自由報料

跳至

首頁

尾頁
   472


民房

積分: 28


1001#
發表於 15-3-2 15:56 |只看該作者
其實想問下,
1) 你地如果去de 訂, 係咪說明書都有英文, 唔會淨係德文?
2) 如果部野一返黎就壞左, 咁咪大獲?
3) 你地會唔會長差部機架? 如果d長差住電, d電係咪會自己慢慢流失?

依家仲15/16, 買唔買好....

話哂成3xxx蚊, 無試過咁豪買部咁費吸塵機~~~~


大宅

積分: 2522


1002#
發表於 15-3-2 16:10 |只看該作者
回覆 kirstyau 的帖子

屎火啦, 咁即係我部野壞左....大獲鳥


王國會長

積分: 28217

王國會長


1003#
發表於 15-3-2 16:36 |只看該作者
mok991429 發表於 15-2-28 22:43
我睇呢隻係叫粉紅色
應該得灰、粉紅、粉紫
我理解粉紅係最高級和直驅的,即香港的74,美國59up top,歐洲 ...
'直驅的' 指乜? 我理解係三隻色個摩打係一樣, 只係跟左唔同頭.


王國會長

積分: 28217

王國會長


1004#
發表於 15-3-2 16:43 |只看該作者
慘了miss 左




公爵府

積分: 27965

畀面勳章


1005#
發表於 15-3-2 17:06 |只看該作者
回覆 meow_wow 的帖子

你係AMAZON買? 你第1次開機就係咁? 你扮買機去一田個D試機睇下係咪你講咁樣!


男爵府

積分: 9173

開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1006#
發表於 15-3-2 17:10 |只看該作者

引用:我想問你地吸果時個犘打有無斷斷續續咁(每1

原帖由 meow_wow 於 15-03-02 發表
我想問你地吸果時個犘打有無斷斷續續咁(每1秒定一下), 唔係連續咁? 係咪我果部塞左d野入去呢? 定關filter事 ...
按左max來吸床都有斷下停下,但係吸地轉返普通mode又冇此情況,應該係正常的,不用擔心


大宅

積分: 2522


1007#
發表於 15-3-2 17:11 |只看該作者
回覆 kirstyau 的帖子

我係amazon買,收左機幾日, 初頭試機時唔係咁架, 用左兩日突然咁, 我去問百老匯佢話應該塞左, 我了過晒無野喎, 我打去Dyson問, 佢話可能個電壞,叫我拎返去睇,但係,香港買先有保養, 而家都唔知點好...


大宅

積分: 2522


1008#
發表於 15-3-2 17:12 |只看該作者
回覆 terryllk 的帖子

我用細果個mode都吸一下停一下呀, 我以為無電,但又無理由架,我測左成晚電


男爵府

積分: 9173

開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1009#
發表於 15-3-2 17:14 |只看該作者

引用:其實想問下, 1) 你地如果去de 訂, 係咪說明

原帖由 jcole10 於 15-03-02 發表
其實想問下,
1) 你地如果去de 訂, 係咪說明書都有英文, 唔會淨係德文?
2) 如果部野一返黎就壞左, 咁咪大獲 ...
1,我係ebay買,有英文說明,de就唔知啦
2,一買返來就壞,建議即時通知賣家及買張六合彩
3,我買返來長差的,沒有差滿就關電源


男爵府

積分: 9173

開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1010#
發表於 15-3-2 17:16 |只看該作者

引用:回覆 terryllk 的帖子我用細果個mode都吸一

原帖由 meow_wow 於 15-03-02 發表
回覆 terryllk 的帖子

我用細果個mode都吸一下停一下呀, 我以為無電,但又無理由架,我測左成晚電 ...
睇清楚係唔係真係塞左先


大宅

積分: 2522


1011#
發表於 15-3-2 17:35 |只看該作者
回覆 terryllk 的帖子

吸頭同機身果部份都睇晒, 唔排除會唔會有物件如果攝得好入好入, 但唔識點打開黎睇, 唔知係咪要扭螺絲


大宅

積分: 2522


1012#
發表於 15-3-2 17:38 |只看該作者
但乜唔係DC62係吸唔到大舊垃圾既咩..? 所以我懷疑真係個電壞


公爵府

積分: 27965

畀面勳章


1013#
發表於 15-3-2 18:22 |只看該作者
回覆 meow_wow 的帖子

咁錄段片,SEND EMAIL 比AMAZON 睇下佢點處理, 最緊要快, 話哂岩岩收左冇耐, 在耐D驚佢唔認數!


大宅

積分: 2522


1014#
發表於 15-3-2 18:39 |只看該作者

回覆:kirstyau 的帖子

好煩惱 如果運返去咪好甘




王國會長

積分: 28217

王國會長


1015#
發表於 15-3-2 18:39 |只看該作者

引用:但乜唔係DC62係吸唔到大舊垃圾既咩..

原帖由 meow_wow 於 15-03-02 發表
但乜唔係DC62係吸唔到大舊垃圾既咩..? 所以我懷疑真係個電壞
壞電就應停左唔著,唔會停下著下卦


大宅

積分: 2522


1016#
發表於 15-3-2 18:42 |只看該作者

回覆:瑩瑩老豆 的帖子

我係咪要買六合彩




大宅

積分: 3905


1017#
發表於 15-3-2 19:32 |只看該作者

回覆:meow_wow 的帖子

唔怕窒窒下喎,都係一按住就轉住吸。一放手就停咁樣




大宅

積分: 3905


1018#
發表於 15-3-2 19:35 |只看該作者

引用:唔怕窒窒下喎,都係一按住就轉住吸。一放手

原帖由 2012mama 於 15-03-02 發表
唔怕窒窒下喎,都係一按住就轉住吸。一放手就停咁樣
打錯左個字。應該唔會窒窒下,你成個兜拎出黎睇,用乾布抹下




複式洋房

積分: 191


1019#
發表於 15-3-3 16:51 |只看該作者
本帖最後由 mok991429 於 15-3-3 16:52 編輯

回覆 瑩瑩老豆 的帖子

原來直驅係指個頭,我之前睇日文網以為係指個摩打,sorry,可能比洗衣機誤導左



複式洋房

積分: 191


1020#
發表於 15-3-3 17:46 |只看該作者
回覆 jcole10 的帖子

唔長差住,d電先會慢慢流失...其實長差住我覺得最多係晒D電
不過最緊要唔好用到無先差
有印象睇過可以買電換,但到時先算...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo