跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5887


10221#
發表於 05-6-18 18:58 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Dear all,

下星期四我拿唔到假!!! :-( :-( :-( 不過我諗食飯無問題只係傾唔到夜囉!!!
鎮浩小天地 As at 2004-04-26 梁鎮浩 - Iain LEUNG , 伊利沙伯醫院出世 2003-08-08 - 9 lb 7oz 2004-08-08 - 22 lb 2005-08-08 - 25 lb 13 oz


大宅

積分: 1525


10222#
發表於 05-6-18 22:55 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Cat,

Don't need to say so.... it's always better to meet more families!!!

& then Vincent finally has a chance to meet 2K, the 2 little pretties!!!


cat888 寫道:
各位,

真不好意思, 攪到個bbq要改期...very sorry


大宅

積分: 1525


10223#
發表於 05-6-18 22:59 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Cat & bbjm,

Yes, totally agree! coz I have tried to bring Vincent there around 3pm. It's still v. shiny and hot. So 4:30pm is the best, I think!

& Gold Coast is our 1st choice... so hope to meet Hinhin there later! But it's most likely that we will go to the beach next Sat. :mrgreen:
cat888 寫道:
bbjm

兩, 三點去沙灘真係會好熱架, 4:00 - 4:30去到就最好, 玩到6:00pm, 排隊沖身, 6:30pm 前走.


大宅

積分: 1525


10224#
發表於 05-6-18 23:04 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Summer,

嘩!你又同我爭?! 你已經有Abbie....我就仲未有著落....咁唔得架噃!!! :mrgreen:

不過,唔緊要!正所謂,"近水樓台先得月" ....

wswm,
Do remember to bring Jasmine on bbq gathering, okay?
summer123 寫道:
Aileen,

You told me that your younger daughter is even more beautiful than your older one. When you told me, I guessed that you were hinting that Yangyang has a chance to 一亲芳泽--明不明啊???

就是
那天带你小女儿出来见奶奶


我知道
我又要被骂了


我是自己生不出女儿
看到人家都要
那种心态啦!!!

:-( :-( :-( :-( :-( :-(


大宅

積分: 1525


10225#
發表於 05-6-18 23:08 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Dear all,
I have no free time next Thurs. :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Annie,
But u will join bbq gathering, r? See u then. :mrgreen:

Isis_Iain 寫道:
Dear all,

下星期四我拿唔到假!!! :-( :-( :-( 不過我諗食飯無問題只係傾唔到夜囉!!!


大宅

積分: 2500


10226#
發表於 05-6-19 09:55 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Good morning

祝各位爸爸...

[size=large]父親節快樂 !!!


大宅

積分: 1525


10227#
發表於 05-6-19 09:58 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Morning!

Happy Father's Day!!!


別墅

積分: 892


10228#
發表於 05-6-19 12:27 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

各位爸爸

HAPPY FATHER'S DAY


別墅

積分: 892


10229#
發表於 05-6-19 12:32 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

bbjm 寫道:
[size=large]各位,由於得番4-5個家庭能出席 25/6 的 bbq,所以敬請大家投票多一次,如下

p.s. 真係唔好意思,又要麻煩大家投票多一次!

BBQ gathering
=========

25 June 2005

出席家庭:

1. Renee一家
2. Isis_Iain 一家
3. WSWM 一家
4. isywin一家

****************************************

9 July 2005  

出席家庭:

1. Renee一家
2. 2kmami 一家 (Renee 代襯家答 )
3. Isis_Iain 一家
4. Annie 一家(視乎情況已定)
5. WSWM 一家
6.isywin一家
7 cat一家
8. bbjm一家
9. AshlynMom 一家


別墅

積分: 892


10230#
發表於 05-6-19 12:36 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Ashlyn 一個我都己經短幾年,整多個我好快就壽終正寢
Renee 寫道:
[quote]
Annie&啟園 寫道:
renee

第時2個小魔怪一齊搞破壞, 真係要好忍得, 否則我實短命幾年


[/quote]


大宅

積分: 2366


10231#
發表於 05-6-19 13:57 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

各位,

我今日工人放假, 所以好慘冇街去 ! :-(
你地今日有咩節目 celebrate Father's Day 呀?
講嚟聽吓啦? 等我 "恨" 吓都好 !


Ashlynmom,

Ashlyn 果日見到 jasmine 猛讀書俾 jasmine 聽,
又同佢玩, hehe..我唸佢好想有個細佬 / 妹妹 bor !

Annie,

Pls check pm !!


別墅

積分: 892


10232#
發表於 05-6-19 16:29 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

WSWM,

我仲慘, 工人放假,老公考試,得我一個同Ashlyn搏鬥 :-( :-( :-(


別墅

積分: 892


10233#
發表於 05-6-19 16:31 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

WSWM 寫道:


Ashlynmom,

Ashlyn 果日見到 jasmine 猛讀書俾 jasmine 聽,
又同佢玩, hehe..我唸佢好想有個細佬 / 妹妹 bor !



弊在佢昨天又同小朋友爭玩具,打人


大宅

積分: 2366


10234#
發表於 05-6-19 18:02 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

ashlynmom,

セ你都咁慘冇節目呀 ! :-(

我今日一早開始就不停謂奶..換片, 再謂奶..再換片,
謂完飯俾 Claudia (一共1.5 hrs),
又要謂糊仔俾 Jasmine,
啱啱先至同佢地搏鬥完, 搞掂兩個訓晏覺,
唉..e+ 又要去洗奶


大宅

積分: 2366


10235#
發表於 05-6-19 18:49 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

summer,

好呀,下次帶細囡齊與你見面 !
但你說與你一對襯家就會再生多個 ! That sounds scary.....
summer123 寫道:
Aileen,

You told me that your younger daughter is even more beautiful than your older one. When you told me, I guessed that you were hinting that Yangyang has a chance to 一亲芳泽--明不明啊???

就是
那天带你小女儿出来见奶奶



isywin,
Don't think I'll bring Jasmine along to the BBQ coz it might get too hot !! Next time la !!!

[quote]
isywin 寫道:
wswm,
Do remember to bring Jasmine on bbq gathering, okay?
[quote]


大宅

積分: 2195


10236#
發表於 05-6-19 22:09 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Isis_Iain,

唔緊要啦! 果日係星期四, 我諗大家都唔會傾到好夜掛? 如果唔係我都怕冇車搭返屋企啊......星期五仲要一早返工!

Isis_Iain 寫道:
Dear all,

下星期四我拿唔到假!!! :-( :-( :-( 不過我諗食飯無問題只係傾唔到夜囉!!!


大宅

積分: 2195


10237#
發表於 05-6-19 22:12 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

AshlynMom,

有冇咁嚴重呀.......以你咁高 IQ & EQ??!! 我就覺得Ashlyn 好可愛啊!

AshlynMom 寫道:
Ashlyn 一個我都己經短幾年,整多個我好快就壽終正寢


大宅

積分: 2195


10238#
發表於 05-6-19 22:26 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

WSWM, Ashlynmom,

我今日嘅父親節節目, 就係[等位]喇! 我地今早去咗青衣城攞飛飲茶, 點知由十點幾等到一點幾先有位. 咁我地其間就去咗 Toys r us 行同百佳入貨. 飲完茶之後, 就返屋企齊齊瞓咗粒幾鐘頭覺啊!

WSWM 寫道:
各位,

我今日工人放假, 所以好慘冇街去 ! :-(
你地今日有咩節目 celebrate Father's Day 呀?
講嚟聽吓啦? 等我 "恨" 吓都好 !
該用戶已被刪除

10239#
發表於 05-6-19 23:28 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3772


10240#
發表於 05-6-20 00:33 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

大家好

这两天
我就除了shopping还是shopping

难得心情好到会想买自己的东西
于是
就大刀阔斧地为香港的经济做出比较大的贡献
买得好开心

洋爸爸也是超级爱逛街的
他这方面
所向披靡
到目前
还没有遇到对手

他可以从早到晚
陪足我12个小时买东西
连续几天都行

常常都是
我先叫--停的

这两天
给自己一点时间和老公逛街
有点甜蜜起来呢!



我这两三年
真是只是洋妈妈
自己都不见了

要加油做好自己
再当个快乐的洋妈妈


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo