母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6628


10321#
發表於 08-12-4 14:03 |只看該作者
子進

開工, 閃!

原文章由 fsy 於 08-12-4 13:58 發表


我直頭自己滴一次比佢睇添呀! 佢幾古惑呀, 問佢想自己滴定媽咪幫佢滴, 佢話自己, 咁我咪諗住捉住佢隻手一齊滴囉, 點知支眼藥水一過佢手, 佢拎住然後話: 我拎去扔咗佢先! ...


男爵府

積分: 8253


10322#
發表於 08-12-4 14:05 |只看該作者
Tell Tsz Chun that U won't bring him to see On Yee on Sunday if he didn't 滴眼藥水.
Must work
原文章由 fsy 於 08-12-4 13:40 發表
你哋講開敏感, 子進呢排睇咗幾次醫生嘞, 佢係咁不停大力眨眼, 問佢又話眼痕, 但又唔見有紅. 醫生話佢個鼻敏感係咁捽, 捽到鼻膜腫咗, 跟住又唔知點樣影響到對眼, 令到淚腺塞咗, 所以隻眼痕喎. 比咗支眼藥水, 尋日同佢 ...


大宅

積分: 4327


10323#
發表於 08-12-4 14:10 |只看該作者
妳個老友同事可能仍未 LET GO 段感情, 所以仍好HURT!

2H pa 昨晚話佢有個下屬, 無孤孤做左第三者, 被騙感情! 唉, 最慘騙埋貞操!
個㊣男可能被老婆拆穿左, 老婆發惡搏命在 office hour send SMS 比 2H pa 個下屬! 唉, 個女仔哭成淚人! 真係要大眼識人, 唔好咁天真!!


原文章由 fsy 於 08-12-4 13:33 發表
同我好好感情既同事因為感情問題成朝係度喊, 我都唔知點安慰佢...見到佢咁我個心都好唔服舒, 好憎個負心漢!

呢位同事做嘢好醒, 失戀, 佢工作表現完全不再狀態, 老闆已經同 ...
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 8470


10324#
發表於 08-12-4 14:12 |只看該作者
原文章由 tingfai 於 08-12-4 14:05 發表
Tell Tsz Chun that U won't bring him to see On Yee on Sunday if he didn't 滴眼藥水.
Must work


唔知佢今個星期見到安兒會點呢? 佢有個青梅竹馬既朋友仔(女仔)都黎, 唔知子進會黐邊個多啲呢?

想搵張紙寫低想子進改善既地方, 然後係星期日叫安兒/安兒媽同子進講一次, 唔知有無用呢?


大宅

積分: 4327


10325#
發表於 08-12-4 14:13 |只看該作者
哈哈! 笑C我! 叻仔有計!

原文章由 fsy 於 08-12-4 13:58 發表


我直頭自己滴一次比佢睇添呀! 佢幾古惑呀, 問佢想自己滴定媽咪幫佢滴, 佢話自己, 咁我咪諗住捉住佢隻手一齊滴囉, 點知支眼藥水一過佢手, 佢拎住然後話: 我拎去扔咗佢先! ...
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 8470


10326#
發表於 08-12-4 14:15 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-4 14:10 發表
妳個老友同事可能仍未 LET GO 段感情, 所以仍好HURT!

2H pa 昨晚話佢有個下屬, 無孤孤做左第三者, 被騙感情! 唉, 最慘騙埋貞操!
個㊣男可能被老婆拆穿左, 老婆發惡搏命在 office hour send SMS 比 2H ...


唉, 佢同個男仔拍咗拖十年嘞, 又一齊住 (同埋個男仔既亞爸亞媽喎, 有幾多個女仔肯呀!) 點知個男仔話變就變, 正賤男! 個男仔都係我公司做架.... 我見到佢都忍唔住啤一啤佢 :;pppp:


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


10327#
發表於 08-12-4 14:16 |只看該作者
According to the doctor, Evan has a little bit of a cold (his nasal lining is a bit red). However, he doesn't need medicine. Just need to spray his nose with saline, and then if it doesn't improve, we can give him some medicine.


大宅

積分: 4327


10328#
發表於 08-12-4 14:18 |只看該作者
嘩, 原來日日仲要係公司見到, 一定trigger her super hurt emotion la!!

咁個㊣男是否移情別戀? 唉!!

原文章由 fsy 於 08-12-4 14:15 發表
唉, 佢同個男仔拍咗拖十年嘞, 又一齊住 (同埋個男仔既亞爸亞媽喎, 有幾多個女仔肯呀!) 點知個男仔話變就變, 正賤男! 個男仔都係我公司做架.... 我見到佢都忍唔住啤一啤佢 :;pppp: ...
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 8470


10329#
發表於 08-12-4 14:22 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-4 14:18 發表
嘩, 原來日日仲要係公司見到, 一定trigger her super hurt emotion la!!

咁個㊣男是否移情別戀? 唉!!


佢初初梗係唔認啦, 仲猛話係因為個女仔對佢唔好, 令到佢心死喎. 最近佢終於認有新戀情啦, 不過話係啱啱開始, c 都唔認分手時已係. 男人中佢都算衰, 自己唔啱仲想將罪名推落個女仔度, 初初個女仔真係好內疚架!


男爵府

積分: 9395


10330#
發表於 08-12-4 14:22 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-4 14:12 發表


唔知佢今個星期見到安兒會點呢? 佢有個青梅竹馬既朋友仔(女仔)都黎, 唔知子進會黐邊個多啲呢?

想搵張紙寫低想子進改善既地方, 然後係星期日叫安兒/安兒媽同子進講一次, 唔知有無用呢? ...


咁都比你諗到,你記往錄低去呀!


男爵府

積分: 9395


10331#
發表於 08-12-4 14:24 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-4 14:22 發表


佢初初梗係唔認啦, 仲猛話係因為個女仔對佢唔好, 令到佢心死喎. 最近佢終於認有新戀情啦, 不過話係啱啱開始, c 都唔認分手時已係. 男人中佢都算衰, 自己唔啱仲想將罪名推落個女仔度, 初初個女仔真係好內疚架! ...


男女感情真係好煩!姐妹們唔好淨係掛住D仔女呀,都要掛住另一半呀!


男爵府

積分: 8253


10332#
發表於 08-12-4 14:27 |只看該作者
Your colleague is so poor! She needs to see that ㊣男 day day at office!
原文章由 fsy 於 08-12-4 14:22 發表


佢初初梗係唔認啦, 仲猛話係因為個女仔對佢唔好, 令到佢心死喎. 最近佢終於認有新戀情啦, 不過話係啱啱開始, c 都唔認分手時已係. 男人中佢都算衰, 自己唔啱仲想將罪名推落個女仔度, 初初個女仔真係好內疚架! ...


男爵府

積分: 8470


10333#
發表於 08-12-4 14:28 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-12-4 14:24 發表


男女感情真係好煩!姐妹們唔好淨係掛住D仔女呀,都要掛住另一半呀!


呢位同事出事時, 我老闆都係咁同我講, 佢話記得唔好成日以為啲嘢係"坐定粒六", 提醒我都要好好咁維繫同老公既感情喎.


大宅

積分: 4327


10334#
發表於 08-12-4 14:30 |只看該作者
呢D米就係: 自我保護機制(SELF DEFENSE MECHANISM), 去將自己的行為合理化, 讓自身感覺良好D囉!

簡單D即係: 推卸! 不負自己應付既責任囉!

原文章由 fsy 於 08-12-4 14:22 發表
佢初初梗係唔認啦, 仲猛話係因為個女仔對佢唔好, 令到佢心死喎. 最近佢終於認有新戀情啦, 不過話係啱啱開始, c 都唔認分手時已係. 男人中佢都算衰, 自己唔啱仲想將罪名推落個女仔度, 初初個女仔真係好內疚架! ...
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 8470


10335#
發表於 08-12-4 14:30 |只看該作者
原文章由 tingfai 於 08-12-4 14:27 發表
Your colleague is so poor! She needs to see that ㊣男 day day at office!


好彩唔同層樓 (樓上樓下), 咁碰面既機會都少啲. 佢出入都捉住我架, 費事一個人係 lift 度撞到嘛.


大宅

積分: 2539


10336#
發表於 08-12-4 14:33 |只看該作者
Ivy ma and fsy,

Thank you!

原文章由 ivyscyip 於 08-12-4 13:56 發表
OK...
So Bean Ma, bbpooh and May...Anyone else?

I will pm you guys the amount/account later.
3歲啦!


大宅

積分: 4327


10337#
發表於 08-12-4 14:35 |只看該作者
更要努力從少教好仔女, 將來能過正常的戀愛婚姻生活呀!

原文章由 bbpooh 於 08-12-4 14:24 發表
男女感情真係好煩!姐妹們唔好淨係掛住D仔女呀,都要掛住另一半呀!
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 2539


10338#
發表於 08-12-4 14:42 |只看該作者
其實有了小朋友之後要維持真的要好努力.


原文章由 honey2h 於 08-12-4 14:35 發表
更要努力從少教好仔女, 將來能過正常的戀愛婚姻生活呀!
3歲啦!


大宅

積分: 4327


10339#
發表於 08-12-4 14:46 |只看該作者
真係好唔容易架! 兩公婆D注意力自然FOCUS係D細路度! 又忙到C!

大家要彼此體諒 & 降低要求! 否則好容易CONFLICT!

原文章由 wckmay 於 08-12-4 14:42 發表
其實有了小朋友之後要維持真的要好努力.
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 9395


10340#
發表於 08-12-4 14:47 |只看該作者
丁丁最近經常說同學仔嬲佢唔同佢玩,尋晚食飯時,有以下對話:

丁丁:今日林朗(丁丁最FRIEND的一個同學)唔同我玩,佢嬲我!
丁媽:點解佢嬲你!
丁丁:因為呢·#¥#·%%……(唔知講咩)
丁媽:佢係唔係坐校車時唔同你玩,定係訓覺時唔同你玩呀?
丁丁:唔係,家兒、胡XX、XXX都唔同我玩。
丁媽:咁多人唔同你玩呀?
丁丁:黃老師話要一起玩!我同校長、彭主任講左呀,彭主任話左D小朋友呀!
丁媽丁爸不停追問和不停假設,但無補于事,唔知發生咩事。

剛才致電丁丁班主任,提醒要給丁丁食藥,順口問問。佢話無發生呢D事,丁丁在學校跟同我仔相處也沒有問題,老師說林朗跟丁丁好老友,林朗都沒有嬲丁丁,他們有一起玩。老師說會再留意一下,會同丁丁傾傾!

因為這已經不止一次丁丁這樣說了,丁丁說的好認真,假期不會說,上學日子必定說。

上兩週我都因為同一個問題,打電話給老師,當時丁丁又係話林朗唔同佢玩,說了幾天,而且當時丁丁好頑皮,我以為丁丁發生什麼事便問班主任。班主任解釋說,林朗請了一星期病假,可能因此丁丁不開心,在家也較頑皮。

但這次是什麼原因呢?我真的不知發生什麼事情,何解丁丁會這樣說?

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo