美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   173


大宅

積分: 4856


1001#
發表於 17-5-20 00:21 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-5-19 23:50
我都好驚呢間野,又hard sell...做完唔覺皮膚好左

唉,自己蠢左,加加埋埋都成3萬幾蚊facial, 又真係無乜效果,又唔relax.....3萬幾蚊喺雪花秀可以做好多次貴婦享受

我諗住join 雪花秀spa package先, 完晒mioggi之後會join BL嘅facial, 咁樣間住做,始終spa我覺得一兩個月一次就夠,但facial我會keep住每個月一兩次當清潔


男爵府

積分: 5070


1002#
發表於 17-5-20 00:24 |只看該作者
sandymungmung 發表於 17-5-20 00:02
basic line, 美白,水律都可以試下,人蔘可以等試左前3條line先,因有機會買野時有人蔘sample送,到最後先 ...

雪花秀洗面我用邊隻比較好?


大宅

積分: 2705


1003#
發表於 17-5-20 00:29 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 peachc 於 17-5-20 00:30 編輯

有冇jm知 innerise complete mask, 同新出的 first care mask, 功能有咩唔同啊?我未試過first care mask


大宅

積分: 2705


1004#
發表於 17-5-20 00:31 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-5-20 00:18
好開心有你地係度第1000個留言,你地又幫到其他新手jm,解釋得好清楚 ...

都要有個帶頭開post既


大宅

積分: 2705


1005#
發表於 17-5-20 00:34 |只看該作者
Cambyyungcc 發表於 17-5-20 00:21
唉,自己蠢左,加加埋埋都成3萬幾蚊facial, 又真係無乜效果,又唔relax.....3萬幾蚊喺雪花秀可以做好多次 ...

join 喇,女人係要寵自己多d


男爵府

積分: 5070


1006#
發表於 17-5-20 00:36 |只看該作者
peachc 發表於 17-5-20 00:34
join 喇,女人係要寵自己多d

雪花秀洗面我用邊隻比較好?


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


1007#
發表於 17-5-20 00:43 |只看該作者
szenanababe 發表於 17-5-20 00:36
雪花秀洗面我用邊隻比較好?

我自己係混合性肌膚,朝早我用蜜皂,晚上我用cleansing foam,美白我未用過,好多jm都話好用

我都係新手,用左雪花秀3個月,大家一齊研究下
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


男爵府

積分: 5070


1008#
發表於 17-5-20 00:47 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-5-20 00:43
我自己係混合性肌膚,朝早我用蜜皂,晚上我用cleansing foam,美白我未用過,好多jm都話好用

我都係新手 ...

我見cleansing foam有兩款 你用邊一款


大宅

積分: 2705


1009#
發表於 17-5-20 00:56 |只看該作者
szenanababe 發表於 17-5-20 00:36
雪花秀洗面我用邊隻比較好?

洗面,我用緊美白foam,不過不失咁喇。


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


1010#
發表於 17-5-20 01:00 |只看該作者
szenanababe 發表於 17-5-20 00:47
我見cleansing foam有兩款 你用邊一款

我用緊gentle呢隻


大宅

積分: 3432


1011#
發表於 17-5-20 01:01 |只看該作者
sandymungmung 發表於 17-5-19 22:00
我都係做完facial會連fu兩三日,以前同你諗法一樣,原來錯的
...

宜家開始糾正都應該唔算太遲


大宅

積分: 3432


1012#
發表於 17-5-20 01:03 |只看該作者
家庭主婦 發表於 17-5-19 22:29
我只可以用到light版

BA都俾咗light版sample我,不過佢叫我試咗normal版先,都係覺得笠先轉light版


大宅

積分: 3432


1013#
發表於 17-5-20 01:06 |只看該作者
Cambyyungcc 發表於 17-5-19 22:33
其實我喺mioggi都有course, 我都越來越唔鍾意間野,次次都將我不同package facial join埋一齊做,我話唔一 ...

有時想搵間老實啲嘅美容院都好難


大宅

積分: 3432


1014#
發表於 17-5-20 01:06 |只看該作者
kimmyking 發表於 17-5-19 22:40
今日做咗極繳珍雪細胞護理,因為有半價,所以做個貴啲。成個過程好享受。多謝你refer呀!
...

唔使客氣,好嘢係要互相分享


大宅

積分: 3432


1015#
發表於 17-5-20 01:07 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-5-19 23:00
係,我窮

咁你啲積分係咪換返產品?


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


1016#
發表於 17-5-20 01:11 |只看該作者
Fat_Ann 發表於 17-5-20 01:07
咁你啲積分係咪換返產品?

我係0分學生黎架

我d雪花秀一係韓國買返黎,一係g返黎架


大宅

積分: 3432


1017#
發表於 17-5-20 01:38 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-5-19 23:08
facial一次過俾太貴,我會俾人

其實用佢啲產品自己喺屋企做facial都得。


大宅

積分: 3432


1018#
發表於 17-5-20 01:39 |只看該作者
sandymungmung 發表於 17-5-19 21:59
我第一次唔知,都係成包吱出來,多到呢

應該等同美容師用人蔘cream同我按面時候嘅份量


大宅

積分: 3432


1019#
發表於 17-5-20 01:57 |只看該作者
Cambyyungcc 發表於 17-5-19 22:21
我試完隻mask喇,用完覺得塊面好軟熟,搽野好吸收,平時fu 完mask我一定過一過水,因為我怕笠,但呢個fu ...

我都剛剛敷完,皮膚軟熟咗而且一定都唔笠!敷完再按塊面係唔癡手下個月會去買2盒


大宅

積分: 3432


1020#
發表於 17-5-20 01:58 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-5-19 23:35
嘻嘻,我既意思係冇買雪花秀

咁你今次thankful week敗咗啲咩呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo