cat888 寫道:
WSWM
咁又係, 濟獨立, 買嘢都開心 d 架![]()
我有個friend, 月入3萬 (我估min), 佢剛剛quit左份工, 回家揍2個仔, 以前用開2個工人, 而家用1個工人.
講真吖, 一般家庭, 有幾多個老公可以每個月比3萬蚊你洗吖.
如果自己月入3萬, 沒有家庭負擔, 淨洗, 或每月儲2萬元, 都好happy 喎....![]()
![]()
不過, 母愛就係咁偉大架啦. 我覺得佢好偉大![]()
bbjm 寫道:
各位,
我哋下個星期四(23/6)放工後會去Annie 屋企探佢, 妳哋有無人有興趣 join 埋一齊去啊???
1) Renee
2) AshylnMom
3) 2kmami
4) Cat
5) bbjm
bbjm 問: 點解係星期四而唔係星期五?