立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 20309
原帖由 波仔 於 12-10-13 發表 我之前一直追求高大威猛,但其實只要果包包軟熟好食就ok啦
水晶宮
積分: 64904
原帖由 hallonatalie 於 12-10-13 發表 魔 C 奶, 清閒吖嘛, 玩下啫 ~!
原帖由 happylamily 於 12-10-13 發表 都搵左好耐先請到,我已經是一個零要求的僱主啦!
原帖由 hallonatalie 於 12-10-13 發表 因為工人好揀工囉
原帖由 hallonatalie 於 12-10-13 發表 yes, 最緊要個包軟熟, 同 bread pan 差唔多高, 我都好滿意架喇 ~!
原帖由 Cayee 於 12-10-13 發表 罰你比樽橙醋我
瑪瑙宮
積分: 135797
wyfpoon 發表於 12-10-13 12:10 係呀,有2個細路唔做,屋企長期有人唔做,冇得上網用wifi唔做,唔俾搽腳甲油唔做,冇美心麵包做早餐唔做。 ...
wyfpoon 發表於 12-10-13 12:11 太高好難切,切得樣樣衰衰,屋企d醃尖人會嫌3嫌4
Cayee 發表於 12-10-13 12:04 罰你比樽橙醋我
原帖由 hallonatalie 於 12-10-13 發表 用 2 個果汁樽交換 ~!
子爵府
積分: 14865
翡翠宮
積分: 81530
maylam65 發表於 12-10-13 11:43 琴晚從新開始還原基本步都係失敗 已經跟足機的食譜,只用160ml室溫水,但個麵團都係濕,加粉加到 ...
chowbbhk 發表於 12-10-13 12:41 有菠蘿包出爐!
Cayee 發表於 12-10-13 12:31 冇吉樽喇
大宅
積分: 2625
原帖由 chowbbhk 於 12-10-13 發表 有菠蘿包出爐!
原帖由 maylam65 於 12-10-13 發表 琴晚從新開始還原基本步都係失敗 已經跟足機的食譜,只用160ml室溫水,但個麵團都係濕,加粉加到 ...
積分: 2247
波仔 發表於 12-10-13 11:48 矮?點解失敗?
積分: 13105
波仔 發表於 12-10-13 11:49 我之前一直追求高大威猛,但其實只要果包包軟熟好食就ok啦
原帖由 wyfpoon 於 12-10-13 發表 我都以為自己係零要求,但原來愈冇要求工人就唔做,當你叫佢做番最基本工作如清潔窗門,佢哋就會話你高要求 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy