母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8470


10181#
發表於 08-12-2 15:12 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-12-2 15:11 發表


其實最好就輪住攪囉!真係唔洗返工咩?成日得幾個人做,好快就做殘人,咁就以後無GATHERING架喇。下次有GATHERING,搵人認頭喇!


我驚到時我同你見無人有反應, 又忍唔住....


男爵府

積分: 9395


10182#
發表於 08-12-2 15:22 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-2 15:12 發表


我驚到時我同你見無人有反應, 又忍唔住....


我都係咁諗,咁到時我地玩點名囉!好似大隻媽呀、安兒媽呀、老仙呀、MAY呀、IVY MA、草苺呀。。。。。


男爵府

積分: 9395


10183#
發表於 08-12-2 15:26 |只看該作者
子進媽

長隆張票你入錢先啦,你之後比返錢我米得囉!


男爵府

積分: 8470


10184#
發表於 08-12-2 15:27 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-12-2 15:26 發表
子進媽

長隆張票你入錢先啦,你之後比返錢我米得囉!


係喎, 唔記得咗添!


男爵府

積分: 8470


10185#
發表於 08-12-2 15:31 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-2 15:27 發表


係喎, 唔記得咗添!


同事出咗去咯, 我聽日先入. 另外, 啱啱先記得 check 埋, 草莓同 tingfai, 你哋啲錢都收到嘞, 唔該晒.

哎哋, 真係爭絕跡咗 bk 既樹媽未過數添! 睇黎果招真係嚇唔到佢喎


男爵府

積分: 8470


10186#
發表於 08-12-2 16:56 |只看該作者
今日仲未攞到工人個 visa, 好沮喪

再加上比老闆激一激, 更加沮喪.

[ 本文章最後由 fsy 於 08-12-2 17:11 編輯 ]


公爵府

積分: 28828

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


10187#
發表於 08-12-2 17:41 |只看該作者
明日親子旅行, 現在閃喇! 後日再見!
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


大宅

積分: 2891


10188#
發表於 08-12-2 21:07 |只看該作者
今日去上training, 上完仲要返office做嘢, 做到而家, 明天仲有幾份urgent嘢要趕, 星期四又要上training, 唻緊仲有幾個projects, 有排忙呀


大宅

積分: 2891


10189#
發表於 08-12-2 21:23 |只看該作者
fsy, 唔該哂你問咗咁多資料

咁而家我地係咪唔租車呀? 有冇人可以同我一齊在上水搭的士入去呀? 得我同安兒咋.

丁媽, 你d 相引c 人, 丁丁噹噹真係超開心! 唉, 我幾時先有得去旅行呢???


安兒爸已返, 佢玩surprise提早咗三日返唻 但佢星期日要返工去唔到農場.

fsy, sorry唔得閒答你我朝早點改善安兒既行為, 我打電話俾你啦! 打出唻有排打, 我打中文好慢mouth:


男爵府

積分: 8470


10190#
發表於 08-12-3 01:11 |只看該作者
觀課分享 (草莓, nan_nan, 我記得你哋問過我架!)

http://www.babyhome.com.tw/calendar/0,o1de,mid1148145,cid129621338.htm

不過都幾長, 希望無悶親你哋


大宅

積分: 2539


10191#
發表於 08-12-3 01:40 |只看該作者
fsy,
首先唔該晒你的安排!

你觀課好開心。嘩!個D點心車真的好正,返學都咁認真。

你個D主題書係咪又係:上學去、我做得到、弟弟出世了、小豬想睡.......
3歲啦!


男爵府

積分: 8470


10192#
發表於 08-12-3 02:02 |只看該作者
原文章由 wckmay 於 08-12-3 01:40 發表

你個D主題書係咪又係:上學去、我做得到、弟弟出世了、小豬想睡....... ...


係呀....

我都唔明點解要教弟弟出世了, 唔係個個都有弟弟架嘛....


男爵府

積分: 6033


10193#
發表於 08-12-3 07:25 |只看該作者
原來間間學校都大同小異o架, 晴晴同琦琦都係用依套書o架, 最近晴晴仲要晚晚飲奶時一定要我同佢講小豬想睡覺先安落, 講第二本都唔得, 攪到唔係小豬想睡覺, 係我要想睡覺至真

原文章由 wckmay 於 08-12-3 01:40 發表
fsy,
首先唔該晒你的安排!

你觀課好開心。嘩!個D點心車真的好正,返學都咁認真。

你個D主題書係咪又係:上學去、我做得到、弟弟出世了、小豬想睡....... ...

[ 本文章最後由 nan_nan 於 08-12-3 07:26 編輯 ]


男爵府

積分: 6033


10194#
發表於 08-12-3 07:32 |只看該作者
fsy,
好詳盡呀, thanks for sharing. 子進間學校好攪鬼 食茶點好似酒樓叫點心咁, 不過安排好好喎, 有得食, 有得玩, 又富教育意義, 值得一讚. 子進係課室大聲叫妳又好好笑 俾著我都好"監"魀, 不過 ...... 好warm 呀

原文章由 fsy 於 08-12-3 01:11 發表
觀課分享 (草莓, nan_nan, 我記得你哋問過我架!)

http://www.babyhome.com.tw/calendar/0,o1de,mid1148145,cid129621338.htm

不過都幾長, 希望無悶親你哋


男爵府

積分: 6033


10195#
發表於 08-12-3 07:34 |只看該作者
我都讚成輪流攪, 事關大家都有份玩o架嘛, 不過遇著我依啲攪手, 番工好少時間得閒上網, 溝通起上嚟會比較困難.

原文章由 bbpooh 於 08-12-2 15:22 發表


我都係咁諗,咁到時我地玩點名囉!好似大隻媽呀、安兒媽呀、老仙呀、MAY呀、IVY MA、草苺呀。。。。。


男爵府

積分: 6033


10196#
發表於 08-12-3 07:36 |只看該作者
昨日未有 visa 唔代表今日無o架啫, 我都突然之間有一日 imm 會批咗, 又突然之間 agent 話工人可以好快嚟度啦, 講吓講吓今個星期日新工人已經會到, 舊工人下星期就走, 時間真快.

原文章由 fsy 於 08-12-2 16:56 發表
今日仲未攞到工人個 visa, 好沮喪

再加上比老闆激一激, 更加沮喪.


男爵府

積分: 6033


10197#
發表於 08-12-3 07:40 |只看該作者
ivy ma,

揾唔番妳個 post 呀, 係咪可以幫我買睡袋呀, 唔記咗妳話幾時 ivy pa 先有時間落番嚟香港, 如果可以, 時間又唔太晏, 我唔客氣呀, 係咪都唔該妳先.

番工 前日老細遞咗今日半晏假, 諗住可以鬆吓, 點知昨日同我講係流料, 只不過佢約咗人食飯會晏啲番, 所以整半日假, 激 c :;pppp:


男爵府

積分: 8253


10198#
發表於 08-12-3 09:27 |只看該作者
I like the part of "酒樓". Very good arrangement and creative!

原文章由 fsy 於 08-12-3 01:11 發表
觀課分享 (草莓, nan_nan, 我記得你哋問過我架!)

http://www.babyhome.com.tw/calendar/0,o1de,mid1148145,cid129621338.htm

不過都幾長, 希望無悶親你哋


男爵府

積分: 9395


10199#
發表於 08-12-3 09:41 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 08-12-2 21:23 發表
咁而家我地係咪唔租車呀? 有冇人可以同我一齊在上水搭的士入去呀? 得我同安兒咋


安兒媽,今早問姐姐佢話週日唔得閒,返唔到工,我今晚再CONFIRM佢一次,如果佢真係唔去,不如你過來青衣,我地一次由青衣坐巴士去上水,再轉的士。青衣去上水大概40分鐘車程。


男爵府

積分: 9395


10200#
發表於 08-12-3 09:49 |只看該作者
原文章由 tingfai 於 08-12-3 09:27 發表
I like the part of "酒樓". Very good arrangement and creative!


好正!酒樓真的好正!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo