母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6033


10241#
發表於 08-12-3 16:16 |只看該作者
蛇陣先

ivyma,

好呀 我想要牛寶寶 1 個, size 110, 妳自己訂唔訂㗎? 如果唔訂, 唔駛咁麻煩特登幫我㗎. Anyway, 唔該妳同 ivypa 先.

原文章由 ivyscyip 於 08-12-3 10:12 發表
Yes ah...Ivy Pa can bring it down on December 10th or 11th, I think.

Tell me the size and style that you want.


大宅

積分: 4327


10242#
發表於 08-12-3 16:22 |只看該作者
好呀, 環境好靚, 有小山小草地一起玩....我間 DREAM HOUSE 就係個度, 不過未有錢買, 呵!

原文章由 wckmay 於 08-12-3 16:13 發表
我都係咁諗,我想去上次安兒媽話嗰個元朗公園.
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 9395


10243#
發表於 08-12-3 16:23 |只看該作者
原文章由 wckmay 於 08-12-3 16:13 發表
我都係咁諗,我想去上次安兒媽話嗰個元朗公園.


大埔公園還是元朗公園呢?


大宅

積分: 4327


10244#
發表於 08-12-3 16:27 |只看該作者
莫非MAY講錯, 查實係 大埔海濱公園??

Hayes 上年學校旅行, Papa話D靚仔好HAPPY, 好似話有爬虫館.

原文章由 bbpooh 於 08-12-3 16:23 發表


大埔公園還是元朗公園呢?

God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 8470


10245#
發表於 08-12-3 16:28 |只看該作者
原文章由 wckmay 於 08-12-3 16:13 發表
我都係咁諗,我想去上次安兒媽話嗰個元朗公園.


其實呢.....馬安山果個公園真係好大架, 隔離個體育館又有兒童遊樂室, 不過丁媽話太近我咋嘛....


男爵府

積分: 9395


10246#
發表於 08-12-3 16:38 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-3 16:28 發表


其實呢.....馬安山果個公園真係好大架, 隔離個體育館又有兒童遊樂室, 不過丁媽話太近我咋嘛....



哈哈哈!

咁不如我們排一排啦!

大埔海濱公園---》元朗公園----》馬安山公園----》青衣公園---》將軍澳公園----》荔枝角公園-----》港島區有咩公園呢?


男爵府

積分: 6033


10247#
發表於 08-12-3 16:38 |只看該作者
老 cyn,

生日快樂呀 忘記同妳講, 我同妳 & 晴嵐pa 同麟伯都係同一個星座㗎.

生日就唔好唔開心啦, 好明白妳心情, 作為奶 ma, 當然好想奶量源源不絶, 不過任何事都唔係我哋可以控制. 我情況同妳差唔多, 之前咪又係奶量急跌, 每日都負 5 安, 嚟完 m 之後以為會好啲啦, 係好))) 不過好幾日又 worse 番, 我估係因為近日我又為妹妹嘅健康擔心喇, 不過我無之前咁介懷 lu, 可能因為係我心目中, 任何事都唔及妹妹健康重要, 或者上天希望我放手, 再放多啲時間係第方面喇. c 火, 好似講自己多過妳添 其實妺妹已經 15 個月, 妳已經好叻㗎, 作為兩個小朋友之母, 麟伯又唔係成日係香港, 妳又要番工, 再加埋要番學, OT, 妳估易㗎? 相比起 sonny, ellen 簡直超標啦, 可能佢開始大個, 都想 keep 少少 fit 呢 總知佢 within the range, 健健康康, 食得, 訓得, 有長高, 長肉咪得囉. 只要自己盡咗力, 唔好再計較有幾多俾佢, 妳會開心啲㗎.

原文章由 Cyntoby 於 08-12-3 11:01 發表
唉.......唉.......唉.......唉.......唉.......唉.......唉.......唉......

今日雖然生日, 但心情真係........., 由上星期開始已經在公司泵兩次 (1230, 0400), 奶量依然冇起色, 兩次加埋先得3-3.5安, 好沮喪, 唔可 ...


男爵府

積分: 6033


10248#
發表於 08-12-3 16:40 |只看該作者
如果講近, 青衣公園都好近丁家啦, 不過其實有得玩, 近又有咩所謂喎, 至少玩伴唔同嘛.

原文章由 fsy 於 08-12-3 16:28 發表


其實呢.....馬安山果個公園真係好大架, 隔離個體育館又有兒童遊樂室, 不過丁媽話太近我咋嘛....


男爵府

積分: 6033


10249#
發表於 08-12-3 16:41 |只看該作者
港島? 香港公園囉, 之前 tingfai 都有提議過㗎.

原文章由 bbpooh 於 08-12-3 16:38 發表



哈哈哈!

咁不如我們排一排啦!

大埔海濱公園---》元朗公園----》馬安山公園----》青衣公園---》將軍澳公園----》荔枝角公園-----》港島區有咩公園呢? ...


大宅

積分: 2539


10250#
發表於 08-12-3 16:44 |只看該作者
哈哈. 我唔記得, 總之係公園. 不如下次攪攪呀.

fsy, 我都成日去馬馬安山公園, 因我哥哥住附近, 有時還去白石, 好多蟹仔, 上次我們還捉魚同八爪魚. 好好玩的.

原文章由 honey2h 於 08-12-3 16:27 發表
莫非MAY講錯, 查實係 大埔海濱公園??

Hayes 上年學校旅行, Papa話D靚仔好HAPPY, 好似話有爬虫館.
3歲啦!


大宅

積分: 2539


10251#
發表於 08-12-3 16:46 |只看該作者
哈哈. 我唔記得, 總之係公園. 不如下次攪攪呀.

fsy, 我都成日去馬馬安山公園, 因我哥哥住附近, 有時還去白石, 好多蟹仔, 上次我們還捉魚同八爪魚. 好好玩的.

原文章由 honey2h 於 08-12-3 16:27 發表
莫非MAY講錯, 查實係 大埔海濱公園??

Hayes 上年學校旅行, Papa話D靚仔好HAPPY, 好似話有爬虫館.
3歲啦!


男爵府

積分: 6033


10252#
發表於 08-12-3 16:52 |只看該作者
今個星期六, 我細妹同我安排咗同嵐嵐去睇私家 e 生, 評估吓嵐嵐情況, 如果有需要, 就叫佢同我寫紙排早期訓練, 其實可以當聽聽 second opinion 係好事, 但 ...... 我真係好唔想唔想唔想去, 唔係怕麻煩, 而係好驚好驚好驚再一次聽到壞消息, 以前都唔會咁, 但可能因為近期覆親診, 聽親都係壞消息, 我個人已經好灰, 好唔想連私家都 certify 嵐嵐有問題


男爵府

積分: 6033


10253#
發表於 08-12-3 16:55 |只看該作者
今個星期六, 我細妹同我安排咗同嵐嵐去睇私家 e 生, 評估吓嵐嵐情況, 如果有需要, 就叫佢同我寫紙排早期訓練, 其實可以當聽聽 second opinion 係好事, 但 ...... 我真係好唔想唔想唔想去, 唔係怕麻煩, 而係好驚好驚好驚再一次聽到壞消息, 以前都唔會咁, 但可能因為近期覆親診, 聽親都係壞消息, 我個人已經好灰, 好唔想連私家都 certify 嵐嵐有問題


男爵府

積分: 8470


10254#
發表於 08-12-3 18:05 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-12-3 16:38 發表



哈哈哈!

咁不如我們排一排啦!

大埔海濱公園---》元朗公園----》馬安山公園----》青衣公園---》將軍澳公園----》荔枝角公園-----》港島區有咩公園呢? ...


哈哈, 咁我哋可以全港公園都去到囉!

其實話近話近, 由我屋企揸車去馬安山都要15-20分鐘, 如果車神識路, 我諗同去大埔/荔枝角公園差唔多.


男爵府

積分: 8470


10255#
發表於 08-12-3 18:11 |只看該作者
nan_nan,

明白你心情, 有邊個想聽到壞消息喎! 不過咁, 如果醫生同你講無嘢既, 咁你咪唔駛咁擔心囉; 但如果呢個係事實, 早啲知道早啲決定點樣幫佢先係最重要. 所以無論結果係點, 愈快知道愈好.

加油呀 nan_nan, 我哋支持你!


大宅

積分: 4784


10256#
發表於 08-12-3 18:20 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-12-3 16:38 發表
老 cyn,

生日快樂呀 忘記同妳講, 我同妳 & 晴嵐pa 同麟伯都係同一個星座㗎.

生日就唔好唔開心啦, 好明白妳心情, 作為奶 ma, 當然好想奶量源源不絶, 不過任何事都唔係我哋可以控制. 我情況同妳差唔多, 之前 ...


多謝妳安慰!! 即係我同妳都係人馬座, 妳都生日快樂呀, 晴嵐pa 同爹爹都係處女座, 咁我咁真係同路中人囉.

希望嵐嵐見私家醫生會有多d"有建地"嘅專業意見啦, 唔好灰心, 我會都 keep 在公司泵兩次再睇下點, , 我地一齊加油啦!!


大宅

積分: 2273


10257#
發表於 08-12-3 21:28 |只看該作者
今日好down........

上午個會個客都顛, 第一次見面就狂丙到c. 好唔開心...............


男爵府

積分: 6628


10258#
發表於 08-12-3 23:44 |只看該作者
有時間咪上黎申下囉!

原文章由 go4baby 於 08-12-3 21:28 發表
今日好down........

上午個會個客都顛, 第一次見面就狂丙到c. 好唔開心...............


男爵府

積分: 6628


10259#
發表於 08-12-3 23:48 |只看該作者
nan_nan,

我覺得second opinion係要o架, 如果係好消息, 肯定係好事, 避免不必要的治療, 如果係一樣壞消息, 咪肯定個病情, 專心去處理囉, 都叫做有個機會嘛! 你真係好堅強o架喇, 我地支持你呀! 一家四口要一條心, 一齊加油呀!

原文章由 nan_nan 於 08-12-3 16:55 發表
今個星期六, 我細妹同我安排咗同嵐嵐去睇私家 e 生, 評估吓嵐嵐情況, 如果有需要, 就叫佢同我寫紙排早期訓練, 其實可以當聽聽 second opinion 係好事, 但 ...... 我真係好唔想唔想唔想去, 唔係怕麻煩, 而係好驚好驚 ...


男爵府

積分: 6628


10260#
發表於 08-12-3 23:50 |只看該作者
食o左兩日藥, 好似好返晒咁濟, 早o的訓lu, 希望明天生猛返, 仲要做6個appraisal, 想死.

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo