母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2233


10121#
發表於 08-12-1 11:56 |只看該作者
原文章由 Strawberrys 於 08-12-1 10:58 發表
Yesterday, I let Kei Kei to wear the vest (see below click) to the music lesson at Yip's. Her teacher prasied for the beautiful vest and Kei Kei told me after lesson. She smiled a lot as the colour ...

WaH! You are so great. This is so complicated, with very nice colour. I don't think I can do this.

In my life so far, i only knitted a very small top for my pet dog. Santa was so upset why he had never has a "One Luen Pai" but my dog.....


公爵府

積分: 28834

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


10122#
發表於 08-12-1 12:06 |只看該作者
Diaperb,

It's very easy to knit for this pattern. No need to sew the front, back and short sleeves after knitting. It's the first time I knit from neck as I bought a book to learn the technique.

Why not knit a neckerchief for Santa as Christmas present ? He must be eager for it a long time.

原文章由 diaperb 於 08-12-1 11:56 發表

WaH! You are so great. This is so complicated, with very nice colour. I don't think I can do this.

In my life so far, i only knitted a very small top for my pet dog. Santa was so upset why he had ne ...
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


大宅

積分: 2539


10123#
發表於 08-12-1 12:47 |只看該作者
我今日好病呀!

昨晚仔仔不斷醒,不斷蚊.我做阿媽的不知幾眼訓,但仍不斷安撫他,直至他睡著.

現在勁 勁頭痛,成身都痛.

今早飲了蜜糖,疆o樂及喉糖,希望抵得住.mouth:
3歲啦!


公爵府

積分: 28834

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


10124#
發表於 08-12-1 13:22 |只看該作者
fsy,

Come back from bank and please check your a/c.

原文章由 Strawberrys 於 08-12-1 09:49 發表
fsy,

原本上星期六在office想經internet banking轉錢俾你, 點知原來係唔得(未登記你的帳號), 打電話經phone banking轉錢, 又係唔得(未登記你的帳號).

最後謹慎的我, 決定今日lunch去bank一趟, 轉錢俾你兼登記埋你 ...

親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


公爵府

積分: 28834

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


10125#
發表於 08-12-1 13:23 |只看該作者
wckmay,

Let's go home to take a good sleep this afternoon, if possible.


原文章由 wckmay 於 08-12-1 12:47 發表
我今日好病呀!

昨晚仔仔不斷醒,不斷蚊.我做阿媽的不知幾眼訓,但仍不斷安撫他,直至他睡著.

現在勁 勁頭痛,成身都痛.

今早飲了蜜糖,疆o樂及喉糖,希望抵得住.mouth: ...
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


男爵府

積分: 6628


10126#
發表於 08-12-1 13:23 |只看該作者
可能你琴晚冷親喇! 有冇著返件晨"嬲"呀?

原文章由 wckmay 於 08-12-1 12:47 發表
我今日好病呀!

昨晚仔仔不斷醒,不斷蚊.我做阿媽的不知幾眼訓,但仍不斷安撫他,直至他睡著.

現在勁 勁頭痛,成身都痛.

今早飲了蜜糖,疆o樂及喉糖,希望抵得住.mouth: ...


男爵府

積分: 6628


10127#
發表於 08-12-1 13:35 |只看該作者
比你講一講, 唔記得自己開o左幾張cheque未過數, 依家落去轉錢先! 閃!

原文章由 Strawberrys 於 08-12-1 13:22 發表
fsy,

Come back from bank and please check your a/c.


大宅

積分: 2539


10128#
發表於 08-12-1 14:12 |只看該作者
有著呀.
其實同佢玩完兩天都好累,仲要唔夠訓.c硬
原文章由 Hellocandy 於 08-12-1 13:23 發表
可能你琴晚冷親喇! 有冇著返件晨"嬲"呀?
3歲啦!


大宅

積分: 2539


10129#
發表於 08-12-1 14:20 |只看該作者
走唔到呀!早少少走就得.

原文章由 Strawberrys 於 08-12-1 13:23 發表
wckmay,

Let's go home to take a good sleep this afternoon, if possible.
3歲啦!


大宅

積分: 4327


10130#
發表於 08-12-1 14:28 |只看該作者
Where's our big snake Tingfai today???


Ding ma,
Dong Dong looks so angry bor, what's happened? His 八字眉 looks alike 麥兜!!:lol

http://www.babyhome.com.tw/album.php?op=view3&mid=190099&page=3&folderid=2373768&fid=58831650&mfid=76510&z=F
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 2539


10131#
發表於 08-12-1 14:51 |只看該作者
見到佢哋去沙巴的相,真羨慕

原文章由 honey2h 於 08-12-1 14:28 發表
Where's our big snake Tingfai today???


Ding ma,
Dong Dong looks so angry bor, what's happened? His 八字眉 looks alike 麥兜!!:lol

http://www.babyhome.com.tw/album.php?op=view3&mid=190099&pag ...
3歲啦!


男爵府

積分: 8470


10132#
發表於 08-12-1 16:49 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-1 09:43 發表
想確實多一次今個星期日去農場既人數, 因之前我見有啲家庭仲係未 firm 去唔去到, 今日會打埋去 book 埋整麵包. 我會帶多一家人 (佢個女都係05年出世架!), 另外仲有兩個朋友 (因為佢話好想去農場), 希望你哋唔好介意. ...


又有資料 update 大家, 我哋 total 29個大人+細路 (唔計 bb), 所以我訂咗29份麵包 ($10/份). 負責人話如果十二點幾果段時間應該最少人整, 所以我大膽落咗個決定, 就係十二點半整麵包. 佢話過程大概半個鐘, 我諗住咁整完可以食埋當 lunch (當然仲可以食第二啲嘢啦). 所以暫定 schedule 係:

11:00am 集合
11:15am - 12:30am 農場介紹, 耕種, 餵牛
12:30am - 1:00pm 整麵包
1:00pm 午餐
午餐後一齊玩農場內各種設施, 隨時可走人!

有無問題? 如有仍然可以打電話去改, 我覺得佢哋既安排都幾隨意, 佢話到時如果真係有問題可再按情況改動, 不過我覺得我哋人多啲時間定咗先好啲.

唔等你哋比意見, 無人出聲就當無意見嘞!


大宅

積分: 2539


10133#
發表於 08-12-1 16:55 |只看該作者
OK. 無問題!

辛苦晒你.

原文章由 fsy 於 08-12-1 16:49 發表


又有資料 update 大家, 我哋 total 29個大人+細路 (唔計 bb), 所以我訂咗29份麵包 ($10/份). 負責人話如果十二點幾果段時間應該最少人整, 所以我大膽落咗個決定, 就係十二點半整麵包. 佢話過程大概半個鐘, 我諗住 ...
3歲啦!


男爵府

積分: 8470


10134#
發表於 08-12-1 17:15 |只看該作者
我真係應該買六合彩, agent 已經講咗今日攞唔到 visa, 不過我心血來潮諗下不如打個電話去 immg 問下, 你哋知個電話幾 q 難打架啦, 我見差唔多5點, 諗住佢哋差唔多收工, 可能無人打去. 真係比我一打就打通喎! 我仲以為自己打錯添!

不過, 接電話既人問完一輪資料, 又問我有無入加快信, 跟住話叫主任覆返我喎. agent 話如果聽日攞到 visa, 有機會 13 號黎到, 如果唔係驚 20 號無機位呀! 我好心急呀!!! 見到拾拾日日冬眠咁款我驚我忍唔住挖個窿比佢冬眠呀!!!!


男爵府

積分: 6033


10135#
發表於 08-12-1 19:28 |只看該作者
笑旦 fsy,

妳講嘢真係好鬼好笑 其實妳工人如果真係需要冬眠嘅, 佢應該可以好似啲爬蟲類動物咁自己挖個窿 lee 埋, 依啲嘢唔駛妳費神, 放心!!!

係呀, 13 號打後啲機位真係 full 得好緊要, 希望 imm 真係批得切 visa, 咁妳可以趕得及早啲換過件啦.

原文章由 fsy 於 08-12-1 17:15 發表
不過, 接電話既人問完一輪資料, 又問我有無入加快信, 跟住話叫主任覆返我喎. agent 話如果聽日攞到 visa, 有機會 13 號黎到, 如果唔係驚 20 號無機位呀! 我好心急呀!!! 見到拾拾日日冬眠咁款我驚我忍唔住挖個窿比佢冬眠呀!!!!


男爵府

積分: 6033


10136#
發表於 08-12-1 19:33 |只看該作者
嘩!!! 又試見到 vipc9 浦頭咁好, 聽到 littlelittle no.2 食奶食得咁好真好 繼續加油, 希望得閒可以 upload 吓張 big head photo 上嚟俾我哋睇吓佢個 lovely face 啦.


男爵府

積分: 6033


10137#
發表於 08-12-1 19:45 |只看該作者
今日先同同事傾開嚟, 我都覺得晴晴自從三歲之後就大得好快, 以前啲衫, 著嚟著去都仲啱, 今年冬季拎番舊年果啲出嚟, 嘩 發覺全部都差幾吋, 啲長褲好似變曬四個骨褲咁, 好攪笑 有一樣嘢最濕滯, 以前訓覺都好地地, 但近一個星期, 我發覺佢訓覺訓到打仗咁, 成日張被都被佢當床褥咁訓, 昨晚仲嚇 c 我 我直頭想用 camera 影低佢, 我一開佢房門, 見到佢成個頭跌咗落工人張床, 對腳就向住天花板, 即係成個人好似倒豎衝咁, 冷親已經唔想, 最怕佢屈親頸就麻煩. 不過咁攪法, 攪到我都決心要買番個睡袋俾佢, 想問妳哋上次妳哋訂啲睡袋 quality 掂唔掂? 見到 yahoo 有人賣 $100, 係貴少少, 不過鬼叫自己上次錯失咗機會咩, 但點都平過自己一條友係淘寶買連運費, 係咪牛寶寶最靚?

原文章由 fsy 於 08-12-1 10:26 發表


我都覺得唔知點解一踏入3歲好似大個咗好多咁, 而家換季就最覺, 全部衫褲唔啱著, 有啲係年頭買, 而家已經唔啱, 反而之前啲衫都可以著兩年.


男爵府

積分: 6033


10138#
發表於 08-12-1 19:54 |只看該作者
me2. 我都好鍾意依頂冷帽呀 個 pattern 好靚, 再襯埋啲冷, 仲靚呀.

茶實 ...... 妳幫我上次買啲冷, 我仲未織呀 唔係唔想織, 我一路都有揾 pattern o架, 仲 print 埋出嚟添, 不過硬係 dick 唔係心肝織, 同埋睇啲 pattern, 好似明, 又好似唔明咁, 想問妳, 不過始終唔係 face to face, 比較困難.

原文章由 honey2h 於 08-12-1 11:04 發表
Oh, I love this one, very nice for girl!!

http://www.babyhome.com.tw/album.php?op=view&mid=102561&page=1&folderid=2265213&fid=56176339&z=F


公爵府

積分: 28834

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


10139#
發表於 08-12-2 08:48 |只看該作者
nan_nan,

如有需要可fax或email個pattern比我, 等我睇完再在電話中解決你的疑問, 睇下work唔work啦!

原文章由 nan_nan 於 08-12-1 19:54 發表
me2. 我都好鍾意依頂冷帽呀 個 pattern 好靚, 再襯埋啲冷, 仲靚呀.

茶實 ...... 妳幫我上次買啲冷, 我仲未織呀 唔係唔想織, 我一路都有揾 pattern o架, 仲 print 埋出嚟添, 不過硬係 dick 唔 ...
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


男爵府

積分: 8470


10140#
發表於 08-12-2 09:40 |只看該作者
今日又比子進搞到我遲大到, 我又大發佢脾氣.

安兒媽, 你上次用咩方法搞掂安兒? 我今日夾硬夾實佢黎擦牙咋.

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo