母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4327


10221#
發表於 08-12-3 13:05 |只看該作者
Ding ma, many thanks!! Hope I can collect it very soon, so that Hughes can use it longer time!

I hope we can play with Sum ma & VIP diaperb in Lunar gathering la!!

原文章由 bbpooh 於 08-12-3 12:47 發表
为你订了红色和黄色!
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 4327


10222#
發表於 08-12-3 13:09 |只看該作者
CYN,

Glad that you join C9 lunch, coz. we actually have no much time to chat during gathering with monkeys' business!

Relaxing yourself by chatting can promotes better milk supply ga, thus keep close contacts with us ar!

原文章由 Cyntoby 於 08-12-3 12:48 發表
WANCHAI C9 LUNCH
12/12(FRI.), 12-2pm

1. 2H mama
2. Ding ma
3. Tingfai
4. Cyntoby
5.
6.
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 6628


10223#
發表於 08-12-3 13:51 |只看該作者
我12號約o左人喇, 你地慢慢傾啦!

上次wanchai lunch都好似有2hma o架, 但後來...

原文章由 Cyntoby 於 08-12-3 12:48 發表
WANCHAI C9 LUNCH
12/12(FRI.), 12-2pm

1. 2H mama
2. Ding ma
3. Tingfai
4. Cyntoby
5.
6.


男爵府

積分: 6628


10224#
發表於 08-12-3 13:54 |只看該作者
丁媽,

咁依家係咪唔坐旅遊巴喇, 我要通知壞人媽, 剛才佢攞野比我, 我同佢提過下, 如果自已楂車, 我要再通知佢時間.

fsy,
我要地圖呀! 唔該你.
即係11:00前要在目的地集合, 對嗎? 你知唔知我地車程駛唔駛一粒鐘呢?


男爵府

積分: 6628


10225#
發表於 08-12-3 13:56 |只看該作者
琴日我仲病緊, 6:00就放工返屋企lu. 換個醫生, 今日好好多, 聽日可能都唔打得thai boxing, 又肥o左.


男爵府

積分: 9395


10226#
發表於 08-12-3 14:03 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 08-12-3 13:54 發表
丁媽,

咁依家係咪唔坐旅遊巴喇, 我要通知壞人媽, 剛才佢攞野比我, 我同佢提過下, 如果自已楂車, 我要再通知佢時間.

fsy,
我要地圖呀! 唔該你.
即係11:00前要在目的地集合, 對嗎? 你知唔知我地車程駛唔駛一粒鐘呢? ...



唔坐旅遊車喇!記得唔好遲到呀!


男爵府

積分: 8470


10227#
發表於 08-12-3 14:10 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-3 11:00 發表
好丫! 我最叻分工!


叫你做主力, 唔係叫你做分工喎


男爵府

積分: 8470


10228#
發表於 08-12-3 14:15 |只看該作者
原文章由 Cyntoby 於 08-12-3 11:01 發表
唉.......唉.......唉.......唉.......唉.......唉.......唉.......唉......

今日雖然生日, 但心情真係........., 由上星期開始已經在公司泵兩次 (1230, 0400), 奶量依然冇起色, 兩次加埋先得3-3.5安, 好沮喪, 唔可 ...


老仙, 生日快樂! 開心日子就樂觀啲啦, 唔好諗埋啲負面嘢先得架!

輕咗啲啲啫, 彥琳咁大隻, 唔駛怕喎. 講真, 到佢哋大到咁上下就唔會好似以前咁 ba ba 聲重架嘞. 跟據我經驗, 我哋啲重 b 慣咗次次去磅都有唔錯既增長, 但到一歲過後增慢咗, 初初係好唔慣架嘞.

至於奶粉, 終有一日佢會食奶粉架啦, 奶粉又唔係毒藥, 同埋都係一餐咋嘛, 唔好放到咁大先得架, 你已經做得好好架嘞!


男爵府

積分: 8470


10229#
發表於 08-12-3 14:19 |只看該作者
原文章由 wckmay 於 08-12-3 09:59 發表
我都可以試試,大家一齊攪開心D,不過我有時都未必得閒上來.
可能要多少少時間攪LOR.


你哋個個唔好咁謙啦, 所謂搞手, 其實都係打電話去問下資料咋嘛, 基本上識講嘢既都識, 我唔係有咩特別技能架


大宅

積分: 4784


10230#
發表於 08-12-3 14:45 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-3 14:15 發表


老仙, 生日快樂! 開心日子就樂觀啲啦, 唔好諗埋啲負面嘢先得架!

輕咗啲啲啫, 彥琳咁大隻, 唔駛怕喎. 講真, 到佢哋大到咁上下就唔會好似以前咁 ba ba 聲重架嘞. 跟據我經驗, 我哋啲重 b 慣咗次次去磅都有唔錯既增 ...


多謝哂各姊妹!!!

聽完妳地講, 個心又好似舒服d咁!!!


大宅

積分: 4327


10231#
發表於 08-12-3 14:54 |只看該作者
大姐, 你係HR人才, 搞事夠快手嘛!

如果你地唔介意, 其實忙到抽筋的我會搞得CASUAL D, 無咁周到架! 大家隨便提意lor! 志在一起玩下傾下之嘛!!

原文章由 fsy 於 08-12-3 14:10 發表


叫你做主力, 唔係叫你做分工喎
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 4327


10232#
發表於 08-12-3 15:04 |只看該作者
CYN:

唔好介意我主觀小小咁講, 換個角度看, 妳都希望ELLEN唔洗咁高大威猛啦! 做女仔, 身型標緻米更好咩??

都係個句, 最緊要健康!!
我希望我兩隻馬騮將來高D, 佢地健康開朗, 我就非常滿足喇!!

原文章由 Cyntoby 於 08-12-3 14:45 發表
多謝哂各姊妹!!!

聽完妳地講, 個心又好似舒服d咁!!!
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 4327


10233#
發表於 08-12-3 15:07 |只看該作者
仆去LUNCH先, 呢個星期真係忙到我CC下.....

仲要squeeze time 去做份 rubbish appraisal....唉! 頂!!
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 2539


10234#
發表於 08-12-3 15:28 |只看該作者
哈哈.我真的唔介意做的.

大家一齊比d意見吹下水就成事.

請你e-mail個地圖給我呀.

老仙,你會否同我們一齊入去?

原文章由 fsy 於 08-12-3 14:19 發表


你哋個個唔好咁謙啦, 所謂搞手, 其實都係打電話去問下資料咋嘛, 基本上識講嘢既都識, 我唔係有咩特別技能架
3歲啦!


男爵府

積分: 8470


10235#
發表於 08-12-3 15:36 |只看該作者
原文章由 wckmay 於 08-12-3 15:28 發表

請你e-mail個地圖給我呀.


我發現原來香港地圖都有佢哋個位置 (因我搵中原網上地圖搵唔到), 我淨係 send 農場提供果張比你啦! 不過要等我得閒 scan 咗先, 再唔係就 fax 比你.


大宅

積分: 2539


10236#
發表於 08-12-3 15:39 |只看該作者
thanks! 我已send 了pm給你, 你可以fax給我.

原文章由 fsy 於 08-12-3 15:36 發表


我發現原來香港地圖都有佢哋個位置 (因我搵中原網上地圖搵唔到), 我淨係 send 農場提供果張比你啦! 不過要等我得閒 scan 咗先, 再唔係就 fax 比你.
3歲啦!


男爵府

積分: 9395


10237#
發表於 08-12-3 16:08 |只看該作者
原文章由 wckmay 於 08-12-3 15:28 發表
哈哈.我真的唔介意做的.

大家一齊比d意見吹下水就成事.

請你e-mail個地圖給我呀.

老仙,你會否同我們一齊入去?



我覺得去完農場同埋動物園,如果班小朋友玩得顛,我地可以出多D來玩,好似上次荔枝角公園咁,簡簡單單都得!


男爵府

積分: 8470


10238#
發表於 08-12-3 16:11 |只看該作者
原文章由 wckmay 於 08-12-3 15:39 發表
thanks! 我已send 了pm給你, 你可以fax給我.


FAX 咗嘞.


大宅

積分: 2539


10239#
發表於 08-12-3 16:12 |只看該作者
fsy, 收到fax, 唔該晒.

原文章由 wckmay 於 08-12-3 15:39 發表
thanks! 我已send 了pm給你, 你可以fax給我.
3歲啦!


大宅

積分: 2539


10240#
發表於 08-12-3 16:13 |只看該作者
我都係咁諗,我想去上次安兒媽話嗰個元朗公園.

原文章由 bbpooh 於 08-12-3 16:08 發表



我覺得去完農場同埋動物園,如果班小朋友玩得顛,我地可以出多D來玩,好似上次荔枝角公園咁,簡簡單單都得!
3歲啦!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo