跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17542


1001#
發表於 08-2-27 16:52 |只看該作者
生果健康d
原文章由 MOONCAKE111 於 08-2-27 16:40 發表
咩唔係叫佢又派糖比你


水晶宮

積分: 54392


1002#
發表於 08-2-27 16:55 |只看該作者
原文章由 MOONCAKE111 於 08-2-27 16:40 發表
咩唔係叫佢又派糖比你


水晶宮

積分: 54392


1003#
發表於 08-2-27 16:56 |只看該作者
65就夠數la
原文章由 karencircle 於 08-2-27 16:48 發表
唔知佢點計, 我媽到年尾生日先夠數...但佢身份証只得年份無寫月份...唔知有無, 無實係樹呱呱叫


侯爵府

積分: 20954


1004#
發表於 08-2-27 17:00 |只看該作者
只得年份應該可以去申請喎, 記得一次過申請埋長者 8達通 :idea:

原文章由 karencircle 於 08-2-27 16:48 發表
唔知佢點計, 我媽到年尾生日先夠數...但佢身份証只得年份無寫月份...唔知有無, 無實係樹呱呱叫


伯爵府

積分: 17542


1005#
發表於 08-2-27 17:01 |只看該作者
唔係70咩
原文章由 tszyau2000 於 08-2-27 16:56 發表
65就夠數la


伯爵府

積分: 17542


1006#
發表於 08-2-27 17:04 |只看該作者
長者八達通佢用緊好耐bor...mud我媽咪原來比較老
原文章由 cherrybibi 於 08-2-27 17:00 發表
只得年份應該可以去申請喎, 記得一次過申請埋長者 8達通 :idea:


大宅

積分: 1821


1007#
發表於 08-2-27 17:09 |只看該作者
應該有, 我亞爸果時都有

原文章由 karencircle 於 08-2-27 16:48 發表
唔知佢點計, 我媽到年尾生日先夠數...但佢身份証只得年份無寫月份...唔知有無, 無實係樹呱呱叫


大宅

積分: 1821


1008#
發表於 08-2-27 17:11 |只看該作者
二者都要, 更加好


原文章由 karencircle 於 08-2-27 16:52 發表
生果健康d


侯爵府

積分: 20954


1009#
發表於 08-2-27 17:17 |只看該作者


使用長者八達通卡的年齡限制為多少?
目前,年齡65歲或以上的長者,才能享用由港鐵、九巴、新世界第一巴士和渡輪所提供的長者八達通優惠票價。而城巴及冠中巴士則將優惠票價之年齡定為60或以上之長者。

妳媽媽係唔係早左用呀



原文章由 karencircle 於 08-2-27 17:04 發表
長者八達通佢用緊好耐bor...mud我媽咪原來比較老


水晶宮

積分: 54392


1010#
發表於 08-2-27 17:30 |只看該作者
生果金mud 吾係65 有得攞la 咩
原文章由 karencircle 於 08-2-27 17:01 發表
唔係70咩


侯爵府

積分: 20954


1011#
發表於 08-2-27 19:12 |只看該作者
生果金分 2種 :

(c) 普通高齡津貼

年齡在65至69歲之間而收入及資產並沒有超過規定的限額
(d) 高額高齡津貼

年齡在70歲或以上。



領取的津貼亦不同的.



津貼種類每月金額 (港元)
普通高齡津貼625
高額高齡津貼705


水晶宮

積分: 54392


1012#
發表於 08-2-27 23:12 |只看該作者
oic...明白晒la..吾該晒車媽報料
原文章由 cherrybibi 於 08-2-27 19:12 發表
生果金分 2種 :

(c) 普通高齡津貼

年齡在65至69歲之間而收入及資產並沒有超過規定的限額。 (d) 高額高齡津貼

年齡在70歲或以上。



領取的津貼亦不同的.



津貼種類每月金額 (港元)普通高齡津貼625高額高齡津 ...


水晶宮

積分: 54392


1013#
發表於 08-2-28 09:15 |只看該作者
早晨


伯爵府

積分: 17542


1014#
發表於 08-2-28 09:25 |只看該作者
又是新的一天...早晨!!!


男爵府

積分: 7977


1015#
發表於 08-2-28 09:39 |只看該作者
早晨呀


侯爵府

積分: 20954


1016#
發表於 08-2-28 10:08 |只看該作者
早晨


水晶宮

積分: 54392


1017#
發表於 08-2-28 10:16 |只看該作者
校長,karen ~~

想問下行山團係米吾成ar...如果係kei 話..我應承朋友kei 約會ka la


伯爵府

積分: 17542


1018#
發表於 08-2-28 10:21 |只看該作者
係咪301? 我唔得呀.
原文章由 tszyau2000 於 08-2-28 10:16 發表
校長,karen ~~

想問下行山團係米吾成ar...如果係kei 話..我應承朋友kei 約會ka la


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1019#
發表於 08-2-28 10:39 |只看該作者
morning

尋晚半夜 check 阿女d 功課先發現佢有好多未做 :-x 攪到要今日一早捉佢起身做功課
今個月轉咗另一間功課輔導班. 唉 ~~ 1 班成20 幾人. 唔知係唔係導師睇唔掂咁多人, 我見呢 2 日之之 d 功課都唔多, 但就坐成 2 hrs 都未做哂. 另外我已經寫咗紙仔叫佢地幫佢默書, 但一d 都冇做過 ..... 不過功課都未做哂, 又點有時間溫書吖


水晶宮

積分: 54392


1020#
發表於 08-2-28 10:44 |只看該作者
校長提議301...但你say 完no..校長又無反應...甘米係即係302校長都吾得呢...所以我至問清楚你同校長 ...甘當然你熟行kei..緊係有你向到好d la...

校長 ~~ 你係米302 吾得ar...如果係kei 話...唯有延期


原文章由 karencircle 於 08-2-28 10:21 發表
係咪301? 我唔得呀.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo