立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4327
原文章由 bbpooh 於 08-12-3 12:47 發表 为你订了红色和黄色!
原文章由 Cyntoby 於 08-12-3 12:48 發表 WANCHAI C9 LUNCH 12/12(FRI.), 12-2pm 1. 2H mama 2. Ding ma 3. Tingfai 4. Cyntoby 5. 6.
男爵府
積分: 6628
積分: 9395
原文章由 Hellocandy 於 08-12-3 13:54 發表 丁媽, 咁依家係咪唔坐旅遊巴喇, 我要通知壞人媽, 剛才佢攞野比我, 我同佢提過下, 如果自已楂車, 我要再通知佢時間. fsy, 我要地圖呀! 唔該你. 即係11:00前要在目的地集合, 對嗎? 你知唔知我地車程駛唔駛一粒鐘呢? ...
積分: 8470
原文章由 honey2h 於 08-12-3 11:00 發表 好丫! 我最叻分工!
原文章由 Cyntoby 於 08-12-3 11:01 發表 唉.......唉.......唉.......唉.......唉.......唉.......唉.......唉...... 今日雖然生日, 但心情真係........., 由上星期開始已經在公司泵兩次 (1230, 0400), 奶量依然冇起色, 兩次加埋先得3-3.5安, 好沮喪, 唔可 ...
原文章由 wckmay 於 08-12-3 09:59 發表 我都可以試試,大家一齊攪開心D,不過我有時都未必得閒上來. 可能要多少少時間攪LOR.
積分: 4784
原文章由 fsy 於 08-12-3 14:15 發表 老仙, 生日快樂! 開心日子就樂觀啲啦, 唔好諗埋啲負面嘢先得架! 輕咗啲啲啫, 彥琳咁大隻, 唔駛怕喎. 講真, 到佢哋大到咁上下就唔會好似以前咁 ba ba 聲重架嘞. 跟據我經驗, 我哋啲重 b 慣咗次次去磅都有唔錯既增 ...
原文章由 fsy 於 08-12-3 14:10 發表 叫你做主力, 唔係叫你做分工喎
原文章由 Cyntoby 於 08-12-3 14:45 發表 多謝哂各姊妹!!! 聽完妳地講, 個心又好似舒服d咁!!!
積分: 2539
原文章由 fsy 於 08-12-3 14:19 發表 你哋個個唔好咁謙啦, 所謂搞手, 其實都係打電話去問下資料咋嘛, 基本上識講嘢既都識, 我唔係有咩特別技能架
原文章由 wckmay 於 08-12-3 15:28 發表 請你e-mail個地圖給我呀.
原文章由 fsy 於 08-12-3 15:36 發表 我發現原來香港地圖都有佢哋個位置 (因我搵中原網上地圖搵唔到), 我淨係 send 農場提供果張比你啦! 不過要等我得閒 scan 咗先, 再唔係就 fax 比你.
原文章由 wckmay 於 08-12-3 15:28 發表 哈哈.我真的唔介意做的. 大家一齊比d意見吹下水就成事. 請你e-mail個地圖給我呀. 老仙,你會否同我們一齊入去?
原文章由 wckmay 於 08-12-3 15:39 發表 thanks! 我已send 了pm給你, 你可以fax給我.
原文章由 bbpooh 於 08-12-3 16:08 發表 我覺得去完農場同埋動物園,如果班小朋友玩得顛,我地可以出多D來玩,好似上次荔枝角公園咁,簡簡單單都得!
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy