跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 165356


1001#
發表於 06-8-15 17:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

:lol: :lol: :lol: [quote]
Valeriemama 寫道:
okok, 再黎過

都 5 係呀, 明天都禮拜 3 law
返多 2 日半又放假喇

岩 5 岩聽


珍珠宮

積分: 33190


1002#
發表於 06-8-15 17:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

Valeriemama 寫道:
okok, 再黎過

都 5 係呀, 明天都禮拜 3 law
返多 2 日半又放假喇

岩 5 岩聽

[quote]
SZEYUEN 寫道:
e.....妳就5日
我要返多半日[quote]
Valeriemama 寫道:
都 5 係呀, 明天都禮拜 3 law
返多 2 日又放假喇
[/quote]


侯爵府

積分: 24553


1003#
發表於 06-8-15 17:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

咪係..
都唔明d老板係要人返多半日
佢水電都用多d啦..
我同事住大布
佢來回都唔見3hrs.
好慘丫.. [quote]


公爵府

積分: 27329


1004#
發表於 06-8-15 17:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

你地有無玩 blog
我最近愛上玩 blog
9 唔 9 都會寫 blog
寫埋 d 無聊野


珍珠宮

積分: 33190


1005#
發表於 06-8-15 17:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

有打算, 不過未有時間
Valeriemama 寫道:
你地有無玩 blog
我最近愛上玩 blog
9 唔 9 都會寫 blog
寫埋 d 無聊野


侯爵府

積分: 24553


1006#
發表於 06-8-15 17:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

邊有甘多時間寫blog丫..
睇就可能有
你post條link出黎比我地睇下羅..
Valeriemama 寫道:
你地有無玩 blog
我最近愛上玩 blog
9 唔 9 都會寫 blog
寫埋 d 無聊野


公爵府

積分: 27329


1007#
發表於 06-8-15 17:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)



CarMan 寫道:
有打算, 不過未有時間


公爵府

積分: 27329


1008#
發表於 06-8-15 17:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

邊個叫你日日走去寫
我都話我係 9 唔 9 先玩 law
我預備放工
明天先 e-mail 條 link 比你 look 啦

Pumpkin_mama 寫道:
邊有甘多時間寫blog丫..
睇就可能有
你post條link出黎比我地睇下羅..


公爵府

積分: 27329


1009#
發表於 06-8-15 17:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

bye


侯爵府

積分: 24553


1010#
發表於 06-8-15 17:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

曾經我有個fd寫bolg為左想感覺個ex
不過之後因為比現在個個發現左而com左
佢寫得好好
我睇完都有d eye wet wet


侯爵府

積分: 24553


1011#
發表於 06-8-15 17:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

[quote]
Valeriemama 寫道:
邊個叫你日日走去寫
我都話我係 9 唔 9 先玩 law
我預備放工
明天先 e-mail 條 link 比你 look 啦

[quote]


公爵府

積分: 27329


1012#
發表於 06-8-15 17:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

c 啦, 我好無聊架
我驚你睇完我個 blog 都會 eye wet wet
係比我激到 eye wet wet

Pumpkin_mama 寫道:
曾經我有個fd寫bolg為左想感覺個ex
不過之後因為比現在個個發現左而com左
佢寫得好好
我睇完都有d eye wet wet


侯爵府

積分: 24553


1013#
發表於 06-8-15 17:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

Valeriemama 寫道:
bye


珍珠宮

積分: 33190


1014#
發表於 06-8-15 17:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

Valeriemama 寫道:
c 啦, 我好無聊架
我驚你睇完我個 blog 都會 eye wet wet
係比我激到 eye wet wet


侯爵府

積分: 24553


1015#
發表於 06-8-15 17:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

放心啦
無聊野.. 我只會eye fire bau... [quote]
Valeriemama 寫道:
c 啦, 我好無聊架
我驚你睇完我個 blog 都會 eye wet wet
係比我激到 eye wet wet

[quote]


珍珠宮

積分: 33190


1016#
發表於 06-8-15 17:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

Pumpkin_mama 寫道:
[quote]
Valeriemama 寫道:
bye
[/quote]


珍珠宮

積分: 33190


1017#
發表於 06-8-15 17:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

Pumpkin_mama 寫道:
放心啦
無聊野.. 我只會eye fire bau... [quote]
Valeriemama 寫道:
c 啦, 我好無聊架
我驚你睇完我個 blog 都會 eye wet wet
係比我激到 eye wet wet

[quote]


伯爵府

積分: 17947


1018#
發表於 06-8-15 17:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

好在你地仲未走


伯爵府

積分: 17947


1019#
發表於 06-8-15 17:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

blog 我只係睇ge 階段


侯爵府

積分: 24553


1020#
發表於 06-8-15 17:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 47(11/08/06)

就啦.. 有野就快吹啦..
stellacay 寫道:
好在你地仲未走

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo