母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9395


1001#
發表於 08-5-15 17:37 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 08-5-15 16:39 發表


點呀, 做完賊未呀

見招拆招啦! 唔駛擔心, 呢度好多奶媽俾到advice同support你ga ma!


撞鬼喇!開會開到五點幾,計過時間都係泵唔到,泵完噹噹回家無得食,可能要好似首領咁要夜泵!唉!

我走喇要趕返去,
今日成日都未坐過係個位到!


大宅

積分: 2891


1002#
發表於 08-5-15 18:49 |只看該作者
放工lar, 順便攞套泵奶"架生"俾個friend, 好開心, 係第三個friend借lar


男爵府

積分: 6033


1003#
發表於 08-5-15 19:02 |只看該作者
咩事 ar? 仲咩今日又咁靜???? 莫非近日天氣涼咗少少, d 大蛇細蛇以為冬天就到, 要準備冬眠


男爵府

積分: 6033


1004#
發表於 08-5-15 19:36 |只看該作者
丁噹 ma,

噹噹仲細, 胃仔細 d 都唔出奇. 妳都想佢可以飲多 d 奶o架. 唔好唔開心, 妳番工都係大約兩個星期, 大家都需要時間 adapt.

明白妳做賊o既心情, 我都試過. 如果妳同老細直接講, 妳估佢會唔會支持妳呢? 如果會, 咁妳咪唔駛做賊咁大壓力 lor. 其實, 我自己覺得, 夜泵係最刺激奶量, 不過又真係辛苦好多.

之前妳咪好似有同 bk mami 買咗 d 多奶食品, 有無試過 work 唔 work? 又有無飲多奶茶 ar? 我今胎無飲多奶茶, 不過我發覺如果我有飲糖水, 之後果次泵奶量係會多 d o架, 好似仲有效過魚湯添. 係就係肥 d, 不過都末嘗唔係一個辦法.

原文章由 bbpooh 於 08-5-15 09:03 發表
各位早呀!

上來"慎"下先,原來個個小朋友都唔同,我就來被噹噹激c,佢唔肯四個鐘食一次奶呀!佢要小食多餐呀,攪到我D泵奶時間好混亂.

佢要3小時食一次,每次4安左右,原本要佢4個鐘食一次,咁早上我邊餵邊泵,白天我返工佢 ...


男爵府

積分: 8470


1005#
發表於 08-5-15 21:53 |只看該作者
咳到甩肺


大宅

積分: 4784


1006#
發表於 08-5-15 23:10 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-5-15 21:53 發表
咳到甩肺


有冇睇醫生呀?????準時食藥呀?????


男爵府

積分: 8470


1007#
發表於 08-5-15 23:12 |只看該作者
原文章由 Cyntoby 於 08-5-15 23:10 發表


有冇睇醫生呀?????準時食藥呀?????


星期二已經睇咗醫生咯. 唔知點解一到夜晚, 一想講嘢, 一有氣經過個喉嚨, 就會不停咳.... 難道懲罰我講嘢太多嗎?!?!


大宅

積分: 4784


1008#
發表於 08-5-15 23:38 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-5-15 23:12 發表


星期二已經睇咗醫生咯. 唔知點解一到夜晚, 一想講嘢, 一有氣經過個喉嚨, 就會不停咳.... 難道懲罰我講嘢太多嗎?!?!


咳到咁, 仲有心情搞笑......服咗妳啦!!!!!

夜晚咳....係咪寒咳呢???? 有冇試下焞橙呀????


男爵府

積分: 8470


1009#
發表於 08-5-15 23:53 |只看該作者
原文章由 Cyntoby 於 08-5-15 23:38 發表


咳到咁, 仲有心情搞笑......服咗妳啦!!!!!

夜晚咳....係咪寒咳呢???? 有冇試下焞橙呀????


而家連透氣啲氣經過喉嚨都會咳, 你話 c 唔 c....本來已經無咁痛既喉嚨都咳到腫晒.

無整咁多嘢呀, 諗住食緊西藥嘛, 一返黎見到姐姐嘢都費事同佢講, 費事叫佢整咁多嘢.

我眼訓, 要訓先!


大宅

積分: 4784


1010#
發表於 08-5-15 23:58 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-5-15 23:53 發表


而家連透氣啲氣經過喉嚨都會咳, 你話 c 唔 c....本來已經無咁痛既喉嚨都咳到腫晒.

無整咁多嘢呀, 諗住食緊西藥嘛, 一返黎見到姐姐嘢都費事同佢講, 費事叫佢整咁多嘢.

我眼訓, 要訓先! ...


咁快d食藥, 早d抖啦!!!!


男爵府

積分: 6628


1011#
發表於 08-5-16 00:16 |只看該作者
我地公司都好支持呀!(好難得) 依家鼓勵我地捐錢, 我地每捐一元, 公司都會多捐多一元, 剩係我地部門都好多人捐, 個個出手都好闊綽, 100-1000都有, 本來捐o左兩舊水, 豆爸話叫我幫佢捐埋, 聽日返去加碼先

原文章由 honey2h 於 08-5-15 12:29 發表
They need our help!!
Most peoples there lost their loved one in earthquake....
Many children were dead by collapse of schools, their parents were heartbroken...

大地無情人有情 我們都是汶川人 ...


男爵府

積分: 6628


1012#
發表於 08-5-16 00:33 |只看該作者
打麻雀

原文章由 go4baby 於 08-5-15 13:23 發表
大家可唔可以俾個提議?

想攪個outdoor activity, 共有二十人, 時間會係星期六早上開始下午完. 目的是team building & discussion.

有想過bbq但有人又話熱.....

開會先.....遲d再講. ...


男爵府

積分: 6628


1013#
發表於 08-5-16 00:36 |只看該作者
你地仲有冇人要買碟呀? 我同事今日week會去, 又有group order! 有就明天email比我啦!


訓喇!


男爵府

積分: 9395


1014#
發表於 08-5-16 09:05 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-5-15 19:36 發表
丁噹 ma,

噹噹仲細, 胃仔細 d 都唔出奇. 妳都想佢可以飲多 d 奶o架. 唔好唔開心, 妳番工都係大約兩個星期, 大家都需要時間 adapt.

明白妳做賊o既心情, 我都試過. 如果妳同老細直接講, 妳估佢會唔會支持妳呢? ...


其實我今胎唔係小奶,係真係比噹噹chur到好盡

原本的泵奶時間係咁
7.00am 如果佢唔食夜奶,我可以邊餵邊泵,泵到6-7安
12.30nn 大概8安
日泵量共14-15安

噹噹最理想的食奶係
7.00 埋身食
11.00 食奶樽-->6安+
3.00 俍奶樽--->6安+
7.00pm埋身食
每日食奶樽量--->12安+
(當然在家就不停埋身餵)

睇下我係供應多于需求咖!

但係噹噹現在食奶情況係
夜晚食1-2次
7.00 邊餵邊泵(只泵到2-3安)
10.00 奶樽(4安左右)
1.00 奶樽(4安左右)
4.00 奶樽(4安左右)
每日食奶樽量--->12安+
但我只泵到10安(早上2安+中午8安)

所以我要加泵一次囉.有時早上邊餵邊泵又怕佢唔夠食


男爵府

積分: 8470


1015#
發表於 08-5-16 09:21 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-5-16 09:05 發表


其實我今胎唔係小奶,係真係比噹噹chur到好盡

原本的泵奶時間係咁
7.00am 如果佢唔食夜奶,我可以邊餵邊泵,泵到6-7安
12.30nn 大概8安
日泵量共14-15安

噹噹最理想的食奶係
7.00 埋身食
11.00 食奶樽-->6安+
3.00 ...


如果夜晚都跟返 regular (i.e. 4 hrs) 咁餵, 即係七點埋身餵後到臨訓前先再餵得唔得?


男爵府

積分: 9395


1016#
發表於 08-5-16 09:27 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-5-16 09:21 發表


如果夜晚都跟返 regular (i.e. 4 hrs) 咁餵, 即係七點埋身餵後到臨訓前先再餵得唔得?


理想係4個鐘食一次,但問題係噹噹每次食好少(4安左右),所以迫得我們要3小時餵他一次,所以我原計劃行不通.


大宅

積分: 2273


1017#
發表於 08-5-16 10:03 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 08-5-16 00:33 發表
打麻雀



有人提議左但係即刻俾柄鬼.


大宅

積分: 2273


1018#
發表於 08-5-16 10:08 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-5-16 09:27 發表


理想係4個鐘食一次,但問題係噹噹每次食好少(4安左右),所以迫得我們要3小時餵他一次,所以我原計劃行不通.


但係如果噹噹真係唔可以一次食太多都無辨法, 佢嘔番晒出來咪仲煩.


男爵府

積分: 8470


1019#
發表於 08-5-16 10:25 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-5-16 09:27 發表


理想係4個鐘食一次,但問題係噹噹每次食好少(4安左右),所以迫得我們要3小時餵他一次,所以我原計劃行不通.


我意思係日頭照3個鐘一餐, 夜晚都跟返 3-4 個鐘先餵, 咁朝早咪可以泵返多啲囉, 唔知得唔得呢?


大宅

積分: 2891


1020#
發表於 08-5-16 11:22 |只看該作者
咦, 我覺得問題徵結唔係三個鐘定四個鐘食一次(因為日間都係用奶樽食共12安), 而係佢半夜要食夜奶令早上泵得少咗. 其實而家只係差2安到je, 如果係我, 我會返工時約下午4點泵多一次, 只泵2-3安, 咁返到屋企約7點先埋身, 應該ok. 又或者半夜先泵2-3安. 雖然你會辛苦d, 但dong dong食多d奶係好事. 而且只係一段短時間je, 佢仲有唔夠兩個月就可以食糊仔啦.


原文章由 bbpooh 於 08-5-16 09:05 發表

其實我今胎唔係小奶,係真係比噹噹chur到好盡

原本的泵奶時間係咁
7.00am 如果佢唔食夜奶,我可以邊餵邊泵,泵到6-7安
12.30nn 大概8安
日泵量共14-15安

噹噹最理想的食奶係
7.00 埋身食
11.00 食奶樽-->6安+
3.00 ...

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo