想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1001#
發表於 11-9-9 09:37 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure+發表於+11-9-9+09:22+你

原帖由 littlezoo 於 11-09-09 發表
咁去診所驗,洗唔洗要晨尿架??
起身要忍到去診所開門....好急呀
你如果早驗就最好啦,不過我上次下午四點先響診所驗,好淺,個普通科醫生唔肯寫紙比我,要我驗血或一星期后黎再驗。然後c6帶我去婦產醫生度,佢睇晒兩支棒就話一睇就睇到有左,就寫左紙比我。所以搵普通科都唔好搵d咁後生既睇。



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1002#
發表於 11-9-9 09:40 |只看該作者

引用:Quote:littlezoo+發表於+11-9-9+09:28+咁去

原帖由 little_kawai 於 11-09-09 發表
成日都見D棒棒係話要用晨尿....係咪晨尿會準D呀
不過...驗血要等4日先有report的話...不過如直 ...
因為晨尿夠濃嘛,儲左成晚。我覺得一係自己驗時用晨尿,之後唔飲水再落診所驗囉!驗血係你早驗都驗到嘛,診所d棒好唔敏感架,早未必驗到。



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


1003#
發表於 11-9-9 09:47 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-9+09:19+仲有

原帖由 little_kawai 於 11-09-09 發表
加油呀!!!!!!
希望3 日後有好消息!!!!!
希望啦,但我都唔敢諗。而家d反應同平時一樣算la




大宅

積分: 2307


1004#
發表於 11-9-9 09:52 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-9 09:47
希望啦,但我都唔敢諗。而家d反應同平時一樣算la

唔好俾壓力自己,有就當係bonus啦


男爵府

積分: 6375


1005#
發表於 11-9-9 10:00 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

我分享吓我個體溫表啦...... 好似冇咩特別
myphoto.jpg




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1006#
發表於 11-9-9 10:02 |只看該作者

引用:我分享吓我個體溫表啦......+好似冇咩特別+

原帖由 siuangel1 於 11-09-09 發表
我分享吓我個體溫表啦...... 好似冇咩特別
你最高幾多度



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


1007#
發表於 11-9-9 10:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-09+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-09 發表
你最高幾多度
36.8呀.... 呢一兩日早上




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1008#
發表於 11-9-9 10:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-09+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-09 發表
36.8呀.... 呢一兩日早上
我今日、前日都係,不過排完14日后先關鍵,14日內既溫度唔洗care



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2307


1009#
發表於 11-9-9 10:32 |只看該作者
咁呢家算係高溫期...加油!!!!
希望keep住高高高!!


男爵府

積分: 6375


1010#
發表於 11-9-9 10:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-09+發表3

原帖由 siutreasure 於 11-09-09 發表
我今日、前日都係,不過排完14日后先關鍵,14日內既溫度唔洗care
即係點?我唔明




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1011#
發表於 11-9-9 10:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-09+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-09 發表
即係點?我唔明
因為排完14日內, even你中唔中都係高,到14日后就知有冇,有咪升,冇咪跌囉,所以呢段時間高溫係冇關係既!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


1012#
發表於 11-9-9 10:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-09+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-09 發表
因為排完14日內, even你中唔中都係高,到14日后就知有冇,有咪升,冇咪跌囉,所以呢段時間高溫係冇關係既! ...
我明你意思




大宅

積分: 2307


1013#
發表於 11-9-9 10:54 |只看該作者
我都明喇
不過就算呢14日內,都要有高溫呀!!
因為如果唔夠高溫期,咁就有可能黃體不足...上網D資料講,唔夠黃體,子宮內膜就不能為著床做好準備喇!!
所以,無論有無bingo,呢14日都要有高溫呀!


男爵府

積分: 6375


1014#
發表於 11-9-9 11:10 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

呢個cycle我冇谷m feel.....




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1015#
發表於 11-9-9 11:11 |只看該作者
little_kawai 發表於 11-9-9 10:54
我都明喇
不過就算呢14日內,都要有高溫呀!!
因為如果唔夠高溫期,咁就有可能黃體不足...上網D資料講, ...
如果唔夠黃體
你又未夠期驗到中唔中
都唔會有咩可以幫到架喔
因為你根本控制唔到著床
我意思既唔care係單睇呢14日體溫去估計中定唔中
而唔係其他野
如果真係要稔咁深入、深
仲有好多、好多野喔

我個人就唔會囉
淨係估自己係咪中都咁大壓力
仲稔咁多
好辛苦姐
稔多d好野仲好啦

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


1016#
發表於 11-9-9 11:17 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

剛睇完某JM msg, 超興




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1017#
發表於 11-9-9 11:24 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-9 11:17
剛睇完某JM msg, 超興
咩料
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2307


1018#
發表於 11-9-9 11:27 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-9 11:11
如果唔夠黃體
你又未夠期驗到中唔中
都唔會有咩可以幫到架喔

你都講得o岩呀!!如果要計算太多野,咁自己就好辛苦~
不過,都要留意返夠唔夠14日高溫期,未必係為計吓中唔中,而係睇吓自己本身會唔會有問題,因為如果唔夠的話,可能要睇吓醫生/中醫去調理返.
我見有D jm唔夠黃體,可以係中醫度食藥,跟住就正常返lu~~


大宅

積分: 2307


1019#
發表於 11-9-9 11:28 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-9 11:17
剛睇完某JM msg, 超興

無事哎嘛???


男爵府

積分: 6375


1020#
發表於 11-9-9 11:29 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-9 11:24
咩料

俾佢話同蝗蟲無分別



http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4198394&extra=page%3D1&page=2

#25

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo