想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 21177


1001#
發表於 11-8-11 17:41 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-11 15:35
佢琴曰抽血就有253 ,你b豬之前幾多呀?但係佢一路都有便便,所以我以為佢無事,同埋佢體重跌左好多呀,原 ...
Mama 多奶到雪左佢,但係bb就唔夠飽,你話mama 點會唔怪自己

新手媽媽唔識,點怪得自己。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1002#
發表於 11-8-11 17:44 |只看該作者
small531 發表於 11-8-11 15:46
其實可以比bb 曬下太陽...飲少少水都可以退到黃...不過當然現時既醫護都唔贊成飲水...但爽爽由出世第1日開 ...

我都buy bb飲小小水lee個做法,但無諗一出院就飲,咁快飲?

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1003#
發表於 11-8-11 17:51 |只看該作者
rabbitbaby1 發表於 11-8-11 17:10
Toonsland 嬰童服飾開倉
地址:荔枝角香港工業大廈B座10樓2A室(地鐵C出口 ​)
日期:8月3日-8月31日
有MAMA 返黎報料我知...話多數都係得80碼...同埋D 款唔太靚...仲有D 好似2手咁款....



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1004#
發表於 11-8-11 17:53 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-11 16:32
仲有呢,
陪月話我無清胎毒,
所以BB面仔出晒紅色粒粒,
唔洗...個時爽爽好似爛面咁...我都係比D 金銀花水佢洗面仔...過多排就會冇架啦~你睇醫生...醫生都冇野比你搽...只會叫你多D 同佢洗面...同埋唔好理佢...




哈哈


伯爵府

積分: 17022


1005#
發表於 11-8-11 17:54 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-11 16:32
仲有呢,
陪月話我無清胎毒,
所以BB面仔出晒紅色粒粒,

我朋友個bb果時又係咁
E生話係baby acne
過1-2weeks自己會退架


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1006#
發表於 11-8-11 17:55 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-11 17:38
夏天好過冬天,冬天怕冷親 or肚仔入風。
咁又係丫...所以最緊要快手...唔好換片...沖涼時冷親BABY...



哈哈


伯爵府

積分: 17022


1007#
發表於 11-8-11 17:56 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-11 15:54
I think not every case need to do blood testing..... When I was discharged from hospital

Our doctor ...Used a thermometer-like tube to test the yellowish

探pat pat ??


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1008#
發表於 11-8-11 17:57 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-11 17:44
我都buy bb飲小小水lee個做法,但無諗一出院就飲,咁快飲?。
其實真係飲一啖仔架JA...我用飲管整起少少...比佢飲...就係飲個DD 架JA...1日飲咁多就夠...之後先慢慢加多D 因為BB 頭個幾日真係食好少就夠...



哈哈


侯爵府

積分: 21177


1009#
發表於 11-8-11 17:58 |只看該作者
small531 發表於 11-8-11 17:55
咁又係丫...所以最緊要快手...唔好換片...沖涼時冷親BABY...

新手媽媽都幾難快手。haha!


<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


1010#
發表於 11-8-11 17:59 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-11 15:08
你到時唔會放心嫁,我去咁多次醫院,
個個媽媽都一定會跟埋去

咁又係...

但係有C6做司機
工人攞重野
我咪可以兩手fing fing 當去街咯


侯爵府

積分: 21177


1011#
發表於 11-8-11 17:59 |只看該作者
small531 發表於 11-8-11 17:57
其實真係飲一啖仔架JA...我用飲管整起少少...比佢飲...就係飲個DD 架JA...1日飲咁多就夠...之後先慢慢加多D ...

都係,胃仔咁細,都係飲dd就夠。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1012#
發表於 11-8-11 18:01 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-11 17:58
新手媽媽都幾難快手。haha!
都唔係既...係醫院個2日就係比機會你學快手...當然係私家就學唔到啦~~



哈哈


侯爵府

積分: 21177


1013#
發表於 11-8-11 18:01 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-11 17:59
咁又係...

但係有C6做司機

但願你bb唔使你去頻頻撲撲,唔好有lee d機會去街。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1014#
發表於 11-8-11 18:02 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-11 17:59
都係,胃仔咁細,都係飲dd就夠。
我真係比佢濕一濕個口...到而家爽爽已經每日最少飲480ML 水...即係16安左右...如果出街仲會加多8安TIM...因為呢排都幾熱...佢係名符其實既水怪...



哈哈


侯爵府

積分: 21177


1015#
發表於 11-8-11 18:03 |只看該作者
small531 發表於 11-8-11 17:53
唔洗...個時爽爽好似爛面咁...我都係比D 金銀花水佢洗面仔...過多排就會冇架啦~你睇醫生...醫生都冇野比你 ...

bb面仔紅,有粒粒,係好平常,唔好r爛佢就ok

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1016#
發表於 11-8-11 18:04 |只看該作者
small531 發表於 11-8-11 18:02
我真係比佢濕一濕個口...到而家爽爽已經每日最少飲480ML 水...即係16安左右...如果出街仲會加多8安TIM...因 ...

d人話,bb有飲開水,大左比較肯飲水。否則大個左怕口淡,唔多慣飲水。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 4028


1017#
發表於 11-8-11 18:08 |只看該作者
small531 發表於 11-8-11 17:51
有MAMA 返黎報料我知...話多數都係得80碼...同埋D 款唔太靚...仲有D 好似2手咁款....
...
好在你話我知咋
咁我唔去了
你好嗎?仲有冇嘔?


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1018#
發表於 11-8-11 19:16 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-11 16:32
仲有呢,
陪月話我無清胎毒,
所以BB面仔出晒紅色粒粒,

個個BB都有嫁,唔理佢佢自己會好,
你可以用金銀花煲水,幫佢抹面仔


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1019#
發表於 11-8-11 19:18 |只看該作者
rabbitbaby1 發表於 11-8-11 18:08
好在你話我知咋
咁我唔去了
你好嗎?仲有冇嘔?
而家好返好多啦~80碼你地就岩...我爽爽就太大隻...著唔到啦~你可以去睇既既...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1020#
發表於 11-8-11 19:21 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-11 18:04
d人話,bb有飲開水,大左比較肯飲水。否則大個左怕口淡,唔多慣飲水。
爽爽呢排唔知做咩...唔多願食野...唔知係唔係食慣左我既D 美味食物...已經唔多LIKE 食自己個D 野...我煮既所有野都唔食...糊仔都唔食...我煮飯比自己食個D...佢都係食少少...因為我落好少調味料..佢可能已經只愛食街外野

一味淨係飲水同早晚個餐奶...而家要煲湯同埋比多D餅仔佢食...佢只係肯食呢D 野..



哈哈

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo