母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6628


10261#
發表於 08-12-3 23:52 |只看該作者
咁即係幾點要到呀? 11:00/10:45? 係咪要自備食物? 我帶埋姐姐呀!

原文章由 bbpooh 於 08-12-3 14:03 發表



唔坐旅遊車喇!記得唔好遲到呀!


大宅

積分: 4784


10262#
發表於 08-12-4 09:39 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 08-12-3 23:52 發表
咁即係幾點要到呀? 11:00/10:45? 係咪要自備食物? 我帶埋姐姐呀!


尋日同爹爹傾過, 佢話去程搭地橋再轉火車到上水, 跟住打的喎......唔知ok呢????

咁即係幾點要到呀?


大宅

積分: 4327


10263#
發表於 08-12-4 09:53 |只看該作者
務必11:00AM 準時集合入農場玩, 請各姊妹準時, 遲到唔等喇!!

原文章由 Cyntoby 於 08-12-4 09:39 發表
尋日同爹爹傾過, 佢話去程搭地橋再轉火車到上水, 跟住打的喎......唔知ok呢????

咁即係幾點要到呀?
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 4327


10264#
發表於 08-12-4 09:58 |只看該作者
sound very attractive!! Maybe we go to 白石 together after Chime Loong Zoo trip la!!

MAY,
You're invited to be my first partner to prepare Lunar gathering ga, many thanks in advance!! any idea for the venue??

原文章由 wckmay 於 08-12-3 16:46 發表
哈哈. 我唔記得, 總之係公園. 不如下次攪攪呀.

fsy, 我都成日去馬馬安山公園, 因我哥哥住附近, 有時還去白石, 好多蟹仔, 上次我們還捉魚同八爪魚. 好好玩的.

...

God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 9395


10265#
發表於 08-12-4 10:04 |只看該作者
晴嵐媽

真的好明白你的心情,好矛盾,一方面想得到第二個意見,一方面又怕知道負面的事實!做媽媽真的辛苦!個天要你帶嵐嵐來到世上,可能係要考驗你們一家。不知可以說什麼,因為心情跟你一樣矛盾,丁家會一直為你們祈禱。丁爸都好擔心嵐嵐,也經常問嵐嵐的情況。無論結果是如何,我們會一路上支持你。風雨同路!

05家庭願意與你同行!

丁媽


男爵府

積分: 9395


10266#
發表於 08-12-4 10:05 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-4 09:58 發表
sound very attractive!! Maybe we go to 白石 together after Chime Loong Zoo trip la!!

MAY,
You're invited to be my first partner to prepare Lunar gathering ga, many thanks in advance!! ...


唔知道白石冬天會否好凍呢?


男爵府

積分: 9395


10267#
發表於 08-12-4 10:06 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 08-12-3 23:52 發表
咁即係幾點要到呀? 11:00/10:45? 係咪要自備食物? 我帶埋姐姐呀!


自備食物呀!


大宅

積分: 2539


10268#
發表於 08-12-4 10:12 |只看該作者
我諗冬天唔係時侯去,而且去白石要看朝漲朝退.我都唔知在那裡看,每次去到看看運氣才知有沒有得玩.因我哥住附近,有時會去唔知咩灘,有好多人放風箏,有好多石及蟹仔.我又唔知你哋小朋友驚唔驚,我仔仔就好驚,因好多,每次都要我抱.

原文章由 honey2h 於 08-12-4 09:58 發表
sound very attractive!! Maybe we go to 白石 together after Chime Loong Zoo trip la!!

MAY,
You're invited to be my first partner to prepare Lunar gathering ga, many thanks in advance!! ...
3歲啦!


大宅

積分: 2539


10269#
發表於 08-12-4 10:14 |只看該作者
你姐姐去唔去?
你唔坐我車入去啦.唔好咁客氣喎.
不過上次入唔到你架BB車,有D唔好意思,其實我諗可以入到的,不過上次心急一時諗唔到計.mouth:

原文章由 Cyntoby 於 08-12-4 09:39 發表


尋日同爹爹傾過, 佢話去程搭地橋再轉火車到上水, 跟住打的喎......唔知ok呢????

咁即係幾點要到呀?
3歲啦!


大宅

積分: 4784


10270#
發表於 08-12-4 10:16 |只看該作者
我d同事真係好鬼馬, 昨晚個個扮哂冇嘢放工走人, 原來已約爹爹帶埋琛彥 & 彥琳, 及各同事嘅小b, 在公司開大食會為我興祝生日, 真係好意外.


大宅

積分: 4784


10271#
發表於 08-12-4 10:18 |只看該作者
原文章由 wckmay 於 08-12-4 10:14 發表
你姐姐去唔去?
你唔坐我車入去啦.唔好咁客氣喎.
不過上次入唔到你架BB車,有D唔好意思,其實我諗可以入到的,不過上次心急一時諗唔到計.mouth:

...


姐姐唔去呀, 不過唔好意思嘅, 我架(bb)車好鬼笨重.....多謝先!!!


男爵府

積分: 8253


10272#
發表於 08-12-4 10:21 |只看該作者
What a big surprise!
U must have a very good birthday!

原文章由 Cyntoby 於 08-12-4 10:16 發表
我d同事真係好鬼馬, 昨晚個個扮哂冇嘢放工走人, 原來已約爹爹帶埋琛彥 & 彥琳, 及各同事嘅小b, 在公司開大食會為我興祝生日, 真係好意外.


大宅

積分: 4327


10273#
發表於 08-12-4 10:21 |只看該作者
icic, maybe we go in spring / summer!

Btw, I think it's a good chnace for our kids to explore more the nature!! I support to go if some of us have interest!

原文章由 wckmay 於 08-12-4 10:12 發表
我諗冬天唔係時侯去,而且去白石要看朝漲朝退.我都唔知在那裡看,每次去到看看運氣才知有沒有得玩.因我哥住附近,有時會去唔知咩灘,有好多人放風箏,有好多石及蟹仔.我又唔知你哋小朋友驚唔驚,我仔仔就好驚,因好多,每次都要我抱.

...
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 2539


10274#
發表於 08-12-4 10:23 |只看該作者
Candy,

你今日點ar.我都好噃好多.

唉. 呢兩晚半夜仔仔d手手腳腳又成日痕.好煩.我要起身幫佢揸膏,直至佢再睡著為止.

原文章由 Hellocandy 於 08-12-3 23:50 發表
食o左兩日藥, 好似好返晒咁濟, 早o的訓lu, 希望明天生猛返, 仲要做6個appraisal, 想死.
3歲啦!


大宅

積分: 4327


10275#
發表於 08-12-4 10:26 |只看該作者
Wow, very touching ar!!!


If I'm you, I must tear once my darling come with my two monkeys in a sudden!!

Toby is such a romantic man je!!

原文章由 Cyntoby 於 08-12-4 10:16 發表
我d同事真係好鬼馬, 昨晚個個扮哂冇嘢放工走人, 原來已約爹爹帶埋琛彥 & 彥琳, 及各同事嘅小b, 在公司開大食會為我興祝生日, 真係好意外.
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 2539


10276#
發表於 08-12-4 10:28 |只看該作者
你唔好咁客氣啦.可以減輕你哋的辛苦.再加上一齊去開心d.

若果有其他原因,如你仔仔真的好想乖地鐵就另計.(你都想滿足仔仔的願望令仔仔開心!)

原文章由 Cyntoby 於 08-12-4 10:18 發表


姐姐唔去呀, 不過唔好意思嘅, 我架(bb)車好鬼笨重.....多謝先!!!
3歲啦!


男爵府

積分: 8253


10277#
發表於 08-12-4 10:30 |只看該作者
I will use "豬油高" as soap for Hei Hei when bathing in winter. (recommended by Doctor) U may try.
原文章由 wckmay 於 08-12-4 10:23 發表
Candy,

你今日點ar.我都好噃好多.

唉. 呢兩晚半夜仔仔d手手腳腳又成日痕.好煩.我要起身幫佢揸膏,直至佢再睡著為止.


大宅

積分: 2539


10278#
發表於 08-12-4 10:31 |只看該作者
真係開心 2彥dad又幾鬼馬. 你d同事又幾warm


原文章由 Cyntoby 於 08-12-4 10:16 發表
我d同事真係好鬼馬, 昨晚個個扮哂冇嘢放工走人, 原來已約爹爹帶埋琛彥 & 彥琳, 及各同事嘅小b, 在公司開大食會為我興祝生日, 真係好意外.
3歲啦!


男爵府

積分: 9395


10279#
發表於 08-12-4 10:31 |只看該作者
原文章由 Cyntoby 於 08-12-4 10:16 發表
我d同事真係好鬼馬, 昨晚個個扮哂冇嘢放工走人, 原來已約爹爹帶埋琛彥 & 彥琳, 及各同事嘅小b, 在公司開大食會為我興祝生日, 真係好意外.



好溫馨呀!倫伯好鬼馬又浪漫!羡慕C人喇!


男爵府

積分: 9395


10280#
發表於 08-12-4 10:32 |只看該作者
我可能曬傷了,臉呀、膊頭呀、手呀都好痕,唔知係唔係想脫皮。

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo