立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 28938
原帖由 hellomiffy 於 10-10-12 13:30 發表 7000
原帖由 joey_23 於 10-10-12 13:29 發表 早餐都未落格~
積分: 29452
原帖由 安室だがな 於 10-10-12 13:40 發表 你好晏食早餐?? 你依家有冇食d補品呀?
珍珠宮
積分: 49501
原帖由 安室だがな 於 10-10-12 13:39 發表 弓喜弓喜~ 我有排
原帖由 安室だがな 於 10-10-12 13:43 發表 我今日食左燕窩白鳳丸~
原帖由 hellomiffy 於 10-10-12 13:45 發表 以而家既進度,你好快荳會超越禾架喇
原帖由 joey_23 於 10-10-12 13:46 發表 咁你應該開心定唔開心先岩呀?!
原帖由 joey_23 於 10-10-12 13:45 發表 晏起身有食早餐,LUNCH就變得晏左食! 補品無食,湯水就有,之前嘔都好多野未食得番, 要慢慢試,加上感冒未清唔補得住!
原帖由 hellomiffy 於 10-10-12 13:49 發表 緊係唔開心 foresee自己包尾,典會開心喎
原帖由 joey_23 於 10-10-12 13:46 發表 我女都食緊~ 重好鬼開心,日日放學返黎都即刻走去食一包~
原帖由 安室だがな 於 10-10-12 13:53 發表 我果時陀bb都冇補過,因為我唔識,我冇補所以我整傷左d傷口好耐都唔好,,食生左補先好返炸,,你好返又食左野就要補,,我都好後悔當初唔識又冇問人,依家補返唔知會唔會太遲 ...
原帖由 joey_23 於 10-10-12 13:56 發表 但你一度爬到7千果陣你好開心格~ D女人變口變得咁快既?!
原帖由 安室だがな 於 10-10-12 13:54 發表 分數之ma,我地又唔係睇分數咪做朋友~
原帖由 安室だがな 於 10-10-12 13:56 發表 食緊邊隻白鳳丸呀?咩牌子? 我食緊位元堂
原帖由 hellomiffy 於 10-10-12 13:59 發表 我想搬屋,但又唔想做長老啵
原帖由 joey_23 於 10-10-12 13:59 發表 我都唔知要補D咩架,交晒比中E,E生呀咁架咋! 中E叫我食乜飲乜我都好聽話! 信佢架喇! 生完後要補,不過你過左果個時期,要睇中E調理先得架,唔係食幾多補品都做唔到應有既功效! ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy