立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6225
原文章由 LoCLai 於 07-9-2 11:52 發表 e拎, 布丁返家長會o個日ok, 佢個班主任好nice, 另一個就比較cool! 我有個朋友話學校d老師好有"責任心", 佢個囡o個班男仔較多, 比較naughty, 個老師走埋去好firm咁要個小朋友坐定, 手放knees上聽佢講野! 我朋友話個 ...
伯爵府
積分: 16923
原文章由 LoCLai 於 07-9-2 11:52 發表 e拎, 布丁會坐校車, 7:40上車, 只係遲我半個鐘度出門口 我想問d杯同盒係咪一定要鑽lon同埋穿繩架??!!
原文章由 evamama 於 07-9-2 12:16 發表 我d奶粉未加水喎, 就咁都唔可以放超過一日咩? 哎呀, 真係少餵奶粉唔知tim!ops:" />
大宅
積分: 3825
原文章由 easybring 於 07-9-2 10:46 發表 我地諗住唔去歡樂世界,改留係酒店泳池玩.唔想亞囡辛苦呀!歡樂世界/crocodile公園值唔值去? ...
積分: 3424
積分: 7719
原文章由 easybring 於 07-9-2 10:59 發表 老師仲話我張相寫左名,唔好立即疊埋,佢見到有印係相面到.好嚴謹.:-| 唔怪得人地話呢間畢業既可以自動做功課/好乖,可能有好多rules要跟.
禁止訪問
積分: 3345
積分: 1976
原文章由 easybring 於 07-9-3 09:16 發表 曉琳今日開學, 自己上左校車, 仲好high咁bye bye. 唔知有冇暈車浪.
積分: 8952
等待驗證會員
積分: 27318
原文章由 evamama 於 07-9-2 06:02 發表 早晨
原文章由 QQ吉吉 於 07-9-3 09:25 發表 早晨! 易拎, 我又幾鍾意咁...:mrgreen: . 我認同好ge習慣/規舉應該自細陪養.
子爵府
積分: 12328
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy