母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2539


10201#
發表於 08-12-3 09:59 |只看該作者
我都可以試試,大家一齊攪開心D,不過我有時都未必得閒上來.
可能要多少少時間攪LOR.

原文章由 nan_nan 於 08-12-3 07:34 發表
我都讚成輪流攪, 事關大家都有份玩o架嘛, 不過遇著我依啲攪手, 番工好少時間得閒上網, 溝通起上嚟會比較困難.
3歲啦!


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


10202#
發表於 08-12-3 10:12 |只看該作者
Yes ah...Ivy Pa can bring it down on December 10th or 11th, I think.

Tell me the size and style that you want.

原文章由 nan_nan 於 08-12-3 07:40 發表
ivy ma,

揾唔番妳個 post 呀, 係咪可以幫我買睡袋呀, 唔記咗妳話幾時 ivy pa 先有時間落番嚟香港, 如果可以, 時間又唔太晏, 我唔客氣呀, 係咪都唔該妳先.

番工 前日老細遞咗今日半晏假, 諗住可以鬆吓, 點 ...


大宅

積分: 4327


10203#
發表於 08-12-3 10:35 |只看該作者
FSY,

Haha, tradional style chinese restaurant part is good for kids to choose which food they like, great! Also, I think our next generation seldomly experience such Traditional style!

原文章由 fsy 於 08-12-3 01:11 發表
觀課分享 (草莓, nan_nan, 我記得你哋問過我架!)

http://www.babyhome.com.tw/calendar/0,o1de,mid1148145,cid129621338.htm

不過都幾長, 希望無悶親你哋
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 4327


10204#
發表於 08-12-3 10:40 |只看該作者
Dear Sisters,

I'll attend a conference in Wanchai on coming 12/12(FRI.), any interest for lunch on next Friday?? Also, I've some gift for you guys!


Ivy ma, it may be a good chance for me to collect the Milk Tea, right?

[ 本文章最後由 honey2h 於 08-12-3 11:45 編輯 ]

God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 4327


10205#
發表於 08-12-3 10:49 |只看該作者
SUPPORT! 人人都有份, 齊齊出份力丫嘛!
我贊成分下工, 一人幫D, 主力搞手就冇咁吃力啦!

無TINGFAI名既? 咁又點少得TINGFAI呢?

原文章由 bbpooh 於 08-12-2 15:22 發表
我都係咁諗,咁到時我地玩點名囉!好似大隻媽呀、安兒媽呀、老仙呀、MAY呀、IVY MA、草苺呀。。。。。
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 9395


10206#
發表於 08-12-3 10:51 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-3 10:40 發表
Dear Sisters,

I'll attend a conference in Wanchai on coming 12/12(FRI.), any interest for lunch on next Friday?? Also, I've some gift for you guys!


Ivy ma, it may be a good chance for me t ...


如果你下週五出來灣仔,這個星期日我就不把睡袋及跳跳鹿帶去農場,因為太重太大舊,帶住兩隻仔又未必有姐姐,再加上野餐的食物,我怕我倆攪唔惦!


男爵府

積分: 9395


10207#
發表於 08-12-3 10:54 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-3 10:49 發表
SUPPORT! 人人都有份, 齊齊出份力丫嘛!
我贊成分下工, 一人幫D, 主力搞手就冇咁吃力啦!

無TINGFAI名既? 咁又點少得TINGFAI呢?


唉!我都係是但寫幾個名出來之麻!

我諗我地下次攪GATHERING應該係農曆年喇!不如就由2H媽做主力啦!你都唔好淨係提意見喇!


大宅

積分: 4327


10208#
發表於 08-12-3 10:59 |只看該作者
我正有此意, 就咁話! 順唔順到個便, 一併納埋尿布? 唔順唔緊要.

嘩! 噹噹好勁, 浮緊水都可以瞓著!!
Hughes越大越八卦, 出街周圍昅, 瞓好少!

原文章由 bbpooh 於 08-12-3 10:51 發表


如果你下週五出來灣仔,這個星期日我就不把睡袋及跳跳鹿帶去農場,因為太重太大舊,帶住兩隻仔又未必有姐姐,再加上野餐的食物,我怕我倆攪唔惦! ...
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 4327


10209#
發表於 08-12-3 11:00 |只看該作者
好丫! 我最叻分工!

原文章由 bbpooh 於 08-12-3 10:54 發表
唉!我都係是但寫幾個名出來之麻!

我諗我地下次攪GATHERING應該係農曆年喇!不如就由2H媽做主力啦!你都唔好淨係提意見喇!
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 4784


10210#
發表於 08-12-3 11:01 |只看該作者
唉.......唉.......唉.......唉.......唉.......唉.......唉.......唉......

今日雖然生日, 但心情真係........., 由上星期開始已經在公司泵兩次 (1230, 0400), 奶量依然冇起色, 兩次加埋先得3-3.5安, 好沮喪, 唔可以力挽狂欄.......存貨仲有70安, 應該頂多幾日(15個月大), 妹妹就要開始要食一餐奶粉喇, 心情好沈重, 好難面對現實, 呢幾個月妹妹又奀咗, 唔知係咪食少奶, 係咪我返咗學, 忙咗少咗奶!!!!!我好似要負d責任, 唔開心!!!!對唔住妹妹!!!!!


大宅

積分: 4327


10211#
發表於 08-12-3 11:07 |只看該作者
CYN姐, Happy Birthday!!!

香港在職進修奶媽 唔易做架! 我唔洗進修住都忙到就C啦! 盡左力就對得住自己! 姊妹, 開心D, 奶量都多D!!!

原文章由 Cyntoby 於 08-12-3 11:01 發表
唉.......唉.......唉.......唉.......唉.......唉.......唉.......唉......

今日雖然生日, 但心情真係........., 由上星期開始已經在公司泵兩次 (1230, 0400), 奶量依然冇起色, 兩次加埋先得3-3.5安, 好沮喪, 唔可 ...
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 9395


10212#
發表於 08-12-3 11:17 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-3 10:59 發表
我正有此意, 就咁話! 順唔順到個便, 一併納埋尿布? 唔順唔緊要.

嘩! 噹噹好勁, 浮緊水都可以瞓著!!
Hughes越大越八卦, 出街周圍昅, 瞓好少!


我未訂尿布,現在訂,要咩色?沒有紅色和黃色,只有橙色、綠色、粉藍和紫色。


男爵府

積分: 9395


10213#
發表於 08-12-3 11:25 |只看該作者
原文章由 Cyntoby 於 08-12-3 11:01 發表
唉.......唉.......唉.......唉.......唉.......唉.......唉.......唉......

今日雖然生日, 但心情真係........., 由上星期開始已經在公司泵兩次 (1230, 0400), 奶量依然冇起色, 兩次加埋先得3-3.5安, 好沮喪, 唔可 ...



老仙,

生日快樂!

你壓力咁大,一定小奶啦!再繼續泵兩次看看如何啦!有沒有飲魚湯呢?椰子煲雞又如何!

盡了力就算啦!都15個月啦!輕左D之麻!就算點輕都唔會好似噹噹咁細粒啦!佢都就快11個月啦,成人比人話佢得6個月。你比起噹噹、鈞鈞、嵐嵐己經好好多架喇!你唔可以成日同大隻仔家族比架!


大宅

積分: 4327


10214#
發表於 08-12-3 11:40 |只看該作者
orange & light blue! Thanks!!

原文章由 bbpooh 於 08-12-3 11:17 發表
我未訂尿布,現在訂,要咩色?沒有紅色和黃色,只有橙色、綠色、粉藍和紫色。
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 8253


10215#
發表於 08-12-3 12:03 |只看該作者
Happy Birthday, CYN姐!
You have the same birthday as my sister ar!


Don't be unhappy lar. May be u have too much pressure, so busy at work and also need to squeeze time to study! You have already done a very great job lar!!! Ellen is a good girl too whom loves to eat and absorb all of nutrition!

Please keep on to pump twice at office. The effect may not come up that soon. I am sure u will be better after the busy season. Add oil ar!!!
原文章由 Cyntoby 於 08-12-3 11:01 發表
唉.......唉.......唉.......唉.......唉.......唉.......唉.......唉......

今日雖然生日, 但心情真係........., 由上星期開始已經在公司泵兩次 (1230, 0400), 奶量依然冇起色, 兩次加埋先得3-3.5安, 好沮喪, 唔可 ...


大宅

積分: 2539


10216#
發表於 08-12-3 12:04 |只看該作者
生日 應該開心D.
盡咗力就得啦.唔好比咁大壓力自己.

祝您開開心心,D細老開心又健康.

原文章由 Cyntoby 於 08-12-3 11:01 發表
唉.......唉.......唉.......唉.......唉.......唉.......唉.......唉......

今日雖然生日, 但心情真係........., 由上星期開始已經在公司泵兩次 (1230, 0400), 奶量依然冇起色, 兩次加埋先得3-3.5安, 好沮喪, 唔可 ...
3歲啦!


男爵府

積分: 8253


10217#
發表於 08-12-3 12:06 |只看該作者
Good ar, I can come.
If Ivyma can't join us, I can pass u those Ivyma bought for me first. I still have stock.
原文章由 honey2h 於 08-12-3 10:40 發表
Dear Sisters,

I'll attend a conference in Wanchai on coming 12/12(FRI.), any interest for lunch on next Friday?? Also, I've some gift for you guys!


Ivy ma, it may be a good chance for me t ...


大宅

積分: 4327


10218#
發表於 08-12-3 12:20 |只看該作者
WANCHAI C9 LUNCH
12/12(FRI.), 12-2pm

1. 2H mama
2. Ding ma
3. Tingfai
4.
5.
6.


原文章由 tingfai 於 08-12-3 12:06 發表
Good ar, I can come.
If Ivyma can't join us, I can pass u those Ivyma bought for me first. I still have stock.
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 9395


10219#
發表於 08-12-3 12:47 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-3 11:40 發表
orange & light blue! Thanks!!


为你订了红色和黄色!


大宅

積分: 4784


10220#
發表於 08-12-3 12:48 |只看該作者
WANCHAI C9 LUNCH
12/12(FRI.), 12-2pm

1. 2H mama
2. Ding ma
3. Tingfai
4. Cyntoby
5.
6.

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo