想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5810


1001#
發表於 11-7-28 17:14 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-28 17:09
我屋企d老人家, 反應唔係好大, 好似有無都得咁呀!

唔係架...當阿邊個出咗世就唔同
想當年...我爸對我大肚都冇反應架...宜家不知幾咁鍾意我個囝...
有時2日冇返去...就同媽媽講,好掛住粒孫


大宅

積分: 4447


1002#
發表於 11-7-28 17:14 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-28 17:09
我屋企d老人家, 反應唔係好大, 好似有無都得咁呀!

冇理由, 應該好開心至岩, 會唔會佢地怕比壓力你, lee埋開心

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


1003#
發表於 11-7-28 17:14 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-28 17:11
係呀, 我以前28日一個cycle, 近呢半年已係23-26一個cycle咯

因為有壓力!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 4447


1004#
發表於 11-7-28 17:16 |只看該作者
nochoice83 發表於 11-7-28 17:12
講樣嘢俾大家聽
有日同囝囝去TOILET...正當我去緊之際...囝囝同我講,佢肚肚有個妹妹...嗰一刻真係大笑咗出 ...

哈哈, 點解你佢肚肚, 而唔係你肚肚咁搞笑嘅...
nochoice, 想你問本身係咪瘦底, 點解可以修得咁勁


若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


1005#
發表於 11-7-28 17:18 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-28 17:14
冇理由, 應該好開心至岩, 會唔會佢地怕比壓力你, lee埋開心

問都無問我地會唔會生呀, 我結佐婚都就黎3年啦
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


男爵府

積分: 5810


1006#
發表於 11-7-28 17:18 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-28 17:14
真係唔好睇少小朋友d童言呀, 好多時都係呀!

奇怪在...我囝囝冇講過LEE D嘢...所以婆婆先咁講


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


1007#
發表於 11-7-28 17:18 |只看該作者
nochoice83 發表於 11-7-28 17:14
唔係架...當阿邊個出咗世就唔同
想當年...我爸對我大肚都冇反應架...宜家不知幾咁鍾意我個囝...
有時2日冇 ...

真係唔知
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 4447


1008#
發表於 11-7-28 17:18 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-28 17:14
因為有壓力!

有壓力會縮短經期
我以為係食得避孕丸耐所以宜家要密D排返出黎咋

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


1009#
發表於 11-7-28 17:19 |只看該作者
nochoice83 發表於 11-7-28 17:18
奇怪在...我囝囝冇講過LEE D嘢...所以婆婆先咁講

你個仔唔係屋企, 你開turbo 開工未呀!?
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


1010#
發表於 11-7-28 17:20 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-28 17:18
有壓力會縮短經期
我以為係食得避孕丸耐所以宜家要密D排返出黎咋
...

長同短都會有影響到呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 4447


1011#
發表於 11-7-28 17:20 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-28 17:18
問都無問我地會唔會生呀, 我結佐婚都就黎3年啦

咪就係怕比壓力你咯, 我四大長老都冇問過, 但做埋D野就好明顯係想你生...

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


1012#
發表於 11-7-28 17:22 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-28 17:20
長同短都會有影響到呀!

可能真係有壓力, 尤其男家D親戚, 好怕好怕見到佢地, 年年見親次次都問....., 真係唔想采佢地

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


1013#
發表於 11-7-28 17:24 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-28 17:20
咪就係怕比壓力你咯, 我四大長老都冇問過, 但做埋D野就好明顯係想你生...

我亞媽有問過呀
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


男爵府

積分: 5810


1014#
發表於 11-7-28 17:25 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-28 17:16
哈哈, 點解你佢肚肚, 而唔係你肚肚咁搞笑嘅...
nochoice, 想你問本身係咪瘦底, 點解可以修得咁勁
...

其實我由細到大都係瘦架...
因為工作關係得咗情緒病...
食咗D藥同埋結婚後好放鬆...結果好大食,,,成日食嘢...
到最後肥得好緊要

宜家食少少都重架...果然係有QUOTA


男爵府

積分: 5810


1015#
發表於 11-7-28 17:25 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-28 17:19
你個仔唔係屋企, 你開turbo 開工未呀!?

都未到吉日...紅D白雪雪...梗係唔好SIDE料啦...哈哈


大宅

積分: 1739


1016#
發表於 11-7-28 17:47 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-28 17:22
可能真係有壓力, 尤其男家D親戚, 好怕好怕見到佢地, 年年見親次次都問....., 真係唔想采佢地 ...
我都係! 反而老爺奶奶爸爸媽媽都冇問, 老公o的親戚就成日問. 我老公個女麻女麻好恨, 次次見到都講, 仲要有個表嫂生左個仔. 成日o係度曬. 好憎過時過節去食飯.


大宅

積分: 4447


1017#
發表於 11-7-28 18:05 |只看該作者

引用:Quote:lilichan+發表於+11-7-28+17:22+可能

原帖由 dapdap126 於 11-07-28 發表
我都係! 反而老爺奶奶爸爸媽媽都冇問, 老公o的親戚就成日問. 我老公個女麻女麻好恨, 次次見到都講, 仲要有 ...
就係咁啦!!!!
其他親戚都算,但女麻女麻真係唔可以,佢好錫我地,所以我好想孝順佢,令佢開心...,或者就係咁,所以壓力大




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


男爵府

積分: 7720


1018#
發表於 11-7-28 18:23 |只看該作者

回覆:齊齊bingo過版- 續~~~5 - 下一個係我地喇!

今日老細上左嚟,攪到我無得上嚟:;pppp:
今日再去左覆診,醫生開左三劑感冒藥俾我要我食埋,跟住終於都開左七劑加七劑嘅調理藥俾我喇,仲叫我8月2,4,7,10文功課,我心諗會唔會太少不過我都會跟佢咁做架喇
同埋佢叫我兩公婆最緊要係戒苦瓜,同埋食藥期間唔好食白同青羅白囉,至於生果,佢話其實夏天食係無問題,但唔好過量囉
奇異果我都特別問佢,佢話食得呀
睇佢都幾輕鬆,除左生涼野同我頭先講嗰幾樣,都無野要戒啦,我都有反問佢點解嘔洗我戒冬瓜呀,節瓜呀之類,佢話唔通咩都唔食清水白飯咩
我要開始我嘅煲藥飲藥生涯喇




大宅

積分: 4447


1019#
發表於 11-7-28 18:32 |只看該作者

引用:今日老細上左嚟,攪到我無得上嚟 今日再去

原帖由 2CupsOfT 於 11-07-28 發表
今日老細上左嚟,攪到我無得上嚟
今日再去左覆診,醫生開左三劑感冒藥俾我要我食埋,跟住終於都開左 ...
我都岩岩睇完中醫,醫師一把脈就話我下禮拜會黎M啦




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 10404


1020#
發表於 11-7-28 18:48 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-28 18:23
今日老細上左嚟,攪到我無得上嚟
今日再去左覆診,醫生開左三劑感冒藥俾我要我食埋,跟住終於都開左 ...

咁你就要乖啦!我依家食緊藥個中醫都叫我要戒苦瓜呀!
神呀,請允許bb黎到我身旁!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo