立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 8470
原文章由 bbpooh 於 08-12-2 15:11 發表 其實最好就輪住攪囉!真係唔洗返工咩?成日得幾個人做,好快就做殘人,咁就以後無GATHERING架喇。下次有GATHERING,搵人認頭喇!
積分: 9395
原文章由 fsy 於 08-12-2 15:12 發表 我驚到時我同你見無人有反應, 又忍唔住....
原文章由 bbpooh 於 08-12-2 15:26 發表 子進媽 長隆張票你入錢先啦,你之後比返錢我米得囉!
原文章由 fsy 於 08-12-2 15:27 發表 係喎, 唔記得咗添!
公爵府
積分: 28828
大宅
積分: 2891
積分: 2539
原文章由 wckmay 於 08-12-3 01:40 發表 你個D主題書係咪又係:上學去、我做得到、弟弟出世了、小豬想睡....... ...
積分: 6033
原文章由 wckmay 於 08-12-3 01:40 發表 fsy, 首先唔該晒你的安排! 你觀課好開心。嘩!個D點心車真的好正,返學都咁認真。 你個D主題書係咪又係:上學去、我做得到、弟弟出世了、小豬想睡....... ...
原文章由 fsy 於 08-12-3 01:11 發表 觀課分享 (草莓, nan_nan, 我記得你哋問過我架!) http://www.babyhome.com.tw/calendar/0,o1de,mid1148145,cid129621338.htm 不過都幾長, 希望無悶親你哋
原文章由 bbpooh 於 08-12-2 15:22 發表 我都係咁諗,咁到時我地玩點名囉!好似大隻媽呀、安兒媽呀、老仙呀、MAY呀、IVY MA、草苺呀。。。。。
原文章由 fsy 於 08-12-2 16:56 發表 今日仲未攞到工人個 visa, 好沮喪 再加上比老闆激一激, 更加沮喪.
積分: 8253
原文章由 onyeebb 於 08-12-2 21:23 發表 咁而家我地係咪唔租車呀? 有冇人可以同我一齊在上水搭的士入去呀? 得我同安兒咋
原文章由 tingfai 於 08-12-3 09:27 發表 I like the part of "酒樓". Very good arrangement and creative!
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy