 |只看該作者
又倒塔咁早呀, 喉嚨好番未呀?

原文章由 Hellocandy 於 08-12-1 07:16 發表
早晨呀nan_nan, 正想話冇人, 又唔見你, 比你早一步添, 我返工喇! bye!


男爵府

積分: 6033


10085#
發表於 08-12-1 07:25 |只看該作者
又中西合壁, 小心個肚會攪呀

原文章由 Hellocandy 於 08-12-1 07:18 發表
今日好好多喇, 差唔多好返晒, 一陣買多樽龜靈膏返公司食添呀! 中西合壁嘛!

閃!


男爵府

積分: 6033


10086#
發表於 08-12-1 07:35 |只看該作者
有問題, 昨日 agent 通知我哋, 話新工人已 ok, 機票已訂咗 7 號到港, 事關 peak season, 之後要後少少先有機票, 問題係舊工人 11 號先走, 有重疊期, 如果俾妳哋, 會點安排? 初部諗住, 照 agent 講, 叫新工人住宿舍, 每晚 $70 我哋比, 放佢年假先, 但後尾諗不如叫佢早啲去住婆婆度先, 教佢點湊妹妹, 住宿再諗諗點安排, 總知唔係放佢係我屋企先, 唔想兩個工人同期係屋企, 係咪應該盡量唔好俾新, 舊工人接觸咁多, 費時會教壞佢呢? 請指教.


男爵府

積分: 8470


10087#
發表於 08-12-1 09:26 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-12-1 07:35 發表
有問題, 昨日 agent 通知我哋, 話新工人已 ok, 機票已訂咗 7 號到港, 事關 peak season, 之後要後少少先有機票, 問題係舊工人 11 號先走, 有重疊期, 如果俾妳哋, 會點安排? 初部諗住, 照 agent 講, 叫新工人住宿舍, ...


你就好啦, 工人終於都到嘞! 真係好消息.

我都唔同意新舊工人碰面, 除非你好信得過舊工人. 可唔可以掉返轉, 叫舊工人早幾日走, 去 agent 度住幾日, 當扣年假? 如果唔係放係婆婆度都係一個好提議, 早啲學定, 又可以等婆婆鬆下.

我上個星期五都仲未批 visa, agent 話無理由咁耐喎, 佢話有理無理今日搵人同我去入境處攞睇下有無. 我想佢星期六到, 咁我攞3日假, 就可以連續五日教佢嘢, 我想佢 13 號到, 又可以教到佢子進返學既 schedule, 係咪無可能呢? 如果唔係就要20號, 到時子進已放聖誕假咯.


大宅

積分: 4327


10088#
發表於 08-12-1 09:33 |只看該作者
Morning all sisters!!


FSY,

I transfered you $$ on last Sat., please check A/C, many thanks!!
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 4327


10089#
發表於 08-12-1 09:38 |只看該作者
SUPPORT!!


Hayes pa and me have carried this donation card in wallet for over 10 years!

原文章由 onyeebb 於 08-11-29 18:09 發表
希望多D人登記, 幫到多D人
-------------------------------------

器官捐贈 http://www.organdonation.gov.hk 衛生署剛於今日(十一月廿四日)設立了一個中央器官捐贈登記名冊,方便有意捐贈器官者自願登記,使 ...
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 8470


10090#
發表於 08-12-1 09:38 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-1 09:33 發表
Morning all sisters!!


FSY,

I transfered you $$ on last Sat., please check A/C, many thanks!!


哈, 又真係比你快過 tingfai 喎


男爵府

積分: 8470


10091#
發表於 08-12-1 09:43 |只看該作者
想確實多一次今個星期日去農場既人數, 因之前我見有啲家庭仲係未 firm 去唔去到, 今日會打埋去 book 埋整麵包. 我會帶多一家人 (佢個女都係05年出世架!), 另外仲有兩個朋友 (因為佢話好想去農場), 希望你哋唔好介意.

"假日農場" 親親大自然一日遊

地點:
香港新界上水大隴坑村62C
http://www.hkhfarm.com/


Dec 7, 2008 (Sun)
1. fsy (6A + 2T)
2. onyeema (1A + 1T)
3. bbpooh (2A + 1T + 1B)
4. hellocandy (2A + 2T) may be +
姐姐
5. tvoincy (2A + 1T)
6. cyntoby (2A + 1T + 1B)

7. 2H mama (2A + 1T + 1B)
8. wckmay (2A + 1T)

Total: 19A + 10T +3B


如唔到, 請係今日下午兩點前通知, 謝謝!


公爵府

積分: 28834

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


10092#
發表於 08-12-1 09:49 |只看該作者
fsy,

原本上星期六在office想經internet banking轉錢俾你, 點知原來係唔得(未登記你的帳號), 打電話經phone banking轉錢, 又係唔得(未登記你的帳號).

最後謹慎的我, 決定今日lunch去bank一趟, 轉錢俾你兼登記埋你的帳號, 以便日後可在internet或經phone banking轉錢.
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


大宅

積分: 4327


10093#
發表於 08-12-1 09:50 |只看該作者
YEAH!

原文章由 fsy 於 08-12-1 09:38 發表


哈, 又真係比你快過 tingfai 喎
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 2233


10094#
發表於 08-12-1 09:58 |只看該作者
Hi Good Morning,
Finally, we can chat again.....
So wanted to join this Sunday......


男爵府

積分: 8470


10095#
發表於 08-12-1 10:01 |只看該作者
原文章由 Strawberrys 於 08-12-1 09:49 發表
fsy,

原本上星期六在office想經internet banking轉錢俾你, 點知原來係唔得(未登記你的帳號), 打電話經phone banking轉錢, 又係唔得(未登記你的帳號).

最後謹慎的我, 決定今日lunch去bank一趟, 轉錢俾你兼登記埋你 ...


登記我 a/c 駛唔駛比手續費先, 如果要就唔好嘞, 下次未必輪到我收錢架嘛.


男爵府

積分: 8470


10096#
發表於 08-12-1 10:01 |只看該作者
原文章由 diaperb 於 08-12-1 09:58 發表
Hi Good Morning,
Finally, we can chat again.....
So wanted to join this Sunday......


hihi, 無諗過會係呢個時候遇到你呢! 似乎一切想當順利喎!


大宅

積分: 4327


10097#
發表於 08-12-1 10:05 |只看該作者
時光飛逝, Hughes上週五八個月大喇!
10.54 KG, 姑娘以為Hughes是奶粉B, 哈!

話時話, 當年Hayes足一歲才10.9KG!
老老實實, 輕重都無所謂, 最緊要少病痛, 活潑開朗, 頑皮可愛! 呵呵!


大家加油啊!
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 2233


10098#
發表於 08-12-1 10:05 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-1 10:01 發表


hihi, 無諗過會係呢個時候遇到你呢! 似乎一切想當順利喎!

so far so good. Little No2 sleeps a lot. Compare to Littlelittle, she used to cry "NON-STOP". This time is much better then last time! Thanks God! Hope she can keep this up... Carry On Sleep Sleep sleep............zzzzzzzzzzzz


大宅

積分: 2233


10099#
發表於 08-12-1 10:09 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-1 10:05 發表
時光飛逝, Hughes上週五八個月大喇!
10.54 KG, 姑娘以為Hughes是奶粉B, 哈!

話時話, 當年Hayes足一歲才10.9KG!
老老實實, 輕重都無所謂, 最緊要少病痛, 活潑開朗, 頑皮可愛! 呵呵!


大家加油啊! ...

Great, FatFat Hughes, Now you r ThinThin 2hma.


大宅

積分: 4327


10100#
發表於 08-12-1 10:09 |只看該作者
Dear VIP,

Wow, meet you now! Is little Giselle ZZZzzzz?
Hey, is she much bigger now? How weight?

I wanna see her ar!! update photo for all of us la!!!!

"28 fong" tastes not good, but quite good for many mums. Big help to me in sit month for Hayes and Hughes too!!

原文章由 diaperb 於 08-12-1 09:58 發表
Hi Good Morning,
Finally, we can chat again.....
So wanted to join this Sunday......
God is here with us! ^ ^

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo