烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


用戶要求終止服務

積分: 6954


1001#
發表於 03-12-23 07:49 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

crystal 寫道:
zen,
你好捨得買野,我諗我見到果個心型muffin 模就係係你買左果個,log-on有好多muffin pan擺埋一齊,我見到有d價錢係1xx就即刻冇再睇


crystal

我比較鍾意買迷仔個d模,貪佢夠cute,整俾小朋友帶返學最好,我尋日睇左一輪Pooh模,但都係無買到,因為我唔係咁鍾意pooh.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


1002#
發表於 03-12-23 07:51 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

chilli

OK, I will do it asap.

:-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 1159


1003#
發表於 03-12-23 09:09 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

chilli,
我係想叫你加檸檬皮,打溜左個皮字 :-P ,你上話d蛋撻皮焗完之後縮左水,我岩岩用你比我個食譜整左,d皮冇縮水喎,會唔會係你用緊果隻麵粉同低筋粉有分別,所以整唔到爆漿既檸檬炸彈,同埋又令到d蛋撻皮縮水呢


大宅

積分: 1159


1004#
發表於 03-12-23 09:14 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

dear all,
尋晚整左蜂蜜鬆餅,好好味~~

蜂蜜鬆餅


燕窩蛋撻


迷你蛋撻仔


男爵府

積分: 8857


1005#
發表於 03-12-23 09:22 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

crystal
我果個模唔係防黏底,咁即係唔會跌出黎. 係咪搽d油先呀?菜油/牛油? 等我快d試下整雪紡蛋糕先. :-P 你話"打蛋白果陣要打到變蛋白糖霜",係咁即係乾性發泡呀?

唔該1打燕窩蛋撻外賣呀!!!

chilli
我呢個新手成日都覺得自己果d冇出面咁好味既! 對自己冇乜信心tim :-P :-P

你d tart真係好靚呀.我又想整呀!!!

zen
我用二x惠果隻牛油,冇留意佢係乜牌子喎 :-P

想問下呢,係食譜裏面,有邊d材料就一定要跟足?有邊d可以加/減呢? 如我唔想食咁甜,落少d糖可以嗎? 公克=克嗎? 細砂糖=糖粉嗎?
該用戶已被刪除

1006#
發表於 03-12-23 09:44 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4334


1007#
發表於 03-12-23 10:31 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

cottonail :

其實整cookies 時, d 粉同牛油係要用手將佢"搓"成, 開頭你見d 混合物係一粒粒散開, 你要用手合埋佢再搓, 咁d 牛油和粉會慢慢溶埋一齊, 就會變成一個好靚粉團. 明唔明?

crystal: 

收到, 我因為放個 pooh 到最底, 所以好難拉出來.

zen :

快d 整個心型muffin 比我食啦!

mau :

o! 等我空歡喜一場, 咁要比$$就 pm 我啦! 我今晚放工要飛返屋企開工整 mini muffin, 好趕呀! 不過, 我一定映d 相比大家睇.


大宅

積分: 1159


1008#
發表於 03-12-23 11:01 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

cpy,
焗雪紡蛋糕唔洗搽油,焗好左個蛋糕用刀仔介番出黎,蛋白糖霜=乾性發泡,焗果陣記住要睇火,如果焗到過晒火個蛋糕會縮水,成條邊會自己起晒架,我初初整果陣成日都驚個蛋糕唔熟,焗好耐先羅出黎,搞到個蛋糕條邊起晒出黎,同埋有d硬唔好食

花花,
用個pooh 模果陣小心d,有 pooh 仔樣果塊野好易會側埋一邊

子健&媽媽,
得閒多d入黎一齊研究研究~~


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


1009#
發表於 03-12-23 11:04 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3282


1010#
發表於 03-12-23 12:30 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

crystal,

你d蛋撻好靘呀, 連我個仔(我都係)都話好想即刻食丫。
可唔可以教我掂整丫﹏

花花,

唔該你先, 不過我都搓左好耐都仲係唔係好黏, 我格硬聚左三pat 野, 跟住攞去雪櫃雪, 但攞番出黎又勁硬喎, 我想按平d,都唔得, 唸住等多一陣會變軟, 但原來係散, 唔係軟, 結果我丟哂丫﹏ :-( , 其實"搓"既意思係唔係兩隻手"鍊"住d 粉呀??
跟住再用雙手握緊一小塊呀?
我試食左過tiramisu 啦, 都覺得幾好味, 不過唸起d 蛋其實冇煮過, 唔係咁好, 我見cookeasy有個冇蛋既tiramisu 既receipt, 有冇人整過丫? 好唔好味?


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


1011#
發表於 03-12-23 14:37 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 184


1012#
發表於 03-12-23 15:30 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

昨天送給哥哥的戚風蛋糕, 因為時間關係只買到$10/2盒的士多啤梨, 用了淡忌廉加糖和雲呢拿香油, 抆cream真係好好玩, 下次想試擠cream.
真係好開心, 屋企人個個都話好味, 姪女仲話好食過餅店買(賣口乖), 我哥哥話忌廉好香, . 而我囝囝就用行動證明. , 真係好多謝這兒發表意見既broadmate, 尤其是dau, crystal, blythemia, zen 提供寶貴資料同經驗, 對我新手來說真是獲益不少.
chili,
妳整既蛋撻賣相好吸引, 我都好想試整撻, 妳跟那個recipe整, 可唔可以pm俾我? 妳整檸檬炸彈, 我上次都試過不能爆起情況, 因為我個係細爐冇得分開調交上下火, 最後個盆我最初放中間, 都面開始著色, 我將盆改放最底, 這次成功了.
crystal,
原來妳買了pooh模, 我囝囝好鍾意pooh, 我都有興趣買個; 妳整個蛋撻都好掂!
claudia,
嘩!妳好厲害, 整成252粒 cookie, 吸模定切片, 真係手都軟. 我睇過妳的作品, 好正呀, 見到都漏口水, 特別個紅豆綠茶模絲蛋糕, 可吾pm個recipe俾我.
mau,
妳整muffin賣相不差, 最緊要好食, 囡囡一定好開心媽咪.
zen,
我想問天使模係點?期待妳的心型 muffin.

試了好耐, 卒之成功post相上來.

剛出爐戚風蛋糕, 中間爆了.

哥哥的生日蛋糕

blythemia教的cookie, 加了杏仁粒
:-P


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


1013#
發表於 03-12-23 15:55 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


1014#
發表於 03-12-23 16:07 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

crystal^^
係喎, 你 d 蛋撻冇縮水既 ?? 聽 子健 & 媽媽講, d粉搓得太耐, 焗後係會縮ga. 可能我就係呢個原因.
同埋呀, 我打牛油次次都打到飛晒出黎, 你係咪咁 ka ?? 我用大碗又打唔到 cream 狀, 用細碗打就飛晒出黎. 如果用你果隻電動打蛋器唔會有呢個情況, 我就去買過, 我用果隻得一支棒. (記得嗎?)

Joshmom^^
你個生日蛋糕好靚, 我好想食 !!!
我個爐都係冇得分開調交上下火 ga, 下次我用你呢個法方 : "將個盆初中間, 變色後將盆改放最底", 睇吓得唔得先 !

zen^^
我都想知天使模係點樣, 可唔可以影張相黎睇吓 ??


大宅

積分: 3093


1015#
發表於 03-12-23 17:33 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

唔該可唔可以pm 的 mini muffin 食譜比我試下.


大宅

積分: 3282


1016#
發表於 03-12-23 23:28 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

我想請問下各位牛油打至cream 狀, 咁即係咩樣同咩色呀? 黃 ? 白 ?


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


1017#
發表於 03-12-23 23:51 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

cottontail,
你上呢到睇吓就會明白!!
~ click here ~


大宅

積分: 2576


1018#
發表於 03-12-24 00:20 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

hello, 妳地好!!

我近排愛上 homemade xx... :-P
剛發現呢個topic, 未溫書睇下妳地先前講o既recipe, 現想請教...
今晚焗左 cornbread, 味道ok, 不過texture似bread 同muffin之間, 好多bread碎

係唔係太多水 or 我邊樹出錯呀??


男爵府

積分: 8857


1019#
發表於 03-12-24 01:14 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

今晚又手痕,做左雪芳蛋糕,比想像中易做.一出爐,老公同我食左1個!!!

心型雪芳蛋糕


圓型雪芳蛋糕


留左1個比賢賢聽日做早餐.


複式洋房

積分: 187


1020#
發表於 03-12-24 04:49 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

大家好,

近排比較忙所以少左post但都有keep住睇大家的新作,好開心有0甘多亞茂一齊努力!!
我其實都有整到餅架但無時間post上來ja,我無偷懶架!! :-P
我整左個Cream Chesse Cake送比朋友生日雖然焗濃左d但大家都話好味呀!我自己都覺得好好味,真係好開心!我諗呢d就係做亞茂嘅滿足感喇!
Cream Cheese Cake同送比朋友的X'mas cookie

仲有個未試味嘅"難面"chiffon pooh,我加左d chocolate落佢個面到好似得意d0甘!

其實仲有新鮮出爐的Cheese Cookies,分左兩次焗時間唔同所以顏色都唔同 試左味,都幾好喎,喊喊地!! 但我未post到張相呀!!
我想問下大家食完d剛焗好的cookie會有熱氣的感覺嗎,其實我已經唔係即刻食,但食完後生暗瘡呀 :-x 可能我又特別敏感啦!好慘呀 :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo