跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1021#
發表於 07-9-3 09:58 |只看該作者
QQ 一定悶啦,不過間學校唔同左,老師又錫小朋友,咁都會讀得開心架.

lo C9, 我個囡創意無限,看住佢我個頭會出煙,平衡下都好.不過,最怕老師們唔喜歡佢,我見大部同學都好文靜.

原文章由 QQ吉吉 於 07-9-3 09:49 發表
Ah Q 上星期兩天陪課 (1hr), 兩天自己試課(2hrs), 今日反而放假 (因學校要照顧K2K3小朋友開學) 聽日先到K1正式上課. 聽Q爸陪課報告, 學校老師們都好nice好細心, Ah Q睇黎都幾enjoy. 但派咗上堂課本, 見英文兩冊同Nu ...


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1022#
發表於 07-9-3 10:04 |只看該作者
係呀,我地好辛苦,佢成日行行就話自己唔舒服/又話好倦,要爸爸抱,去樂園既話我地c緊.要行好多路,佢又唔夠膽玩機動遊戲.

原文章由 llcathy2004 於 07-9-2 18:54 發表
去樂園有得玩,曉琳應該唔覺辛苦嘅(至多係你辛苦嘅啫)~~
大陸我無睇過鱷魚,係泰國睇過一次(都係擺隻手呀/個頭呀入個鱷魚口度咁囉,電視都有得睇),最深印象得一個字---臭! ...


男爵府

積分: 6225


1023#
發表於 07-9-3 10:09 |只看該作者
早呀!

今朝又A380, 又開學, 好忙呀!


男爵府

積分: 6225


1024#
發表於 07-9-3 10:12 |只看該作者
NO LAR, 短期內都唔會畀細老試奶粉, 唯有自己勤力D!

原文章由 easybring 於 07-9-2 15:12 發表
未加水好d, 不過有冇水氣架? 少少水珠都唔得架.

仲有, 多數奶粉都係加水再加粉, 隻隻又有d分別, 你睇下開奶instruction呀! ok.



伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1025#
發表於 07-9-3 10:26 |只看該作者
q媽, 對ballet鞋係唔係新買架? 靚喎,幾錢呢? 呢個動作咁快教左啦! 辛唔辛苦呀! 仲係會所繼續上堂?


大宅

積分: 1661


1026#
發表於 07-9-3 10:36 |只看該作者
早晨呀!

恩恩今日第一天開學,由爸爸陪佢返:mrgreen:


禁止訪問

積分: 3345


1027#
發表於 07-9-3 10:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1028#
發表於 07-9-3 11:10 |只看該作者
咁有BALLET天份... 不過,對腳就肥美左D.

原文章由 QQ吉吉 於 07-9-3 10:43 發表
no 喇, 呢對鞋咪係你見過果對, 幅相都係以前影落...:mrgreen:

ah Q呢幾堂都話唔鍾意ballet, 唔上堂喎! 所以開學後唔報著喇... 其實我同 ballet 老師溝通過, 佢話可能果班已上左一年堂, Ah Q而家上會miss 左好多基 ...

[ 本文章最後由 easybring 於 07-9-3 11:16 編輯 ]


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1029#
發表於 07-9-3 11:20 |只看該作者
今日有冇人講下樓? 我地星期六去睇左又一居!


大宅

積分: 3424


1030#
發表於 07-9-3 11:38 |只看該作者
我個friend arm arm 買咗個到. 你睇左幾大and how much?


原文章由 easybring 於 07-9-3 11:20 發表
今日有冇人講下樓? 我地星期六去睇左又一居!


禁止訪問

積分: 3345


1031#
發表於 07-9-3 11:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3424


1032#
發表於 07-9-3 11:41 |只看該作者
Q Ma,

Just by looking at the photo of her feet, ah Q looks very pro!


禁止訪問

積分: 3345


1033#
發表於 07-9-3 11:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12328


1034#
發表於 07-9-3 11:48 |只看該作者
原文章由 easybring 於 07-9-3 11:20 發表
今日有冇人講下樓? 我地星期六去睇左又一居!

妳打算搬離tko呀??


等待驗證會員

積分: 27318


1035#
發表於 07-9-3 11:51 |只看該作者
原文章由 easybring 於 07-9-3 11:20 發表
今日有冇人講下樓? 我地星期六去睇左又一居!


個日陪左個朋友去睇清半 同埋東港城... 我都係覺得清半舒服好多...


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1036#
發表於 07-9-3 12:11 |只看該作者
我地都係諗住睇多d學多d, 下次想睇上環.

間格: 睇左3間990-10xx (唔記左幾大). 最鍾意990, 同而家一樣, 走廊短d, 有工人房.

價錢: 個agent話620萬都有得選擇

好實用: 比較下, 可能又一居好d, 至少實用率高(近9成), 冇窗台, 九龍塘幾時都有價值d.

校網: 又一居唔係41校網, 校網已經唔重要, 想佢地返學近d, 想直資多d. 41校網只有"瑪莉x", d樓太貴, 買唔起.

生活方便: 不過冇tko買野咁方便, 最怕住唔慣. 小巴去石x尾買送/又一城百佳. 都十分清靜+舒服, 好似去左離島.

超近學校: 我都鍾意又一居果種清靜/交通方便, 曉琳可以行返學, 亞妹好彩都可以行返學. 不過, 未知小學去邊到?

社交: 親朋全部冇晒, 會唔會冇咁warm, 我細佬/亞媽/e媽/表哥(全部tko).都成日黎下.

其他: 而且用多左200萬(供供下炸)都係一樣大. 會唔會用200萬去錢搵錢 or 用黎享樂下仲好呢?

[ 本文章最後由 easybring 於 07-9-3 12:15 編輯 ]


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1037#
發表於 07-9-3 12:23 |只看該作者
你地用開車, 鍾意清靜, 又一居都差不多feel, 不過要自己裝修過晒.

原文章由 ardnas65 於 07-9-3 11:51 發表


個日陪左個朋友去睇清半 同埋東港城... 我都係覺得清半舒服好多...


男爵府

積分: 6225


1038#
發表於 07-9-3 12:30 |只看該作者
嘩!富婆富婆...果然不同凡嚮, 990要6M, 超貴!一世都唔使旨意, 過3M都諗都唔使諗, 不過我同意睇樓可以學到野, 我都好鐘意睇樓, 睇下人地格局布置, 近排就鐘意睇會所, 睇下設施用料夠唔夠吸引, (講到好似實買咁!:mrgreen: )

我幾LIKE奧海城, 個會所多野玩, 又新淨, 泳池夠大, 又有桑拿, 仲好近旺角!

[ 本文章最後由 evamama 於 07-9-3 12:33 編輯 ]


伯爵府

積分: 16923

好媽媽勳章


1039#
發表於 07-9-3 12:34 |只看該作者
會所豪d, 管理費貴d, 唔用就唔抵. 我都係睇下姐, 供供下,都好鬼辛苦. find out: 都會馬尺唔抵買.一樣d價,不一樣d供應量/不一樣地點!

奧海城都唔錯架,好方便.

原文章由 evamama 於 07-9-3 12:30 發表
嘩!富婆富婆...果然不同凡嚮, 990要6M, 超貴!一世都唔使旨意, 過3M都諗都唔使諗, 不過我同意睇樓可以學到野, 我都好鐘意睇樓, 睇下人地格局布置, 近排就鐘意睇會所, 睇下設施用料夠唔夠吸引, (講到好似實買咁!:mrgre ...


男爵府

積分: 7719


1040#
發表於 07-9-3 12:35 |只看該作者
星期六, 我都睇左樓... 阿囡學校附近

皇子花園, 747呎大約$350萬.... 14年樓
東方花園, 1405呎大約$490萬....40年樓

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo