跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6225


1001#
發表於 07-9-2 12:24 |只看該作者
嘩, d紀律咁嚴, 好彩阿仔唔係讀呢間, 佢肯定會收唔少投訴!

原文章由 LoCLai 於 07-9-2 11:52 發表
e拎,
布丁返家長會o個日ok, 佢個班主任好nice, 另一個就比較cool! 我有個朋友話學校d老師好有"責任心", 佢個囡o個班男仔較多, 比較naughty, 個老師走埋去好firm咁要個小朋友坐定, 手放knees上聽佢講野! 我朋友話個 ...


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1002#
發表於 07-9-2 15:11 |只看該作者
我班老師冇叫鑽lon同埋穿繩! 買有耳仔+蓋果d杯, 書包有個扣可以串住隻杯耳. 盒放書包入面, 同我細個果時一樣款(30年前書包款) 全部蓋都要寫名.

原文章由 LoCLai 於 07-9-2 11:52 發表
e拎,
布丁會坐校車, 7:40上車, 只係遲我半個鐘度出門口
我想問d杯同盒係咪一定要鑽lon同埋穿繩架??!!

[ 本文章最後由 easybring 於 07-9-3 09:14 編輯 ]


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1003#
發表於 07-9-2 15:12 |只看該作者
未加水好d, 不過有冇水氣架? 少少水珠都唔得架.

仲有, 多數奶粉都係加水再加粉, 隻隻又有d分別, 你睇下開奶instruction呀! ok.

原文章由 evamama 於 07-9-2 12:16 發表
我d奶粉未加水喎, 就咁都唔可以放超過一日咩?

哎呀, 真係少餵奶粉唔知tim!ops:" />

[ 本文章最後由 easybring 於 07-9-3 09:19 編輯 ]


大宅

積分: 3825


1004#
發表於 07-9-2 18:54 |只看該作者
去樂園有得玩,曉琳應該唔覺辛苦嘅(至多係你辛苦嘅啫)~~
大陸我無睇過鱷魚,係泰國睇過一次(都係擺隻手呀/個頭呀入個鱷魚口度咁囉,電視都有得睇),最深印象得一個字---臭!
原文章由 easybring 於 07-9-2 10:46 發表
我地諗住唔去歡樂世界,改留係酒店泳池玩.唔想亞囡辛苦呀!歡樂世界/crocodile公園值唔值去? ...


大宅

積分: 3424


1005#
發表於 07-9-3 08:20 |只看該作者


男爵府

積分: 7719


1006#
發表於 07-9-3 08:59 |只看該作者
大家早晨!!!!

老公剛致電, 斯渝哭左一分鐘就收左聲.. 我都好安心繼續工作:mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 7719


1007#
發表於 07-9-3 09:08 |只看該作者
街坊,
你真是要 .. 隔日奶大人飲左都會唔舒服, 更何況是一個bb.......


男爵府

積分: 7719


1008#
發表於 07-9-3 09:10 |只看該作者
easybring,
又真是好嚴下..... 真是令到家長都緊張埋一份....

原文章由 easybring 於 07-9-2 10:59 發表
老師仲話我張相寫左名,唔好立即疊埋,佢見到有印係相面到.好嚴謹.:-| 唔怪得人地話呢間畢業既可以自動做功課/好乖,可能有好多rules要跟.


男爵府

積分: 7719


1009#
發表於 07-9-3 09:11 |只看該作者
海倫,
好lor,好lor安樂晒


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1010#
發表於 07-9-3 09:16 |只看該作者
曉琳今日開學, 自己上左校車, 仲好high咁bye bye. 唔知有冇暈車浪.


男爵府

積分: 7719


1011#
發表於 07-9-3 09:19 |只看該作者
easybring,
曉琳好叻囡!!!!!!!!!!


禁止訪問

積分: 3345


1012#
發表於 07-9-3 09:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1976


1013#
發表於 07-9-3 09:28 |只看該作者
:cry: 我要返工, 無得睇佢, 工人姐姐話布丁都係自己上校車, 無喊....... 希望佢ok啦......

原文章由 easybring 於 07-9-3 09:16 發表
曉琳今日開學, 自己上左校車, 仲好high咁bye bye. 唔知有冇暈車浪.


禁止訪問

積分: 3345


1014#
發表於 07-9-3 09:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8952


1015#
發表於 07-9-3 09:30 |只看該作者
Good Morning....!


等待驗證會員

積分: 27318


1016#
發表於 07-9-3 09:31 |只看該作者
原文章由 evamama 於 07-9-2 06:02 發表
早晨


早晨呀!!!!


大宅

積分: 1976


1017#
發表於 07-9-3 09:32 |只看該作者
我都覺得係......
我見我朋友d小朋友係呢間讀緊, 佢地都好聽媽咪講, 亦見佢地好活潑開朗, 所以應該ok
不過我朋友話佢地基本知識會好好, 但可能相對上唔係太創意......

原文章由 QQ吉吉 於 07-9-3 09:25 發表
早晨!

易拎, 我又幾鍾意咁...:mrgreen: .

我認同好ge習慣/規舉應該自細陪養.


男爵府

積分: 8952


1018#
發表於 07-9-3 09:35 |只看該作者
你地 d 小朋友都係今日開學?! 婷婷明天先開學, 頭兩日返 2小時, 我可以陪佢返, 到星期四才正式自己返全日....!


子爵府

積分: 12328


1019#
發表於 07-9-3 09:43 |只看該作者


雖然阿囡唔係出水痘, 但佢濕疹翻發, 頸/大脾/手臂都有:-|
呢幾日都仲要留意佢有無粒粒, 因為水痘都有潛服期, 所以都要睇緊一d.......


禁止訪問

積分: 3345


1020#
發表於 07-9-3 09:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo