跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5887


10321#
發表於 05-6-23 00:21 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Hi !!!!!
鎮浩小天地 As at 2004-04-26 梁鎮浩 - Iain LEUNG , 伊利沙伯醫院出世 2003-08-08 - 9 lb 7oz 2004-08-08 - 22 lb 2005-08-08 - 25 lb 13 oz


男爵府

積分: 5887


10322#
發表於 05-6-23 00:29 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

乜無晒人哪,咁我先睇創世紀再做埋 Gym 先勒!!!雖然今晚都幾倦,不過唔可以懶要 keep 住做運動!!!!
鎮浩小天地 As at 2004-04-26 梁鎮浩 - Iain LEUNG , 伊利沙伯醫院出世 2003-08-08 - 9 lb 7oz 2004-08-08 - 22 lb 2005-08-08 - 25 lb 13 oz


大宅

積分: 2366


10323#
發表於 05-6-23 01:40 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

annie,

Thanks a lot !!

好嘢, e + 張相好似清楚好多 la !!


Annie&啟園 寫道:
wswm

個 software 係 irfanview.

webiste : www.irfanview.com

free download.


大宅

積分: 1424


10324#
發表於 05-6-23 05:26 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

各位,

早晨. 可能昨日休息了很耐,加上今日要抄工人, 心掛掛, 所以特别早起. Doctor 昨日 give me one day sick leave for today. 我今天不用上班了, 溫完書再 sleep.


大宅

積分: 1424


10325#
發表於 05-6-23 05:42 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Renee,

7+11/12*7 means paid vacation leave my maid earned. 7 means first year seven days vacation leave. 11/12*7 means second year vacation leave. As I will fire her at 11 months of the second year, thus she earned 11/12*7 vacation leave for second year.

好 la, Good night la, may be 藥力發作, 有 D sleepy feel. Bye bye.

Renee 寫道:

Mcdull2003,

我睇唔明乜野係 (7+11/12*7 ) days ????-( ?-(
:mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 12646


10326#
發表於 05-6-23 09:33 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

各位,

早晨啊!

今早心情好好! 可能因為個喉嚨好似好番好多, 兼昨晚同d friends 出來食晚飯, He He 哈哈左一晚, 個人心情都唔同!!!


子爵府

積分: 12646


10327#
發表於 05-6-23 09:35 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Annie,

明晚去妳屋企探妳, 之後我哋去食飯, 妳會唔會join 我哋架!

另外, 妳有無幫我哋諗去邊樹食飯啊? 我哋唔係粉嶺住, 要靠妳架喇!!!


大宅

積分: 1373


10328#
發表於 05-6-23 09:46 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

cat888 寫道:
little_princess

很久不見了, 你好嗎??


Cat,

多謝你記得我! 其实我每日都有温書,但係懶咪無留言囉!我七月二日入仁安開刀啦!這兩個星期成日都覺得Abbie妹妹會早出世,成日心掛掛,我個印印要下星期二先到,仲要希望佢乖乖地,同個賓賓合得來,如果唔係,我真係有排煩啦!

呀!其實早排你講開你老公想進修,如果他選MBA,我有小小心得架!如果選 Local University, 想 recognition 好D,就一定是 HKU, CU or UST. 但實在幾辛苦同要求高,学費也較貴,真是要考慮清楚,如果想舒服些,recognition ok (especially for big corporations in Hong Kong),学費也不貴,就要選 Hong Kong Poly U 啦!唔好選 CityU 呀!Recognition 冇 PolyU 咁好,而且比較 academic,會讀得辛苦 D 架!


大宅

積分: 1373


10329#
發表於 05-6-23 09:47 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Renee 寫道:
今早心情好好! 可能因為個喉嚨好似好番好多, 兼昨晚同d friends 出來食晚飯, He He 哈哈左一晚, 個人心情都唔同!!!


咁就好啦!!


大宅

積分: 1373


10330#
發表於 05-6-23 09:48 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Mcdull,

祝你今日順順利利 !! :lol:


大宅

積分: 1373


10331#
發表於 05-6-23 09:51 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Annie,

見到你成日留言,知道你一定 recover 哂,兼完全攪得掂大細 b 勒!


大宅

積分: 3946


10332#
發表於 05-6-23 09:52 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Dear all,
早晨,個天真好野落足咁多日雨都唔停,不過相比其他地方唔係熱良熱水人就大雨水浸2米高都算好彩!
個新位d野我完全唔熟,加上d工作開始要真正take up,所以冇mud時間偷雞上


子爵府

積分: 12646


10333#
發表於 05-6-23 09:53 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Little_Princess,

我都好掛住妳架!妳宜家係唔係開始放產假喇!

啊! 生左記住通知我哋啊!!!


子爵府

積分: 12646


10334#
發表於 05-6-23 09:55 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

mcdull2003 寫道:
Renee,

7+11/12*7 means paid vacation leave my maid earned. 7 means first year seven days vacation leave. 11/12*7 means second year vacation leave. As I will fire her at 11 months of the second year, thus she earned 11/12*7 vacation leave for second year.

好 la, Good night la, may be 藥力發作, 有 D sleepy feel. Bye bye.

mcdull2003,

明囉! 咁我都祝妳一齊順利, 千其唔好好似我咁, 搞到麻麻煩煩啊!


大宅

積分: 1373


10335#
發表於 05-6-23 09:56 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

stellaay 寫道:

Little Princess,
Abbie大個左又靚左好多呀!細妹好快出世,宜家最緊要多d休息同放寬心情,祝妳生產順利,bb健康活潑!see you and your baby soon!


Stella,

多謝你呀!話時話我都未見過 b-lu 仔細佬喎!快 D upload D相嚟睇下啦!

:lol: :lol:


子爵府

積分: 12646


10336#
發表於 05-6-23 09:57 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

WSWM 寫道:
renee,

係囉 ! 張相俾我 resize 完, 搞到Claudia and Jasmine 個樣都拉長咗, 又睇得唔清楚 !! :-(

点解你地d 大頭相可以咁清楚咁靚既? 有冇 resize 過嫁? ?-(

WSWM,

唔怪之得啦! 我都覺得奇怪, 點解之前張大頭相好似怪怪地, 原來係拉長左!!!

我都係用呢個software resize 架!


大宅

積分: 1373


10337#
發表於 05-6-23 09:59 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Renee 寫道:
Little_Princess,

我都好掛住妳架!妳宜家係唔係開始放產假喇!

啊! 生左記住通知我哋啊!!!


其实我返工返到 30/6 ,不過這星期 Dr. Leung 俾佐 sick leave 我,因為血糖控制得麻麻,Dr. Leung 話我個 case 主要是耒自工作壓力,所以咪叫我休息下囉!


子爵府

積分: 12646


10338#
發表於 05-6-23 10:01 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

WSWM 寫道:
renee,

哎吖, 俾你打 c 我 la !

以後唔敢再寫錯 "皓皓" 個名呀 !!

WSWM,

比我 過, 妳就一定唔會打錯字喇!! Cat 小姐都咁樣架咋!!!


子爵府

積分: 12646


10339#
發表於 05-6-23 10:03 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Little_Princess 寫道:

其实我返工返到 30/6 ,不過這星期 Dr. Leung 俾佐 sick leave 我,因為血糖控制得麻麻,Dr. Leung 話我個 case 主要是耒自工作壓力,所以咪叫我休息下囉!

Little_Princess,

咁即係唔係係叫做由宜家開始就放假直到完產假為止呢 ?


子爵府

積分: 12646


10340#
發表於 05-6-23 10:09 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之 Happy New Year

Annie&啟園 寫道:
Renee, cat

浪漫沒有分年紀的, 我都希望將來老了, 依然能和我老公拖住手行街

Annie,

係! 浪漫係無分年紀的!

拖住手行街 - 無話分後生先得架! 老左都架!

我未結婚前已經同老公講過無論大家幾大同幾老, 都要拖住手行街架! 呢d 係維繫婚姻其中一樣的行為!!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo