跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20065


1001#
發表於 09-8-12 15:34 |只看該作者
我諗都唔敢諗呀, 我果層樓未返到家鄉, 我諗都好難返到果個價囉, tsw d黎好似唔值$
原帖由 Mrswong1998 於 09-8-12 11:33 發表
maggie

我明你心情你已經好勁. 我都未敢"的" 起心肝賣.


男爵府

積分: 8509


1002#
發表於 09-8-12 15:37 |只看該作者
WYK

你小心d agents 佢地無句真. 我問過d姐姐話d agents 有辦法在菲律賓果邊追數. 可能個姐姐想找另一個empolyer. 所以咁同你講.
唔完約的工人都好多人要架!


原帖由 wyk 於 09-8-12 13:39 發表
各位我個新工人原來借錢過黎打工係唔諗住還錢架,事緣係咁:

未黎之前,佢要比夠錢至可以過黎香港,但佢遲左幾日都未比,無可能在我指定日期到,已經攪到爹D揍左阿仔幾日。
到做滿第一個月出糧比佢,點知佢無去還錢,又話借晒比朋友 ...
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


男爵府

積分: 8509


1003#
發表於 09-8-12 15:43 |只看該作者
fan

原來你層樓未返到家鄉, 自住唔怕啦! 你都好夠住. 我真係唔夠呀! 又無錢換新樓


原帖由 chanfan 於 09-8-12 15:34 發表
我諗都唔敢諗呀, 我果層樓未返到家鄉, 我諗都好難返到果個價囉, tsw d黎好似唔值$
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


侯爵府

積分: 20065


1004#
發表於 09-8-12 15:54 |只看該作者
黃太,

我呢層樓係2000年買架, 果時樓價唔係低位 mouth:
自住係唔怕, 不過家下有2個細, 間屋間格又鑽石型, d位唔"come"用, 太多雜物喇 唯有等中mark six要換間大先得, 今晚發下夢先
原帖由 Mrswong1998 於 09-8-12 15:43 發表
fan

原來你層樓未返到家鄉, 自住唔怕啦! 你都好夠住. 我真係唔夠呀! 又無錢換新樓


男爵府

積分: 8509


1005#
發表於 09-8-12 16:05 |只看該作者
fan

鑽石型唔好咩? 我之前有睇過鑽石型廳but 自己問題唔喜歡.
祝你快d中六合彩.



原帖由 chanfan 於 09-8-12 15:54 發表
黃太,

我呢層樓係2000年買架, 果時樓價唔係低位 mouth:mouth:" />
自住係唔怕, 不過家下有2個細, 間屋間格又鑽石型, d位唔"come"用, 太多雜物喇 唯有等中mark six要換間大先得, 今晚發下夢先
...
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


侯爵府

積分: 20065


1006#
發表於 09-8-12 16:09 |只看該作者
鑽石型好難擺傢俬, d房又細, 而且3間房+個廳都有大大個窗台位, 真係唔多實用 點解我買樓果時唔諗清楚呢
原帖由 Mrswong1998 於 09-8-12 16:05 發表
fan

鑽石型唔好咩? 我之前有睇過鑽石型廳but 自己問題唔喜歡.
祝你快d中六合彩.


伯爵府

積分: 16533

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


1007#
發表於 09-8-12 16:42 |只看該作者
原帖由 Mrswong1998 於 09-8-12 15:37 發表
WYK

你小心d agents 佢地無句真. 我問過d姐姐話d agents 有辦法在菲律賓果邊追數. 可能個姐姐想找另一個empolyer. 所以咁同你講.
唔完約的工人都好多人要架!

...


宜家唔係話agent唔肯追,而係我家條友仔唔肯還咋,條友仔直到依家只係做左3個月都會有人肯要?!


男爵府

積分: 8509


1008#
發表於 09-8-12 17:16 |只看該作者
wyk

好難講,我朋友都因炒左個工人又急需用工人咪請來試吓law, 最後都炒了她.
咁你而家點? 是否已經找緊新工人?



原帖由 wyk 於 09-8-12 16:42 發表


宜家唔係話agent唔肯追,而係我家條友仔唔肯還咋,條友仔直到依家只係做左3個月都會有人肯要?!
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1009#
發表於 09-8-12 22:38 |只看該作者
得, 你幾點到tm ?
原帖由 chanfan 於 09-8-12 15:29 發表
噢~~ 原來妳係灰姑娘, 唔出得夜街o既
咁....... 29/8(sat) 黎個tea得唔得o丫? 果日我長週呀.


水晶宮

積分: 58802


1010#
發表於 09-8-13 16:13 |只看該作者
我地係 12月做年結架

kelly 佢好開心, 仲叫婆婆唔駛咁早接佢添

原帖由 Mrswong1998 於 09-8-12 11:28 發表
你地公司有符咁忙都算是好事.

3月份STOCK 而家先攪掂AUDITOR 無投訴咩.

而家D天氣咁差 都唔知可以帶d小朋友去邊.

kelly 返學開唔開心? 孖b都好想返學在家實在太悶
...


水晶宮

積分: 58802


1011#
發表於 09-8-13 16:14 |只看該作者
係散呀, 要用1x items assmbly 先得

myob 做唔到, 現在check熙 quickbook 2009 premium, 但未有時間去試

原帖由 Mrswong1998 於 09-8-12 11:41 發表
sammi

如果你公司stock volume 大 item 又多, package program 可能唔o岩你.


水晶宮

積分: 58802


1012#
發表於 09-8-13 16:17 |只看該作者
現在kelly sat 都可以返埋school, 我無問題

原帖由 chanfan 於 09-8-12 15:29 發表
噢~~ 原來妳係灰姑娘, 唔出得夜街o既
咁....... 29/8(sat) 黎個tea得唔得o丫? 果日我長週呀.


侯爵府

積分: 20493


1013#
發表於 09-8-13 16:55 |只看該作者
oh!! sorry呀大長老,唔記得call你添,我sat唔得呀。


侯爵府

積分: 20493


1014#
發表於 09-8-13 16:57 |只看該作者
黃太,

你知o麻,今年培殷k1班都係林老師做班主任呀!!
今年係林老師+梁老師:)

酌b就返左6日培殷k1啦,返埋聽日就正式886


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1015#
發表於 09-8-14 12:00 |只看該作者
ok, no problem
原帖由 tupytupy 於 09-8-13 16:55 發表
oh!! sorry呀大長老,唔記得call你添,我sat唔得呀。


侯爵府

積分: 20065


1016#
發表於 09-8-14 14:05 |只看該作者
29/8 如我一個人出席呢, 就可一點幾到.
如我帶埋2隻野出席呢, 就要等埋癲佬放工, 出到tm起埋3點半.
咁妳想我單拖, 定帶埋一家大細出黎呢, 我無所謂架
咁果日有幾多靚媽都出黎tea架?
原帖由 joannelai930 於 09-8-12 22:38 發表
得, 你幾點到tm ?


侯爵府

積分: 20065


1017#
發表於 09-8-14 14:07 |只看該作者
kelly 間學校sat都返全日架咩 咁好o既
原帖由 sammifanlp 於 09-8-13 16:17 發表
現在kelly sat 都可以返埋school, 我無問題


男爵府

積分: 8509


1018#
發表於 09-8-14 15:01 |只看該作者
酌媽

上年都已經是林老師做k1班班主任. 林老師真係好好架!
明你感受架! 你禮接放學時唔好失禮呀. 點解唔返多2個weeks 呀?

希望酌酌會好快適應新環境.


原帖由 tupytupy 於 09-8-13 16:57 發表
黃太,

你知o麻,今年培殷k1班都係林老師做班主任呀!!
今年係林老師+梁老師:)

酌b就返左6日培殷k1啦,返埋聽日就正式886
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


男爵府

積分: 8509


1019#
發表於 09-8-14 15:06 |只看該作者
sammi

我用quickbook架.個inventory 都係唔得.




原帖由 sammifanlp 於 09-8-13 16:14 發表
係散呀, 要用1x items assmbly 先得

myob 做唔到, 現在check熙 quickbook 2009 premium, 但未有時間去試
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


水晶宮

積分: 58802


1020#
發表於 09-8-14 15:21 |只看該作者
星期六可以最遲要 4:30接放學

原帖由 chanfan 於 09-8-14 14:07 發表
kelly 間學校sat都返全日架咩 咁好o既

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo