跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1525


10241#
發表於 05-6-20 10:19 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Morning to all! ^ ^

Summer,

Just feel envious that u have such a gd hub that he likes shopping so much....

Then u must have 'BIG' results these days!!!
Frankly, sometimes I also desire more private time...however, the reality is 'cruel'!!!

Anyway, hope u enjoy u'r trip. Then c u later as well as Yangyang. :mrgreen:
該用戶已被刪除

10242#
發表於 05-6-20 10:42 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1424


10243#
發表於 05-6-20 11:30 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

各位,

冇上 bk 幾日, 你們 change 了 bbq's date. 玩得 happy d 呀!


大宅

積分: 1424


10244#
發表於 05-6-20 11:30 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Summer,

Have a nice trip with YangYang.


大宅

積分: 1424


10245#
發表於 05-6-20 12:23 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

激氣, 我上 Wednesday 叫 daddy 去 Welcome 買東西, keep the receipt for me to apply Ocean Park Annual Pass for my new maid, 點知他昨天 told me that he has not kept the receipt. 你話男子做事真是不放心, 眼白白要給多 $100 買 annual pass, 真激氣.


大宅

積分: 2195


10246#
發表於 05-6-20 12:43 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

大家好!


大宅

積分: 2195


10247#
發表於 05-6-20 12:44 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

洋妈妈,

好幸福啊!

[quote]
summer123 寫道:


大宅

積分: 2500


10248#
發表於 05-6-20 13:22 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Good afternoon


子爵府

積分: 12646


10249#
發表於 05-6-20 14:11 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

WSWM 寫道:

你地今日有咩節目 celebrate Father's Day 呀?
講嚟聽吓啦? 等我 "恨" 吓都好 !
[/quote]

wswm,

昨日的父親節我哋一家去左海洋公園啊!!! 由2點玩到6點, 玩得好開心啊!!

而最開心的就當然係皓皓啦! 佢係海洋公園通處走, 見到d 花就講[花花], 入左去觀烏區時, 見到d birds 就係咁叫[bird bird], 去海洋館見到d 魚就叫[魚魚]. 去到邊就叫到邊! 最好笑就係見到d 人玩[越礦飛車]時, 就係咁叫[車車]啊! [car car]啊! 好似自己坐左係入面玩咁high!!

Even 返左屋企, 佢都仍然好鬼high 同好開心, 成日係度係咁笑, 我同老公見佢咁開心, 覺得昨日咁熱去海洋公園都係值得的!!! 雖然昨日我哋兩公婆都好辛苦! 但都係開心的!!!

仲有就係我同老公覺得如果皓皓真係鐘意係 Ocean Park 玩, 我哋會去多d, 因為橫掂買左Annual Pass, 去多d 先抵麻!!!

啊! 我發現皓皓真係好鐘意係戶外玩的! 雖然天氣係好熱, 佢流晒汗, 但佢見到陽光係好開心的!!! 四周行, 四周跑!!! 除此之外, 又唔怕水! 我係度諗, 皓皓大過左會唔會好sporty 嘅呢!!

如果係都幾好啊! 我鐘意男仔sporty 架!!!


子爵府

積分: 12646


10250#
發表於 05-6-20 14:12 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

mcdull2003 寫道:
激氣, 我上 Wednesday 叫 daddy 去 Welcome 買東西, keep the receipt for me to apply Ocean Park Annual Pass for my new maid, 點知他昨天 told me that he has not kept the receipt. 你話男子做事真是不放心, 眼白白要給多 $100 買 annual pass, 真激氣.


mcdull2003,

咁又幾[勞氣]喎!


子爵府

積分: 12646


10251#
發表於 05-6-20 14:13 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Anson&TulipMami 寫道:

Good Morning !!!!

各位,投票得出嘅結果,多數家庭9/7 都okay,所以 bbq 就更改為 9/7 啦!

Anson&TulipMami,

好野! 可以多d 人一齊bbq!!!


子爵府

積分: 12646


10252#
發表於 05-6-20 14:46 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

cat888 寫道:
Annie & Renee

你們明天有嘜節目?

我正打算去婆婆家 (其實係想去黃金海岸沙灘), 因為軒軒好鍾意"沙灘"..
[/quote]
Cat,

妳最後星期六有無入去探妳媽咪呢?

軒軒有無去黃金海岸呢?


大宅

積分: 3772


10253#
發表於 05-6-20 15:02 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

大家午安


大宅

積分: 1424


10254#
發表於 05-6-20 15:43 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Renee,

你昨天有冇在 Ocean Park拿夏水禮的單張看, 好 attractive, the event start from 7月16 日 till 8 月31 日. If HoHo likes water and outdoor sports very much, I am afraid you need to go to Ocean Park each week la. 我都 feel Ocean Park's annual pass extremely value for money, 如果冇買 pass' mami must seriously consider purchase one. 我 husband 都話 7 月 16 日 有興趣去, 但那日大細b 要開N1 家長會, 可能只能在Ocean Park到看可否 meet 到.


子爵府

積分: 12646


10255#
發表於 05-6-20 15:51 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

mcdull2003 寫道:
Renee,

你昨天有冇在 Ocean Park拿夏水禮的單張看, 好 attractive, the event start from 7月16 日 till 8 月31 日. If HoHo likes water and outdoor sports very much, I am afraid you need to go to Ocean Park each week la. 我都 feel Ocean Park's annual pass extremely value for money, 如果冇買 pass' mami must seriously consider purchase one. 我 husband 都話 7 月 16 日 有興趣去, 但那日大細b 要開N1 家長會, 可能只能在Ocean Park到看可否 meet 到.

Mcdull2003,

有啊! 我有拎d 單張來睇但唔記得帶番來啊!!! 係啦! 我覺得皓皓會鐘意[夏水禮]的!!!

唔! 我諗係夏天會個個week 都去海洋公園的機會微d, 因為夏天真係好熱啊!

其實昨日已經唔係好熱了, 有時陰陰地, 有d 風, 但都可以令人全身出汗!!! 不過, 我相信秋天同冬天真係會成日去, 起碼無節目時就會同老公及皓皓去喇!!!

唔緊要啦! 7月16日去到再電聯囉!! 其實講真, 咁大班人, 都唔可以一齊去玩架喇!


大宅

積分: 2366


10256#
發表於 05-6-20 16:14 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

renee,

我都好鐘意男仔sporty 嫁! Man 啲嘛 !!

聽你講到晧晧噚曰玩得咁 high 同 開心 !!
我都好想快 d 帶 Claudia 去 Ocean Park 玩吓 !

咁你地 "夏水禮" 之前重會唔會再去呀 ?


大宅

積分: 1525


10257#
發表於 05-6-20 17:47 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

今日,我公司搬去新office...搞o左成日,總算有d成績!:p (不過,其實,我都冇"mug"o野執,因為我係呢間公司,唔係做左好耐乍,大約大半年.... :mrgreen: )

mcdull,
又話時話,如果我叫老公幫手買o野,我都唔放心架!唔知係未男人天生缺少呢方面既才能?或者係基因?....所以....mcdull,
你都係咪勞氣...因為佢地都唔覺得係一件事!

mcdull2003 寫道:
激氣, 我上 Wednesday 叫 daddy 去 Welcome 買東西, keep the receipt for me to apply Ocean Park Annual Pass for my new maid, 點知他昨天 told me that he has not kept the receipt. 你話男子做事真是不放心, 眼白白要給多 $100 買 annual pass, 真激氣.


大宅

積分: 1525


10258#
發表於 05-6-20 18:04 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Renee,

你upload左皓皓張新相噃!!!係响Ocean Park影既???就咁睇呢張相,我就覺得皓皓似你多d勒!!!

"聽"你形容得咁開心,攪到我都有d心動想買Annual Pass添!

Renee 寫道:
wswm,

昨日的父親節我哋一家去左海洋公園啊!!! 由2點玩到6點, 玩得好開心啊!!

而最開心的就當然係皓皓啦! 佢係海洋公園通處走, 見到d 花就講[花花], 入左去觀烏區時, 見到d birds 就係咁叫[bird bird], 去海洋館見到d 魚就叫[魚魚]. 去到邊就叫到邊! 最好笑就係見到d 人玩[越礦飛車]時, 就係咁叫[車車]啊! [car car]啊! 好似自己坐左係入面玩咁high!!

Even 返左屋企, 佢都仍然好鬼high 同好開心, 成日係度係咁笑, 我同老公見佢咁開心, 覺得昨日咁熱去海洋公園都係值得的!!! 雖然昨日我哋兩公婆都好辛苦! 但都係開心的!!!

仲有就係我同老公覺得如果皓皓真係鐘意係 Ocean Park 玩, 我哋會去多d, 因為橫掂買左Annual Pass, 去多d 先抵麻!!!

啊! 我發現皓皓真係好鐘意係戶外玩的! 雖然天氣係好熱, 佢流晒汗, 但佢見到陽光係好開心的!!! 四周行, 四周跑!!! 除此之外, 又唔怕水! 我係度諗, 皓皓大過左會唔會好sporty 嘅呢!!

如果係都幾好啊! 我鐘意男仔sporty 架!!!


子爵府

積分: 12646


10259#
發表於 05-6-20 22:11 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

WSWM 寫道:
renee,

咁你地 "夏水禮" 之前重會唔會再去呀 ?

Wswm,

係啊! 皓皓昨日真係玩得好開心啊!!!

"夏水禮" 之前重會唔會再去? 原本預左今個星期六會去Anson&TulipMami 屋企bbq, 所以無預備節目, 但宜家又改左7月9日先去,

咁睇下今個星期六d 天氣點啦! 可能又會失驚無神又去多次架!!


子爵府

積分: 12646


10260#
發表於 05-6-20 22:13 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

isywin 寫道:
Renee,

你upload左皓皓張新相噃!!!係响Ocean Park影既???就咁睇呢張相,我就覺得皓皓似你多d勒!!!

"聽"你形容得咁開心,攪到我都有d心動想買Annual Pass添!

isywin,

係啊! 張新的大頭相係海洋公園影的!!! 其實好多人都話皓皓似我, 但我覺得皓皓連性格都似我啊!! 麻麻煩煩啊! (我老公話!!!)

嗱! 個個小朋友都唔同的! 我記得上一次4月尾同埋軒軒及Ashyln 一齊去海洋公園, 皓皓的表現就唔係好enjoy 啦! 唔係好特別開心! 所以當時諗唔通皓皓唔係太鐘意去海洋公園, 咁買左Annual Pass 未浪費左! 但星期六又好開心喎!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo