母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9395


10141#
發表於 08-12-2 09:42 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-1 14:28 發表
Where's our big snake Tingfai today???


Ding ma,
Dong Dong looks so angry bor, what's happened? His 八字眉 looks alike 麥兜!!:lol

http://www.babyhome.com.tw/album.php?op=view3&mid=190099&pag ...


尋晚終於返來,丁家成個旅行都勁開心,好好玩,昨夜11時落機,幸好住得近,12時未夠已經回家了!

可能係丁爸丁媽都喜歡游水,加上丁媽又唔怕晒黑,所以幾日都係咁游水,一家四口變了黑炭頭,丁丁由怕水,變到敢潛落水!真的好好玩!

經過今次旅行,噹噹每次見到相機燈閃閃下,佢就會做鬼臉或者笑,你見到個張相唔係嬲係鬼臉,笑爆咀!

真係好回味!下年希望可以再去!


男爵府

積分: 9395


10142#
發表於 08-12-2 09:45 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-2 09:40 發表
今日又比子進搞到我遲大到, 我又大發佢脾氣.

安兒媽, 你上次用咩方法搞掂安兒? 我今日夾硬夾實佢黎擦牙咋.



唉!D細佬鍾意玩野,我記得有一次,丁丁點攪都唔肯刷牙,我就同佢講,唔刷唔緊要,我拿支牙刷回校,等老師同你刷,然後我便動身入廁所打算取牙刷,丁丁馬上入廁所說唔好,然後刷牙!


男爵府

積分: 9395


10143#
發表於 08-12-2 09:47 |只看該作者
子進媽,我頂唔順好累,要帶姐姐一起去!

"假日農場" 親親大自然一日遊
地點:
香港新界上水大隴坑村62C
http://www.hkhfarm.com/


Dec 7, 2008 (Sun)
1. fsy (6A + 2T)
2. onyeema (1A + 1T)
3. bbpooh (2A + 1T + 1B) + 姐姐
4. hellocandy (2A + 2T) may be +
姐姐
5. tvoincy (2A + 1T)
6. cyntoby (2A + 1T + 1B)

7. 2H mama (2A + 1T + 1B)
8. wckmay (2A + 1T)

Total: 20A + 10T +3B


如唔到, 請係今日下午兩點前通知, 謝謝!


男爵府

積分: 8470


10144#
發表於 08-12-2 09:47 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-12-2 09:42 發表


尋晚終於返來,丁家成個旅行都勁開心,好好玩,昨夜11時落機,幸好住得近,12時未夠已經回家了!

可能係丁爸丁媽都喜歡游水,加上丁媽又唔怕晒黑,所以幾日都係咁游水,一家四口變了黑炭頭,丁丁由怕水,變到敢潛落水!真的好 ...


welcome back!! 少咗你同 tingfai, 真係好靜啊! 話時話, tingfai, 你究竟去咗邊呀 )))))

沙巴既感覺係咪好似布吉咁? 成個 PACKAGE 幾多錢? 幾年前去過布吉都覺得好舒服, 見到好多人一家大細去玩.


男爵府

積分: 9395


10145#
發表於 08-12-2 10:00 |只看該作者
又有資料 update 大家, 我哋 total 29個大人+細路 (唔計 bb), 所以我訂咗29份麵包 ($10/份). 負責人話如果十二點幾果段時間應該最少人整, 所以我大膽落咗個決定, 就係十二點半整麵包. 佢話過程大概半個鐘, 我諗住咁整完可以食埋當 lunch (當然仲可以食第二啲嘢啦). 所以暫定 schedule 係:

11:00am 集合
11:15am - 12:30am 農場介紹, 耕種, 餵牛
12:30am - 1:00pm 整麵包
1:00pm 午餐
午餐後一齊玩農場內各種設施, 隨時可走人!

有無問題? 如有仍然可以打電話去改, 我覺得佢哋既安排都幾隨意, 佢話到時如果真係有問題可再按情況改動, 不過我覺得我哋人多啲時間定咗先好啲.

唔等你哋比意見, 無人出聲就當無意見嘞!

子進媽,我有以下問題和建議:
1。當日是否在農場外集合,如何買入場券?到了自己買,還是集合後才買?
2。11點才集合,又要餵牛又要介紹農場,又想12點半整麵包:
時間太急,我地又大又細,而且遲到情況嚴重,建議提早小小集合,11點唔到齊,都即出發,遲到者自誤。我覺得我地從小就要陪養小朋友守時的習慣,所以建議11點就出發,不要等太長時間,浪費大家時間。
3。離開時是否需要先CALL的士?


男爵府

積分: 8253


10146#
發表於 08-12-2 10:04 |只看該作者
I am here ar (((((

Super busy yesterday!!! Yesterday morning, I was so busy at work and prepared documents to apply passport, 回港證and 回鄉證 for Kwan Kwan and Hei Hei. Even didn't have much time to pump milk!
In the afternoon, I went to apply the documentations! Very fast, I went to immi dept at 2:00pm to apply passport and 回港證. Had it done and got the 回港證 at 2:50pm. Then went to apply 回鄉card and finished the process at 3:10pm! Very fast!

hohoho, Hei Hei and Kwan Kwan could get the 回鄉card on 16th Dec lar!

Now, busy at work again ... no time to chase posts ...
原文章由 fsy 於 08-12-2 09:47 發表


welcome back!! 少咗你同 tingfai, 真係好靜啊! 話時話, tingfai, 你究竟去咗邊呀 )))))

沙巴既感覺係咪好似布吉咁? 成個 PACKAGE 幾多錢? 幾年前去過布吉都覺得好舒服, 見到好多人一家大細去玩. ...


男爵府

積分: 8253


10147#
發表於 08-12-2 10:08 |只看該作者
Sounds it would be full of fun wor
原文章由 bbpooh 於 08-12-2 10:00 發表
又有資料 update 大家, 我哋 total 29個大人+細路 (唔計 bb), 所以我訂咗29份麵包 ($10/份). 負責人話如果十二點幾果段時間應該最少人整, 所以我大膽落咗個決定, 就係十二點半整麵包. 佢話過程大概半個鐘, 我諗住咁 ...


男爵府

積分: 9395


10148#
發表於 08-12-2 10:11 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-2 09:47 發表


welcome back!! 少咗你同 tingfai, 真係好靜啊! 話時話, tingfai, 你究竟去咗邊呀 )))))

沙巴既感覺係咪好似布吉咁? 成個 PACKAGE 幾多錢? 幾年前去過布吉都覺得好舒服, 見到好多人一家大細去玩. ...


大概是上次布吉AGENT介紹的酒店不是太好,覺得不是太好玩。今次就真係好正,主要在酒店玩,又有出小島,魚兒在身邊湤來游去,陽光又好,泳池又正,浴缸又大,丁丁每次游完水,回酒店又繼續在浴缸玩,噹噹怕在浴缸,便在床仔望住丁丁玩,笑到咔咔聲,所以覺得今次係好好玩囉!還有沙巴天氣比布吉要好.

大概3700一個大人,玩足4天,早上8時飛沙巴,回程7:50起飛回港!成家人大概13000(因為燃油附加費,機場稅等好貴,每人大概要仟幾),好貴但值得,因為好回味,全家開心!


大宅

積分: 2539


10149#
發表於 08-12-2 10:34 |只看該作者
好開心見到你回來,我有少少擔心你們.
好彩現在無事,見到你玩得咁開心,我都要plan下同仔仔去旅行先.不過應該是明年的事.


原文章由 bbpooh 於 08-12-2 10:11 發表


大概是上次布吉AGENT介紹的酒店不是太好,覺得不是太好玩。今次就真係好正,主要在酒店玩,又有出小島,魚兒在身邊湤來游去,陽光又好,泳池又正,浴缸又大,丁丁每次游完水,回酒店又繼續在浴缸玩,噹噹怕在浴缸,便在床仔望住丁丁玩,笑 ...
3歲啦!


男爵府

積分: 8470


10150#
發表於 08-12-2 10:38 |只看該作者
子進媽,我有以下問題和建議:
1。當日是否在農場外集合,如何買入場券?到了自己買,還是集合後才買?
應該係入去時數人頭收錢, 因為要一 group 人咁帶活動, 所以最好集齊人先入去.
2。11點才集合,又要餵牛又要介紹農場,又想12點半整麵包:
時間太急,我地又大又細,而且遲到情況嚴重,建議提早小小集合,11點唔到齊,都即出發,遲到者自誤。我覺得我地從小就要陪養小朋友守時的習慣,所以建議11點就出發,不要等太長時間,浪費大家時間。
我唔介意早少少集合, 睇大家意見. 如果覺太趕, 可以改下午先整麵包, 不過負責人諗住我哋人多, 中午時間無咁多人. 其實如果準時十一點入場, 十二點半應該趕得切既.
3。離開時是否需要先CALL的士?
呢個要打電話去問下, 不過我要下晝先有時間打電話. 其實有無考慮過 book 架旅遊巴/24座? 搵個中間點 (e.g. 九龍塘), 咁去同走都唔駛搵車咁麻煩.


大宅

積分: 2539


10151#
發表於 08-12-2 10:41 |只看該作者
fsy,

你都唔好發咁多脾氣,小朋友要慢慢來,你越發脾氣佢就越唔合作.

我現在試緊,佢在發癲時,我就講野越細聲,佢會停一停聽咗先.
(其實我感冒真的無氣鬧佢)
唉!有時佢成日都聽到當聽唔到.我都係唯有夾佢.
一邊夾,一邊細細聲同佢講道理,好彩佢都聽,無再繼續發癲.

我都唔知用咩方法好!

原文章由 fsy 於 08-12-2 09:40 發表
今日又比子進搞到我遲大到, 我又大發佢脾氣.

安兒媽, 你上次用咩方法搞掂安兒? 我今日夾硬夾實佢黎擦牙咋.
3歲啦!


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


10152#
發表於 08-12-2 10:43 |只看該作者
Nan_nan,

I will order one for Evan. Perhaps I can order with you on Taobao to send to GZ. I better check with Daddy first as it is quite big. However, Daddy probably cannot bring it back until Dec. 11th as he is in Beijing this week.

原文章由 nan_nan 於 08-12-1 19:45 發表
不過咁攪法, 攪到我都決心要買番個睡袋俾佢, 想問妳哋上次妳哋訂啲睡袋 quality 掂唔掂? 見到 yahoo 有人賣 $100, 係貴少少, 不過鬼叫自己上次錯失咗機會咩, 但點都平過自己一條友係淘寶買連運費, 係咪牛寶寶最靚


男爵府

積分: 9395


10153#
發表於 08-12-2 10:52 |只看該作者
"假日農場" 親親大自然一日遊
地點:
香港新界上水大隴坑村62C
http://www.hkhfarm.com/


Dec 7, 2008 (Sun)
1. fsy (6A + 2T)
2. onyeema (1A + 1T) ----------> 無車 (3人) 九龍區

3.bpooh (2A + 1T + 1B) + 姐姐-------> 無車 (4人) 新界區
4.hellocandy (2A + 2T) may be +
姐姐
5. tvoincy (2A + 1T)
6. cyntoby (2A + 1T + 1B)--------> 無車 (3人) 香港區

7. 2H mama (2A + 1T + 1B)--------> 無車 (3人) 新界區
8. wckmay (2A + 1T)

Total: 20A + 10T +3B


沒有車的家庭人數只有11人+3B,BOOK 車未必化算, 而且住在港九新界區.其他媽媽點諗?

如不訂車,丁家會選擇在上水港鐵站坐的士入去,2H和老仙可能都會坐的士入去,安兒爸未回港,安兒媽可以約倫伯家或大隻仔家一起坐的士.我地可以先找找電召的士電話,到時叫車.宜家經濟差,希望在新界區叫的士不太難啦!


男爵府

積分: 9395


10154#
發表於 08-12-2 10:55 |只看該作者
原文章由 wckmay 於 08-12-2 10:41 發表
fsy,

你都唔好發咁多脾氣,小朋友要慢慢來,你越發脾氣佢就越唔合作.

我現在試緊,佢在發癲時,我就講野越細聲,佢會停一停聽咗先.
(其實我感冒真的無氣鬧佢)
唉!有時佢成日都聽到當聽唔到.我都係唯有夾佢.
一邊夾,一邊細細聲同佢講道理, ...



係呀!佢哋發癲,你又發埋一份,真係唔惦架,我最近都有辦法對付丁丁,不過如果時間急,就唔夠


男爵府

積分: 8470


10155#
發表於 08-12-2 11:16 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-12-2 10:55 發表



係呀!佢哋發癲,你又發埋一份,真係唔惦架,我最近都有辦法對付丁丁,不過如果時間急,就唔夠


可能親戚就到, 特別容易暴燥, 加上日日我趕 c 趕塔時見到子進爸係度大被冚過頭, 我就無名火起.


男爵府

積分: 9395


10156#
發表於 08-12-2 11:19 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-2 11:16 發表


可能親戚就到, 特別容易暴燥, 加上日日我趕 c 趕塔時見到子進爸係度大被冚過頭, 我就無名火起.



絕對明白,如果我係咁,我會同丁丁講,叫佢叫丁爸幫佢做乜做乜,又或者叫丁丁幫我叫醒丁爸,總知攪到丁爸無得訓.呵呵呵!


男爵府

積分: 8470


10157#
發表於 08-12-2 11:26 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-12-2 11:19 發表



絕對明白,如果我係咁,我會同丁丁講,叫佢叫丁爸幫佢做乜做乜,又或者叫丁丁幫我叫醒丁爸,總知攪到丁爸無得訓.呵呵呵!


朝朝都唔夠時間, 唔通真係要再早啲起身? 子進返八點半, 八點一搭校巴, 唔通要未夠七點叫佢起身?

子進爸? 佢另一個外號係聾耳陳呀! 前兩晚我半夜起身沖涼, 子進醒咗見唔到我, 於是係咁叫 "媽咪呀....媽咪呀...", 我諗住子進爸就係佢隔離, 應該會安撫佢, 點知子進叫咗好耐之後就開始喊. 咁我唯有入去睇下啦, 見到著住睡袋既子進有半個身吊咗出床準備落地出黎搵我, 但子進爸仍無反應. 第二朝我問佢, 佢竟然話聽唔到子進喊喎!


大宅

積分: 2539


10158#
發表於 08-12-2 11:30 |只看該作者
我都讚成.雖然我有車,但一齊入去都幾開心,但唔知多少錢呢?

原文章由 fsy 於 08-12-2 10:38 發表
子進媽,我有以下問題和建議:
3。離開時是否需要先CALL的士?
呢個要打電話去問下, 不過我要下晝先有時間打電話. 其實有無考慮過 book 架旅遊巴/24座? 搵個中間點 (e.g. 九龍塘), 咁去同走都唔駛搵車咁麻煩.
3歲啦!


大宅

積分: 2539


10159#
發表於 08-12-2 11:32 |只看該作者
子進爸都得.哈.

原文章由 fsy 於 08-12-2 11:26 發表


朝朝都唔夠時間, 唔通真係要再早啲起身? 子進返八點半, 八點一搭校巴, 唔通要未夠七點叫佢起身?

子進爸? 佢另一個外號係聾耳陳呀! 前兩晚我半夜起身沖涼, 子進醒咗見唔到我, 於是係咁叫 "媽咪呀....媽咪呀...", ...
3歲啦!


男爵府

積分: 8470


10160#
發表於 08-12-2 11:39 |只看該作者
原文章由 wckmay 於 08-12-2 11:30 發表
我都讚成.雖然我有車,但一齊入去都幾開心,但唔知多少錢呢?


我唔知喎, 有無人有資料? 我無時間搵呀.

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo