立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 29202
原帖由 littlezoo 於 11-09-09 發表 咁去診所驗,洗唔洗要晨尿架?? 起身要忍到去診所開門....好急呀
原帖由 little_kawai 於 11-09-09 發表 成日都見D棒棒係話要用晨尿....係咪晨尿會準D呀 不過...驗血要等4日先有report的話...不過如直 ...
男爵府
積分: 6375
原帖由 little_kawai 於 11-09-09 發表 加油呀!!!!!! 希望3 日後有好消息!!!!!
大宅
積分: 2307
siuangel1 發表於 11-9-9 09:47 希望啦,但我都唔敢諗。而家d反應同平時一樣算la
原帖由 siuangel1 於 11-09-09 發表 我分享吓我個體溫表啦...... 好似冇咩特別
原帖由 siutreasure 於 11-09-09 發表 你最高幾多度
原帖由 siuangel1 於 11-09-09 發表 36.8呀.... 呢一兩日早上
原帖由 siutreasure 於 11-09-09 發表 我今日、前日都係,不過排完14日后先關鍵,14日內既溫度唔洗care
原帖由 siuangel1 於 11-09-09 發表 即係點?我唔明
原帖由 siutreasure 於 11-09-09 發表 因為排完14日內, even你中唔中都係高,到14日后就知有冇,有咪升,冇咪跌囉,所以呢段時間高溫係冇關係既! ...
little_kawai 發表於 11-9-9 10:54 我都明喇 不過就算呢14日內,都要有高溫呀!! 因為如果唔夠高溫期,咁就有可能黃體不足...上網D資料講, ...
siuangel1 發表於 11-9-9 11:17 剛睇完某JM msg, 超興
siutreasure 發表於 11-9-9 11:11 如果唔夠黃體 你又未夠期驗到中唔中 都唔會有咩可以幫到架喔
siutreasure 發表於 11-9-9 11:24 咩料
俾佢話同蝗蟲無分別
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy