懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


1001#
發表於 06-4-7 16:04 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

JojoB 寫道:
我都係呵..佢個d 波頻受扞擾...即係我d肥膏左住 [quote]
ac321 寫道:
佢話我肚皮/腩太厚所以睇吾清楚,過2weeks BB大D再去照過!:-( :-(
[/quote]

禁妳係時再去照?


大宅

積分: 1815


1002#
發表於 06-4-7 16:05 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Hi ac321,

吓,又會咁嘅,我以為佢怕羞所以夾埋咗個脾脾,唔比你睇住咋,我下星期一都要去定期檢查,唔知會唔會知得早過你呢

兩星期好快到嫁咋.最緊要BB 健康呀.


大宅

積分: 2240


1003#
發表於 06-4-7 16:09 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

白花膠係某種魚的魚肚 (我唔記得 ... )
花膠有好多價錢, 因為係 from 唔同既魚.
我媽咪以前 (即我阿公的年代) 係漁民, 所以佢係 from d 親戚買花膠, 好似要 over $3000 斤 (佢已經話平過出面) !
不過每次煲一兩隻已經夠, 每隻大概 4" / 5" 細細隻. 最重要係食埋隻花膠.
我睇 magazine 話花膠唔洗太早食, 5/6月開始食, 因為之前食係去左媽咪度, 之後食先去胎度, 到生后都可以食, 對傷口復完有幫助.
我依家都未開始食, 費時自己愈食愈肥 ...


Waikiki 寫道:
sorry, 乜野係白花膠?
My mum said 花膠有好多價錢,from $1xx to over a thousand dollars 一斤都有,but she does not know what is 白花膠, please help!


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


1004#
發表於 06-4-7 16:12 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI--MAMI 寫道:
Hi ac321,

吓,又會咁嘅,我以為佢怕羞所以夾埋咗個脾脾,唔比你睇住咋,我下星期一都要去定期檢查,唔知會唔會知得早過你呢

兩星期好快到嫁咋.最緊要BB 健康呀.


我都話生完B仔後真係肥左好多............ :-( :-(
我老公聽到個醫生禁講重笑到收吾到聲
如果知仔女一定記得返黎話比我地知!


大宅

積分: 4531


1005#
發表於 06-4-7 16:14 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

virgobb

聽你咁講, 我唔洗咁早食花膠, 遲多一個月先食咪bb可以吸收晒.

咁燕窩又洗唔洗等到5-6個月先食?

不過有人話如果開刀生, 生完唔好即時食花膠同燕窩, 要等傷口好蕃先食, 怕傷口生肉芽. 都唔知真唔真?


大宅

積分: 2240


1006#
發表於 06-4-7 16:43 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

demio
燕窩 - 我媽咪叫我唔好食 ...

開刀后 - 應該可以食花膠, 我見嫂嫂有食, 我就係因為老公意外要聯針所以先學識煲比佢食.
反而開刀后不要食生魚.


禁止訪問

積分: 910


1007#
發表於 06-4-7 16:51 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1815


1008#
發表於 06-4-7 17:12 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

schan,demio,virgobb

我都有聽媽咪講,飲花膠湯會增加胎水,所以我一直都有飲緊,但燕窩就未開始住,我想食即食燕窩,方便我呢D懶人.


大宅

積分: 2426


1009#
發表於 06-4-7 23:35 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI--MAMI, schan,demio,virgobb:

我有個friend 開刀,生前生後都食花膠,佢話條疤痕唔見jor喇,有無咁神奇?


大宅

積分: 2426


1010#
發表於 06-4-7 23:39 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

ac321, KIKI-MAMI, Jojob:

我13weeks 6 days 照U/S時,陳醫生話睇到係仔,咁細都睇到? 佢無講我皮下脂肪厚,but 照jor好耐先睇到,我都三知肚明啦! (大肚攬?!)


大宅

積分: 2426


1011#
發表於 06-4-7 23:44 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

PMbb and Silly 媽媽:

Over 3 months 係可以話比人知架喇,我生一個就收工,驚唔識教,又驚佢地學懷,好多野worry!!! 就算一個,都有表哥同佢玩,唔怕! 咁你地知係仔定女未?


大宅

積分: 2426


1012#
發表於 06-4-7 23:50 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

大家好!
番返一個星期工,終於等到Friday 喇!!!
而家只可夜晚訓前上黎睇下,今日又多jor好多post喇!!!Keep 注第一板,yeah!!!

死啦,我都無乜介口,今晚仲同老公食jor Japanese food, 又食海膽,又食三文魚添 , 仲無凍野飲不歡添!!!


民房

積分: 41


1013#
發表於 06-4-8 02:25 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

我17號去照 Ultrasound 同做 second trimester screening, 睇下BB發展正唔正常, 標唔標準, 希望到時可以照到係 B仔定B女...... 好緊張呀! 我上次去定期檢查, 醫生話我肚皮/腩太厚所以睇唔清楚......


禁止訪問

積分: 910


1014#
發表於 06-4-8 09:19 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4531


1015#
發表於 06-4-8 09:57 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki

通常醫生話得你知係仔, 咁多數都會係, 因為仔係多左個'咕咕', 通常唔會照錯. 但如果係女的話, 佢會保守d, 話你知應該係女.

至於照jor好耐先睇到, 並唔一定係你皮下脂肪厚, 反而係bb細, 加上要位置正確先照到姐!

Waikiki 寫道:
ac321, KIKI-MAMI, Jojob:

我13weeks 6 days 照U/S時,陳醫生話睇到係仔,咁細都睇到? 佢無講我皮下脂肪厚,but 照jor好耐先睇到,我都三知肚明啦! (大肚攬?!)


大宅

積分: 4531


1016#
發表於 06-4-8 10:00 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

schan

點解要等到成12月先可以食, 你係唔係會餵人奶? 如果係, 係重要介好多食物架!

schan 寫道:
嘩 waikiki,

你就好la,可以食咁多野,我都不知幾恨食日本野呀,我老公話生完到今年12月先可以食 :-(


男爵府

積分: 6170


1017#
發表於 06-4-8 10:04 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

今日睇完智叔仔仔個新聞 令我心思思想儲臍帶血, 你地覺得點?


複式洋房

積分: 335


1018#
發表於 06-4-8 10:40 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

係呀, schan, if你真係要餵人奶, 到時大家都係一樣唔比我地食呢樣又唔食得個樣.................嗚~~~~

so, 等個肚定d, 到5-6個月到, 人又精神d個時, 就可以淺嘗下你心愛既食物....hehe! 至緊要睇下環境乾唔乾淨....太生冷既就真係唔好食, 我上次大肚真係走去食魚生, 就係甘....痾左成日~~ 好彩冇事!

大肚婆, 都係要諗開d... 有時食一兩啖就收手....又可以滿足一下, 又令自己心情舒暢d~~ 心情好, bb都feel到呀~~

其實我依家都好想食.......芒果!!
哥哥係04年2月13日出世, 祈姐係06年8月29日出世, 殷妹妹就係08年1月4日出埋黎喇! 一家5口樂也融融![url=http://www.babyhome.com.tw/bb/14331]快d入黎<舜祈殷 's love channel> 探下我啦!


複式洋房

積分: 335


1019#
發表於 06-4-8 10:46 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki 寫道:
死啦,我都無乜介口,今晚仲同老公食jor Japanese food, 又食海膽,又食三文魚添 , 仲無凍野飲不歡添!!!

我又係好鐘意飲凍野....我好阿q, 我叫佢比少d冰...hehe! 上次大肚我適逢冬天, 今次就弊喇.... 黎緊唔知會唔會忍唔住走去食雪條呀...雪糕甘呢.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
哥哥係04年2月13日出世, 祈姐係06年8月29日出世, 殷妹妹就係08年1月4日出埋黎喇! 一家5口樂也融融![url=http://www.babyhome.com.tw/bb/14331]快d入黎<舜祈殷 's love channel> 探下我啦!


大宅

積分: 4531


1020#
發表於 06-4-8 10:55 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

irischan927

雪榚 - 我已經食左幾次啦!

好味道.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo