跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1455


1001#
發表於 09-6-10 16:55 |只看該作者
你都有去? ....我認人好"咋"架....
你指既係今日d相?ANYWAY....
你照俾我啦....嘻嘻...吾該哂~

原帖由 小倩 於 09-6-10 16:50 發表
12媽, 你今日觀課
仲想同你講我影咗12相O添


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


1002#
發表於 09-6-10 17:10 |只看該作者
原帖由 klam 於 09-6-10 16:55 發表
你都有去? ....我認人好"咋"架....
你指既係今日d相?ANYWAY....
你照俾我啦....嘻嘻...吾該哂~



我著one piece裙 & 深藍外套...
家長發表時間問"英語溫習"嗰個
            


男爵府

積分: 5465


1003#
發表於 09-6-10 17:18 |只看該作者
講開又講, 小倩, 我都未見過你真人! 下次學校活動要搵人介紹同你打吓招呼囉!



原帖由 小倩 於 09-6-10 17:10 發表


我著one piece裙 & 深藍外套...
家長發表時間問"英語溫習"嗰個


男爵府

積分: 7703


1004#
發表於 09-6-10 19:35 |只看該作者

原帖由 小倩 於 09-6-10 17:10 發表


我著one piece裙 & 深藍外套...
家長發表時間問"英語溫習"嗰個

http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


1005#
發表於 09-6-10 21:14 |只看該作者
原帖由 cl76215 於 09-6-10 17:18 發表
講開又講, 小倩, 我都未見過你真人! 下次學校活動要搵人介紹同你打吓招呼囉!


我見到希希, 叫咗佢一聲...
佢無so我呀
不過唔so我都係正常嘅, 佢都唔知我乜水
            


男爵府

積分: 5465


1006#
發表於 09-6-10 21:33 |只看該作者
有個靚姨姨嗌佢都唔應, 咁唔識貨. 下次我叫佢嗌多你2聲補返數呀!

原帖由 小倩 於 09-6-10 21:14 發表


我見到希希, 叫咗佢一聲...
佢無so我呀
不過唔so我都係正常嘅, 佢都唔知我乜水


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


1007#
發表於 09-6-10 22:56 |只看該作者
原帖由 cl76215 於 09-6-10 21:33 發表
有個靚姨姨嗌佢都唔應, 咁唔識貨. 下次我叫佢嗌多你2聲補返數呀!



係肥婆 mouth:
            


男爵府

積分: 5465


1008#
發表於 09-6-11 09:23 |只看該作者
有福氣啫, 証明你老公有比飽飯你食.

原帖由 小倩 於 09-6-10 22:56 發表


係肥婆 mouth:mouth:" />


男爵府

積分: 7703


1009#
發表於 09-6-11 12:54 |只看該作者
全港小學及幼稚園停課
(明報)2009年6月11日 星期四 12:40

聖保祿學校再有11名學生確診,當局宣布,全港幼稚園、學前教育機構和小學停課兩周。
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 5465


1010#
發表於 09-6-11 13:59 |只看該作者
唉! 婆婆過左澳門住, 要6299湊兩星期我驚佢哋頂唔順, 你哋知唔知道係咪可以照帶返學校架?




原帖由 tantaub 於 09-6-11 12:54 發表
全港小學http://ads.baby-kingdom.com/www/delivery/avw.php?zoneid=69&cb=12345611&n=a084433c及幼稚園停課
(明報)2009年6月11日 星期四 12:40

聖保祿學校再有11名學生確診,當局宣布,全港幼稚園、學前教育機構和小學 ...


大宅

積分: 1455


1011#
發表於 09-6-11 14:23 |只看該作者
打返學校問吓啦...
應該開既....

教育局公布停課安排
(明報)2009年6月11日 星期四 13:45

政府決定全港小學、幼稚園、幼兒中心及特殊學校明天起,停課14日,中學則按個別學校情況而定。
教育局長[url=]孫明揚
[/url]表示,個別中學有確診甲型H1N1流病例時,該校會實施停課安排。被問及為什麼不全面停課時,孫明揚表示,中學生有較高照顧自己的能力,而且在校外亦有不少與人接觸的機會。
由於已出現本地集體感染甲型H1N1流感,小學、幼稚園、幼兒中心及特殊學校,將會自明天起停課14日至本月25日,孫明揚表示,會在本月23日或之前,宣布學校會否如期復課,或另作安排。
孫明揚表示,原定本月17及18日舉行的全港性系統評估將會取消,不會另定日期舉行。
至於校內試方面,孫明揚表示,假如在7月10日前未能復課,相信學校也不會有時間完成考試,當局建議學校自行按學生在學期間的表現作為評估,至於小五呈分試則會在7月至9月初期間,由當局與[url=]衛生署
[/url]按當時情況,另作特別安排。而假如學校能在7月10日前復課,則由學校先行安排時間完成考試。
另外,孫明揚表示,學校會在停課期間繼續進行清潔,並因應家長需要,繼續開放,照顧學生
(即時新聞)


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


1012#
發表於 09-6-11 20:49 |只看該作者
原帖由 cl76215 於 09-6-11 13:59 發表
唉! 婆婆過左澳門住, 要6299湊兩星期我驚佢哋頂唔順, 你哋知唔知道係咪可以照帶返學校架?



照開㗎...
我都會俾佢哋返學!
            


大宅

積分: 1455


1013#
發表於 09-6-16 20:52 |只看該作者
希ma,
你結果擺左希希响邊呀?call婆婆返喇?定搵希爺希嫲湊?
我就擺左12去婆婆度~連我都返埋去....
唉.....我地都諗緊好吾好俾佢返學....呢度去2日果度去2日, 真係吾係辦法!!~

原帖由 cl76215 於 09-6-11 13:59 發表
唉! 婆婆過左澳門住, 要6299湊兩星期我驚佢哋頂唔順, 你哋知唔知道係咪可以照帶返學校架?


男爵府

積分: 5465


1014#
發表於 09-6-16 22:07 |只看該作者
講起返學真係....! 星期一諗住叫62帶佢返學唔洗佢咁辛苦, 62咩哂被,書包又落雨, 搭LIFE見到校長, 校長話如果62可以的話最好自己湊返, 因為真係FOR有需要嘅家長(無老人家/工人)湊先可以帶返嚟學校. 校長好耐心解釋, 卒之咪要咩返哂D嘢返屋企....

我自己湊佢都攰喇, 都驚兩老辛苦, 依排室內遊樂埸又唔開, 又成日都落雨去唔到公園, 62話都唔知帶佢去邊好!!

CALL左婆婆返喇, 下星期我都要帶埋希希去婆婆度住幾日喇!

原帖由 klam 於 09-6-16 20:52 發表
希ma,
你結果擺左希希响邊呀?call婆婆返喇?定搵希爺希嫲湊?
我就擺左12去婆婆度~連我都返埋去....
唉.....我地都諗緊好吾好俾佢返學....呢度去2日果度去2日, 真係吾係辦法!!~

...


大宅

積分: 1455


1015#
發表於 09-6-17 22:10 |只看該作者
唉!~
同病相憐啦!~我帶左12返婆婆度3日, 今日出番唻做節(父親節)聽日就跟爺爺嫲嫲....唉!....
99而家湊表妹, 12只有跟爺爺....去飲茶, 然後上表妹度, ...又冇野玩, 又冇細藝...等姑姐放工去飲下午茶.....然後返屋企等我地放工....
真係6299又慘, 12又慘, 我地又慘, 表妹姑姐都慘.....

原帖由 cl76215 於 09-6-16 22:07 發表

講起返學真係....! 星期一諗住叫62帶佢返學唔洗佢咁辛苦, 62咩哂被,書包又落雨, 搭LIFE見到校長, 校長話如果62可以的話最好自己湊返, 因為真係FOR有需要嘅家長(無老人家/工人)湊先可以帶返嚟學校. 校長好耐心解釋, ...


男爵府

積分: 5465


1016#
發表於 09-6-18 10:30 |只看該作者
12都叫有d節目呀, 飲2次茶又去探表妹. 好彩依2日好天, 62可以帶希希去公園玩, 尋日仲玩左2個幾鐘先捨得走. 希希個表哥讀國際學校, 竟然都有得全部照常返學, 如果唔係都可以約埋一齊玩.

都好大可能仲要繼續停課, 我同希希都要香港九龍兩邊走.


原帖由 klam 於 09-6-17 22:10 發表
唉!~
同病相憐啦!~我帶左12返婆婆度3日, 今日出番唻做節(父親節)聽日就跟爺爺嫲嫲....唉!....
99而家湊表妹, 12只有跟爺爺....去飲茶, 然後上表妹度, ...又冇野玩, 又冇細藝...等姑姐放工去飲下午茶.....然後返屋企 ...


大宅

積分: 1455


1017#
發表於 09-6-18 13:37 |只看該作者
原帖由 cl76215 於 09-6-18 10:30 發表
12都叫有d節目呀, 飲2次茶又去探表妹. 但吾可以日日都咁飲2次茶&等我地收工陪佢0架, 你知我個女幾坐吾定先得架....~好彩依2日好天, 62可以帶希希去公園玩, 尋日仲玩左2個幾鐘先捨得走.我尋日已經放左日假陪佢&帶佢去游水. 希希個表哥讀國際學校, 竟然都有得全部照常返學, 如果唔係都可以約埋一齊玩.....希希婆婆頂到咁多日呀?

都好大可能仲要繼續停課, 我同希希都要香港九龍兩邊走 我港九新界3邊走添....


男爵府

積分: 5465


1018#
發表於 09-6-18 14:05 |只看該作者
好似真係停到10/7喎, 真大鑊!!

上星期六我返工, c6湊住希希, 因為驚佢扭計咪帶哂佢去鐘意嘅地方, 食完嘢~去惠康"片車"~搭電車去cwb玩具反斗城~sogo, 到我放工join佢哋時, c6都話攰喇!!

去婆婆都好, 有表姐同佢一齊玩都癲唔慌悶, 但我哋一家三口依段時間要分居


原帖由 klam 於 09-6-18 13:37 發表


大宅

積分: 1455


1019#
發表於 09-6-18 22:44 |只看該作者
都係果句:一日半日就得....幾個禮拜邊有咁多時間同埋精力同隻馬騮玩吖~
要度下呢幾個禮拜點安排....(我諗吾指停到10/7喇.....)

原帖由 cl76215 於 09-6-18 14:05 發表
好似真係停到10/7喎, 真大鑊!!

上星期六我返工, c6湊住希希, 因為驚佢扭計咪帶哂佢去鐘意嘅地方, 食完嘢~去惠康"片車"~搭電車去cwb玩具反斗城~sogo, 到我放工join佢哋時, c6都話攰喇!!

去婆婆都好, 有表姐同佢 ...


男爵府

積分: 7703


1020#
發表於 09-6-19 10:09 |只看該作者
....(我諗吾指停到10/7喇.....)---> 勁低落


原帖由 klam 於 09-6-18 22:44 發表
都係果句:一日半日就得....幾個禮拜邊有咁多時間同埋精力同隻馬騮玩吖~
要度下呢幾個禮拜點安排....(我諗吾指停到10/7喇.....)
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo