懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


1001#
發表於 08-12-29 14:34 |只看該作者
係呀.唔好waste呀.不過Materna 係special for pregnant,如果你醫生話唔得.你先買呢隻啦~

原文章由 jelly-pudding 於 08-12-29 14:32 發表


係!? 不過我有樽GNC Vitamin 成樽噃... 唔要好似好浪費~ 等我拎俾醫生睇睇O唔OK.


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1002#
發表於 08-12-29 14:38 |只看該作者
原文章由 sweetcutecat 於 08-12-29 14:16 發表
我聽人話檸檬縮宮的, 產後飲最好...

下,真的嗎?咁就真係唔好飲咁多


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


1003#
發表於 08-12-29 14:59 |只看該作者
原文章由 高齡牛師奶 於 08-12-29 14:34 發表
係呀.唔好waste呀.不過Materna 係special for pregnant,如果你醫生話唔得.你先買呢隻啦~


好~ 唔該晒 ^^


大宅

積分: 2377

BK Milk勳章


1004#
發表於 08-12-29 15:07 |只看該作者
原文章由 jelly-pudding 於 08-12-29 11:54 發表


我都知道, 會儘量食啦~ 之前都可以早晚飲杯熱奶, 宜家唔得啦反胃頂唔順, 點好呢? 豆漿寒唔飲得.


我朝朝都飲盒熱奶, 但好多時返到office 就嘔番晒出嚟 , 今日諗過... 唔得啦, 要投降 , 留番夜晚先飲.

豆漿.. 寒呀. no 呀


大宅

積分: 2377

BK Milk勳章


1005#
發表於 08-12-29 15:11 |只看該作者
原文章由 De2008 於 08-12-29 12:37 發表


我開頭都係食得好好...到差不多6week開始就食唔好...訓唔好...面又成日黨爆大瘡.生完一粒又一粒...早晚都作嘔作悶..很辛苦..不過為了bb.我都會忍的..不過有時都想呻下..哈..
大家一起努力 ...


yes, 我都係呀, 6week 前都仲好ok, 但之後到而家, 又唔食得, 又唔訓得.. 放假幾日, 就係home 訓足咁多日, 悶到我儍, 同埋我呢幾日仲有d 唔開心, 唉 .. 希望呢d日子快d 過啦.


大宅

積分: 2377

BK Milk勳章


1006#
發表於 08-12-29 15:15 |只看該作者
原文章由 sweetcutecat 於 08-12-29 14:16 發表
我聽人話檸檬縮宮的, 產後飲最好...


.. 咁以後餐飲.. 叫乜好呢 .


大宅

積分: 2377

BK Milk勳章


1007#
發表於 08-12-29 15:18 |只看該作者
大家有無食維他命b / b 雜呀, 醫生話對bb 好好架喎 .


複式洋房

積分: 115


1008#
發表於 08-12-29 15:20 |只看該作者
Twins 真係好呀!! 恭喜晒! 咁要預多D $$ 買雙份BB野喇! 不過買都買得特別開心既....


男爵府

積分: 6396

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1009#
發表於 08-12-29 15:22 |只看該作者
千祈唔好tim ah! 你一開始俾左佢揍,就冇得返轉頭ga lah... 到時無論你用任何借口,佢都會認為你唔like佢用嘅方法 (雖然可能係真),之後大把說話聽呀!極其量你搵個人返來揍,但開頭俾佢overlook 呢個人嘅 performance,咁至少到時嗰個人唔過你99屋企,而响你屋企揍,佢都唔會有什麼hard feeling呀.

原文章由 De2008 於 08-12-29 12:34 發表


我都係到煩緊..我奶奶係好恨揍.不過現在見佢幫佢自己個妹揍既手法同衛生都唔係好得...(我奶奶係最大,有10個弟妹..她最細既妹只係大我老公3-4年)不過頭半年..我都想找自己人揍..我媽一定唔會揍...而且好計較..所以 ...


大宅

積分: 1644


1010#
發表於 08-12-29 15:23 |只看該作者
我上胎醫生都有開materna俾我, 但我食咗之後去大大唔順暢, 所以食咗好短時間就冇食lu..至於檸檬會宮宿?真係未聽過喎, 我寒底但上胎都成日飲檸檬水同豆漿, 可能人人唔同反應啩


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1011#
發表於 08-12-29 15:31 |只看該作者
我估係人人體質唔同, 我的中醫叫我連豆腐都唔可以食, 豆槳更加唔得...
檸檬水我冇飲, 雖然有人話得, 不過我都會小心d, 寧可信其有! 因為我睇左好耐醫生先 bingo, 自己都成日問醫生咩食得, 咩唔食得, 自己盡量小心d!


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1012#
發表於 08-12-29 15:35 |只看該作者
原文章由 BB_Duck 於 08-12-29 15:15 發表


.. 咁以後餐飲.. 叫乜好呢 .


我個中醫比我飲淡的既奶茶, 我咪飲幾啖羅...
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1013#
發表於 08-12-29 15:36 |只看該作者
我生上一個都成日飲...我果時都睇過d報導話冇問題..
so far 完全no problem..
可能係每個人體質唔同..


原文章由 sweetcutecat 於 08-12-29 02:16 PM 發表
我聽人話檸檬縮宮的, 產後飲最好...


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1014#
發表於 08-12-29 15:43 |只看該作者
你真係諗都唔好咁諗..
一奏左,同bb 有感情之後就好難拿番...
到時..你就算幾唔滿意佢..都冇用..

你都係疊埋心水請工人or 搵下有冇第二個奏好..
到時佢希望越大, 失望越大..你仲heard 到佢..咪大家都唔開心..
bb出世之後, 一定會有好多不必要既嗌圾..你會諗多d可能會發生既問題至好..

原文章由 De2008 於 08-12-29 12:34 PM 發表


我都係到煩緊..我奶奶係好恨揍.不過現在見佢幫佢自己個妹揍既手法同衛生都唔係好得...(我奶奶係最大,有10個弟妹..她最細既妹只係大我老公3-4年)不過頭半年..我都想找自己人揍..我媽一定唔會揍...而且好計較..所以 ...


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1015#
發表於 08-12-29 15:49 |只看該作者
唔做野自己奏又為唔到皮.
而家第二個...我都要請工人幫手...如果唔係真係人地癲..
又返工..夜晚返黎仲要奏2個...到時可能會有病到似..
好睬我住村屋..可以係天台整間組合屋比佢...咁我咪唔洗見到佢囉.

原文章由 HoneyFong 於 08-12-29 11:24 AM 發表
pamababy
我上胎都有你呢個問題, 但我唔鐘意多個外人係屋企, 一來99 又住得好遠, 二來唔係咁 like 佢湊小朋友的方法, 最後決定唔做野自己湊.


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


1016#
發表於 08-12-29 15:50 |只看該作者
de2008, Snoopy & 其他唸緊bb俾邊個揪嘅媽咪

有關bb俾邊個揪好.我十分同意Snoopy講法.俾老人家揪.一定會Argue係 200%會.除非你問心,你同奶奶真係好似2母女相處得咁好!!

我本身都唔肯請工人,6個幾月先決定請.但之前就周圍打電話問Child Care收幾錢,仁濟都收$4000蚊一個月,要7:00前揪走.我根本趕唔到.係百佳搵過無人貼紙仔.所以最後都係搏一搏請工人...

第1個工人,講到自己天下無敵,乜都識.嚟到就乜都唔識.12日我就Fire左.之後我自己1個坐月.第2個工人係bb 5week到左.咁我先叫做Relax d

你地要唸清楚.有好多嘢返唔到轉頭架.唔好衰開頭呀.



原文章由 snoopy0520 於 08-12-29 15:22 發表
千祈唔好tim ah! 你一開始俾左佢揍,就冇得返轉頭ga lah... 到時無論你用任何借口,佢都會認為你唔like佢用嘅方法 (雖然可能係真),之後大把說話聽呀!極其量你搵個人返來揍,但開頭俾佢overlook 呢個人嘅 performance,咁至少 ...


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


1017#
發表於 08-12-29 15:52 |只看該作者
Ada,

Me too, 我都成日飲Lemon Water噃...我都無乜嘢......

原文章由 adakitty 於 08-12-29 15:36 發表
我生上一個都成日飲...我果時都睇過d報導話冇問題..
so far 完全no problem..
可能係每個人體質唔同..


複式洋房

積分: 104


1018#
發表於 08-12-29 15:56 |只看該作者
原文章由 雨晴B 於 08-12-28 22:36 發表


照bb結構內臟等等有冇問題
通常第一胎政府都會免費有得照
係醫院會幫你約
不過唔知會唔會間間唔同
因我只知威爾斯係咁


哦..原來係咁..
等我下次問下醫生先..
唔該晒~~


大宅

積分: 1256


1019#
發表於 08-12-29 15:57 |只看該作者
原文章由 高齡牛師奶 於 08-12-29 15:50 發表
de2008, Snoopy & 其他唸緊bb俾邊個揪嘅媽咪

有關bb俾邊個揪好.我十分同意Snoopy講法.俾老人家揪.一定會Argue係 200%會.除非你問心,你同奶奶真係好似2母女相處得咁好!!

我本身都唔肯請工人,6個幾月先決定請.但之前 ...



但淨係工人湊, 我唔放心, 點都係有人望實安心d


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


1020#
發表於 08-12-29 15:57 |只看該作者
Audrey

Bingo,我食左1week又係去唔到大大添~ 都唔知點算好...又要飲sunraysia西梅汁.,......

原文章由 audreymok 於 08-12-29 15:23 發表
我上胎醫生都有開materna俾我, 但我食咗之後去大大唔順暢, 所以食咗好短時間就冇食lu..至於檸檬會宮宿?真係未聽過喎, 我寒底但上胎都成日飲檸檬水同豆漿, 可能人人唔同反應啩 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo