母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9395


10341#
發表於 08-12-4 14:49 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-4 14:46 發表
真係好唔容易架! 兩公婆D注意力自然FOCUS係D細路度! 又忙到C!

大家要彼此體諒 & 降低要求! 否則好容易CONFLICT!


所以丁爸成日都要求我等埋佢先收工!唉!但我心就好想一支箭咁衝返屋企!


男爵府

積分: 8470


10342#
發表於 08-12-4 14:50 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-12-4 14:47 發表
丁丁最近經常說同學仔嬲佢唔同佢玩,尋晚食飯時,有以下對話:

丁丁:今日林朗(丁丁最FRIEND的一個同學)唔同我玩,佢嬲我!
丁媽:點解佢嬲你!
丁丁:因為呢·#¥#·%%……(唔知講咩)
丁媽:佢係唔係坐校車時唔同你玩,定係訓覺時唔同你玩呀?
丁 ...


會唔會佢係學校見到其他小朋友係咁呢? 即係可能其中一個小朋友同另一個小朋友講話嬲佢唔同佢玩, 跟住佢返黎學咗呢啲對話但用咗係自己身上呢?


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


10343#
發表於 08-12-4 14:53 |只看該作者
I always have that conflict law!

原文章由 honey2h 於 08-12-4 14:46 發表
真係好唔容易架! 兩公婆D注意力自然FOCUS係D細路度! 又忙到C!

大家要彼此體諒 & 降低要求! 否則好容易CONFLICT!


大宅

積分: 4327


10344#
發表於 08-12-4 15:12 |只看該作者
Does Ding Ding look upset when telling you?

原文章由 bbpooh 於 08-12-4 14:47 發表
丁丁最近經常說同學仔嬲佢唔同佢玩,尋晚食飯時,有以下對話:

丁丁:今日林朗(丁丁最FRIEND的一個同學)唔同我玩,佢嬲我!
丁媽:點解佢嬲你!
丁丁:因為呢·#¥#·%%……(唔知講咩)
丁媽:佢係唔係坐校車時唔同你玩,定係訓覺時唔同你玩呀?
丁 ...

God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 2539


10345#
發表於 08-12-4 15:17 |只看該作者
其實佢返學係咪有野唔開心, 唔懂得表達?

定還是想你們關心他多一些.

其實你哋d小朋友好叻, 我仔仔都未試過返到屋企講學校發生咩事!

原文章由 bbpooh 於 08-12-4 14:47 發表
丁丁最近經常說同學仔嬲佢唔同佢玩,尋晚食飯時,有以下對話:

丁丁:今日林朗(丁丁最FRIEND的一個同學)唔同我玩,佢嬲我!
丁媽:點解佢嬲你!
丁丁:因為呢·#¥#·%%……(唔知講咩)
丁媽:佢係唔係坐校車時唔同你玩,定係訓覺時唔同你玩呀?
丁 ...
3歲啦!


男爵府

積分: 8253


10346#
發表於 08-12-4 15:22 |只看該作者
Same same!
原文章由 wckmay 於 08-12-4 15:17 發表
其實你哋d小朋友好叻, 我仔仔都未試過返到屋企講學校發生咩事!


男爵府

積分: 9395


10347#
發表於 08-12-4 15:28 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-4 15:12 發表
Does Ding Ding look upset when telling you?


佢係有唔開心,佢講的時候好認真,hand on my shoulder!感覺好似佢上次(即第一次)比老師罰時咁凝重!


男爵府

積分: 8470


10348#
發表於 08-12-4 15:28 |只看該作者
原文章由 tingfai 於 08-12-4 15:22 發表
Same same!


有時佢會主動講, 但有時要我哋引導佢講架. 你可以試下問多啲佢, 問下佢今日教咩呀, 問下佢食咩呀, 有咩玩呀, 有無同學喊呀... 唔係個個都好似子進把咀咁多, 時時都講唔停.

如果佢唔可以好詳細咁答你, 咁你咪比啲是非題佢答囉, 例如問佢: 今日有無食蛋糕呀? 今日有無唱歌呀? 係咪唱 xxx (之前唱過既)呀? 有無做美勞呀?

係要咁慢慢套出黎架!


男爵府

積分: 8470


10349#
發表於 08-12-4 15:38 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-12-4 15:28 發表


佢係有唔開心,佢講的時候好認真,hand on my shoulder!感覺好似佢上次(即第一次)比老師罰時咁凝重!


會唔會果位同學有一樣嘢 (e.g.文具/玩具) 唔比丁丁, 所以丁丁覺得果位同學唔同佢玩呢? 而果位同學其實只係唔比果樣嘢佢, 並唔係真係唔同佢玩, 所以老師唔發現?

試下問下丁丁果位同學點樣唔同佢玩, 係唔睬佢, 唔同佢講嘢, 定唔比嘢佢.


男爵府

積分: 9395


10350#
發表於 08-12-4 15:44 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-4 15:38 發表


會唔會果位同學有一樣嘢 (e.g.文具/玩具) 唔比丁丁, 所以丁丁覺得果位同學唔同佢玩呢? 而果位同學其實只係唔比果樣嘢佢, 並唔係真係唔同佢玩, 所以老師唔發現?

試下問下丁丁果位同學點樣唔同佢玩, 係唔睬佢, 唔 ...


今晚試下先!


男爵府

積分: 8253


10351#
發表於 08-12-4 15:44 |只看該作者
I also try to ask Hei Hei question by question. But he will just answer me :
唔記得 lar !
OR 唔知道 ar !!!

Gic c me !!!
原文章由 fsy 於 08-12-4 15:28 發表


有時佢會主動講, 但有時要我哋引導佢講架. 你可以試下問多啲佢, 問下佢今日教咩呀, 問下佢食咩呀, 有咩玩呀, 有無同學喊呀... 唔係個個都好似子進把咀咁多, 時時都講唔停.

如果佢唔可以好詳細咁答你, ...


男爵府

積分: 9395


10352#
發表於 08-12-4 15:45 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-4 15:28 發表


有時佢會主動講, 但有時要我哋引導佢講架. 你可以試下問多啲佢, 問下佢今日教咩呀, 問下佢食咩呀, 有咩玩呀, 有無同學喊呀... 唔係個個都好似子進把咀咁多, 時時都講唔停.

如果佢唔可以好詳細咁答你, ...


我同子進媽做法差不多,睡前會問佢學校做D咩野,食左D咩野(其實學校每月/半月都會發一張餐單(早餐、茶點、午餐、下午茶),全部都有晒,佢唔識佢,我就引導佢囉!


男爵府

積分: 8470


10353#
發表於 08-12-4 15:46 |只看該作者
原文章由 tingfai 於 08-12-4 15:44 發表
I also try to ask Hei Hei question by question. But he will just answer me :
唔記得 lar !
OR 唔知道 ar !!!

Gic c me !!!


叫丁丁問下佢囉


男爵府

積分: 9395


10354#
發表於 08-12-4 15:51 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-12-4 15:46 發表


叫丁丁問下佢囉


HA HA


大宅

積分: 2539


10355#
發表於 08-12-4 15:55 |只看該作者
same same


原文章由 tingfai 於 08-12-4 15:44 發表
I also try to ask Hei Hei question by question. But he will just answer me :
唔記得 lar !
OR 唔知道 ar !!!

Gic c me !!!
3歲啦!


男爵府

積分: 8253


10356#
發表於 08-12-4 16:02 |只看該作者
I told Hei Hei that we will meet with Ding Ding, Tsz Chun, Hayes, On Yee, Kei Kei and Ah Shu on 27/12. He keeps asking me about this everyday. Which bus will we take? Which station to get off ? ....

I use this to force him finishing his meal these days. Very effective! hohoho


原文章由 fsy 於 08-12-4 15:46 發表


叫丁丁問下佢囉


大宅

積分: 4327


10357#
發表於 08-12-4 16:02 |只看該作者
Ding ma,

Ding Ding's feeling seems quite sensitive! Teachers should handle his misbehaviour carefully, otherwise his mood swing would be unstable! Parents also would feel hard to settle his sadness and anxiety!

Ding Ding is learning how to PERCEIVE messages sent from others, it's important part in social skill learning! If possible, please try to introduce more positive social skills to Ding Ding, especially when he feel being rejected/isolated.

原文章由 bbpooh 於 08-12-4 15:28 發表
佢係有唔開心,佢講的時候好認真,hand on my shoulder!感覺好似佢上次(即第一次)比老師罰時咁凝重!
God is here with us! ^ ^


大宅

積分: 4327


10358#
發表於 08-12-4 16:07 |只看該作者
Tingfai,

If possible, please show the youtube "ring bearer Hayes sang Give Thanks" to Hei Hei ai. Because donno why silly Hayes said that he sang Give Thanks song to Hei Hei couple nights before wor?!?!?!

I sometimes puzzled what are kids thinking & funny thought!

原文章由 tingfai 於 08-12-4 16:02 發表
I told Hei Hei that we will meet with Ding Ding, Tsz Chun, Hayes, On Yee, Kei Kei and Ah Shu on 27/12. He keeps asking me about this everyday. Which bus will we take? Which station to get off ? ....
...
God is here with us! ^ ^


男爵府

積分: 9395


10359#
發表於 08-12-4 16:14 |只看該作者
原文章由 honey2h 於 08-12-4 16:02 發表
Ding ma,

Ding Ding's feeling seems quite sensitive! Teachers should handle his misbehaviour carefully, otherwise his mood swing would be unstable! Parents also would feel hard to settle his sadness a ...



老師話丁丁在學校的表現好正常喎!丁丁淨係在屋企先有問題行為!

+VE SOCIAL SKILL??點教呢?


公爵府

積分: 28826

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


10360#
發表於 08-12-4 16:20 |只看該作者
tingfai,

Same as you.

I told Kei Kei about our trip to Chimelong last Friday and counted how many people will join on 27 Dec.

She will keep on counting the name: Kei Kei, Ding Ding, Tze Chuen, Hayes, Hei Hei, Onyee and 阿樹, etc when I talk about the trip each time.

原文章由 tingfai 於 08-12-4 16:02 發表
I told Hei Hei that we will meet with Ding Ding, Tsz Chun, Hayes, On Yee, Kei Kei and Ah Shu on 27/12. He keeps asking me about this everyday. Which bus will we take? Which station to get off ? ....
...
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo