想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 3575


1001#
發表於 11-8-12 08:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cruby+於+11-08-12+發表我今

原帖由 siuangel1 於 11-08-12 發表
點解咁諗?呢個cycle太長,好唔正常,所以唔中我反而無失落。m完後食藥再睇e生,希望下次中。



...
我m完都去睇中醫調理下,今日個肚局住局住咁,尋日仲肚痾,今日有d反胃, 都唔知係腸痛定子宮痛




男爵府

積分: 6375


1002#
發表於 11-8-12 08:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-08-12+發表

原帖由 izumiwai 於 11-08-12 發表
我m完都去睇中醫調理下,今日個肚局住局住咁,尋日仲肚痾,今日有d反胃, 都唔知係腸痛定子宮痛



...
有唔委就要求e




大宅

積分: 3575


1003#
發表於 11-8-12 09:15 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-12 08:46
有唔委就要求e

我睇下今日仲會唔會痾, 如果都痾就去睇!


男爵府

積分: 6375


1004#
發表於 11-8-12 09:21 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

我而家等m come





子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


1005#
發表於 11-8-12 09:26 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-12 08:19
我今日d-14, 仲高溫, 紅d有控, 不過我估都係會mc喇... 又睇埋聽日啦...

放鬆d,或者有機呢!


大宅

積分: 3315


1006#
發表於 11-8-12 09:30 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-12+08:46+有

原帖由 izumiwai 於 11-08-12 發表
我睇下今日仲會唔會痾, 如果都痾就去睇!
有JM話肚痾都係bingo既徵狀呀!




男爵府

積分: 6375


1007#
發表於 11-8-12 10:05 |只看該作者
估自己m come就可以咁易中, 又唔見自己估排卵同bingo都唔勁v__________v


男爵府

積分: 6375


1008#
發表於 11-8-12 13:16 |只看該作者
頭先去完washroom… 有流啡 + 好少量血 (好似介傷手指咁)…. 呢個cycle終於完結~~ ^o^ totally 係day62~~!! (死未!)


大宅

積分: 4874


1009#
發表於 11-8-12 13:19 |只看該作者

引用:頭先去完washroom…+有流啡+++好少量血+(好

原帖由 siuangel1 於 11-08-12 發表
頭先去完washroom… 有流啡 + 好少量血 (好似介傷手指咁)…. 呢個cycle終於完結~~ ^o^ totally 係day62~~!! ...
真系一跌溫就黎m!好準!甘你黎緊個cycle真系要調理下!




大宅

積分: 3315


1010#
發表於 11-8-12 13:30 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-12 13:16
頭先去完washroom… 有流啡 + 好少量血 (好似介傷手指咁)…. 呢個cycle終於完結~~ ^o^ totally 係day62~~!! ...
都好呀, 快d一個新cycle, 你記住m完左就要去check下喇... 最緊要養好身子再黎過!


男爵府

積分: 6375


1011#
發表於 11-8-12 13:37 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-12 13:30
都好呀, 快d一個新cycle, 你記住m完左就要去check下喇... 最緊要養好身子再黎過!
...

m後3日食排卵藥12日見e生~~


男爵府

積分: 6375


1012#
發表於 11-8-12 13:43 |只看該作者
scytsin 發表於 11-8-12 13:19
真系一跌溫就黎m!好準!甘你黎緊個cycle真系要調理下!

係啦, 其他又唔見咁準…. 頭先話俾媽咪知m come…. 佢把聲超失望 =______="""" 佢話燉嘢俾我食 @_@ (一定唔方好食呀……………可能係白凮丸 @_@.. )


个肚好谷 >_______<


大宅

積分: 3315


1013#
發表於 11-8-12 13:48 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-12 13:37
m後3日食排卵藥12日見e生~~
你唔check多次先食???


大宅

積分: 3315


1014#
發表於 11-8-12 13:50 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-12 13:43
係啦, 其他又唔見咁準…. 頭先話俾媽咪知m come…. 佢把聲超失望 =______="""" 佢話燉嘢俾我食 @_@ (一定 ...
食左好既, 唔好食都食啦~~~


男爵府

積分: 6375


1015#
發表於 11-8-12 13:52 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-12 13:48
你唔check多次先食???

佢叫我完咗, 食埋藥先睇


大宅

積分: 3315


1016#
發表於 11-8-12 14:00 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-12 13:52
佢叫我完咗, 食埋藥先睇
你仲想睇上次果個無良e生呀?


男爵府

積分: 6375


1017#
發表於 11-8-12 14:06 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-12 14:00
你仲想睇上次果個無良e生呀?

我有report 係佢度未出….aiiiiiii …..


大宅

積分: 3315


1018#
發表於 11-8-12 14:08 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-12 14:06
我有report 係佢度未出….aiiiiiii …..
oooo...


大宅

積分: 3315


1019#
發表於 11-8-12 14:09 |只看該作者
不過聽日可能都到我mc喇...


男爵府

積分: 6375


1020#
發表於 11-8-12 14:12 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-12 14:09
不過聽日可能都到我mc喇...

咁快?? 你仲高溫呀


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo